Info: už uběhly 2 týdny od schůzky, a Slovensko je zpět. Rodinka je zas kompletní :D
◇Pohled Sudet◇
Vůbec nevycházím z domu. Mám pořád strach z Maďarska. Ležel jsem na gauči, když ke mě přiběhla Morava s tím že máme nové sousedy. "Tož vstávej. Udělala sem Báleš s cicvárem pro nové sósedy. Hybaj tam s náma ináč ti glockem dám lepanec!" Zněla smrtelně vážně. Poslechl jsem a šel s ní.Celá rodinka až na Čechy jsme šli k sousedům. Čechy byl nemocný tak jsme ho nechali doma, abychom nenakazili sousedy. Prej tu chřipku nebo co já vím co to je chytl od naší blbosti. Co jsme mu zase udělali?
Tak už jsme byli před dveřmi a Česko zaťukala. Čekali jsme minutu než jsme vůbec slyšeli kroky. Otevřel nám takový celkem malý countryhuman. "Salam, přejete si?". Snažil se mluvit srozumitelně, ale jeho přízvuk byl hrozný. " Tož jaké salám? Vy prodáváte salámy?" řekla s údivem Morava. "Salam znamená v moje jazyk Ahoj" zamračil se. "No, jděte dál. Nahlásím o vás ostatním". Tak jsme vešli. Měli tu ještě bordel. "A hele, henkaj ten salám majó" ukázala Morava na kus něčeho ani nevím co to bylo. "To není salám, salám je haram!" Začala se tlemit postava která zrovna vešla dovnitř. "Marhaban, ajanib" pousmál se. "Moje jméno je Saúdská Arábie, ale můžete mi říkat jen Arábie, ten kterej vám otevřel byl Spojené Arabské Emiráty. Doufám že byl slušný." Nervózně jsem udělal krok zpět ke dveřím. "No a jak se jmenujete vy?". "No nic mu neříkej, čum co to má na hlavě a jak zní. Je to určitě nějakej divnej cápek." řekla Česko Slovensku když chtěl odpovědět.
Mezitím se Morava vytratila a našla toho malého arabáka. Slyšel jsem jejich konverzaci jelikož byli celkem blízko. "Interestuje mě, lešti tu máte ty salámy". Spojené Arabské Emiráty (budeme mu říkat SAE, jsem líná to tam psát celý) se zamračil. "Nemáme a už to opakovat nebudu!". "To je scam!!" odvětila mu Morava. SAE znervózněl "A vy doma salám máte?". Morava zesmutněla "Nemáme". "Když nemáte vy tak proč by měli my?". " Tož, nebalamuť mě. První co z tebe vypadlo bylo salám." SAE na někoho křiknul a odešel. Na místě kde byl se najednou objevil trochu větší countryhuman. " Salam. Slyše-". Ani nedovětil a Morava spustila " Tož ti dva ně balamutili či ty? Kde je ten salám?!". On se na ní s otráveným výrazem podíval a odpověděl větu. "Slyšet jsem že tu otravujete můj bratr, a už vědím proč" jeho čeština byla ještě horší než u ostatních. "Jsem Jemen. Tešit že poznám nový člověky" potřásl si se mnou ruku.
◇Pohled Česka◇
Slovensko s úžasem hleděl na Saudskou Arábii. Řekl nám totiž že je milionář, díky těžbě ropy. Nemohl od něj odtrhnout oči.~po asi dvou hodinách~
◇Pohled Sudet◇
Konečně už jdeme domů. Už mě to začalo nudit. Morava a Jemen se nepřestávali hádat o tom salámu. Saúdská Arábie nám ještě představil pár jeho bratrů. No pár. Spíš hodně. Jeho matka byla určitě nějaká běhna.Venku už je hluboká tma. Jediné světlo nám poskytují pouliční lampy a měsíc. Nebylo tu takové ticho, protože tu ještě stále okolo nás chodili další Countryhumans, Regionhumans a pod.
Už jsme doma. Konečně takové ticho. To náhle přeruší Čechy. "Hele lidi něco jsem našel!" Křikl na nás ze zhora. "Co je to?" Odpověděla mu Česko. "Mám tu porodní list Moravy, teď jsem ho našel!". "Hele neměl jsi náhodou ležet?" Řekla mu Česko. "No jo no ale já jsem se nudil" řekl zoufale. "Moj porodný list?" Řekla Morava překvapeně. "Tož ukaž".
Morava umí špatně číst. Takže trvalo než jsme se dozvěděli co je zač. "Kdo je Uhry?" zmateně si prohlížela jméno svého otce. Její výraz byl nejdříve nadšený pak nechápavý.
"Není to ten který byl s tím, jak se jmenoval.." Česko si snažilo vzpomenout od lidí by ho tak mohla znát. " Jak se dali dohromady s Habsburskou Monarchií?". "To mi znie divne. Ako by mohol byť Uhry otcom Moravy? Veď sa naša matka a on nenávideli." Slovensko znervózněl. "Třeba se začali nenávidět, když se jim narodila Morava. No kdo by chtěl dítě, jako je ona?" Čechy řekl s přesvědčením že rozbrečí Moravu, ale místo toho dostal ránu do levého oka.
To snad nemůže být. Otec mého největšího nepřítele. Je otec mé nejlepší sestry?
___________________________________________
No zdravím. Vím že tenhle díl je krátký a není ani moc dobrý. Hlavní spisovatel je zrovna někde v Albánii a ostatním se nechtělo. Takže se omlouváme za takové zdržení.
Pochopíme jestli budete zklamáni, ale tohle je nejlepší co jsme dokázali udělat.
Aspoň že to vyšlo. Ne?
Máme taky nápad o nové knize. Při čemž by jsme stále pracovali na Světu z pohledu Sudet i té druhé. Až na to že by každý týden vycházela jedna kapitola z pouze jednoho příběhu. Jestli máte nápady tak klidně pište.
ČTEŠ
Svět z pohledu Sudet
HumorJak se vlastně cítí Sudety? Všichni známe Česko, Slovensko, Moravu a pod., Ale kdo kdy mluvil o Sudetách? Kdo to vlastně je?