Část 6- hřiště

57 2 0
                                    

    ∆Pohled Sudet∆
Po asi tisícé reklamě na Alzu jsem konečně vstal z gauče a odebral jsem se do kuchyně abych si udělal jídlo. Nic moc tam nebylo. Česko zase zapomněla nakoupit. Našel jsem chleba. A taky jeden rohlík, který byl ve skulině za lednicí. Já se divím že byl ještě v pohodě. Ale na to abych ho jedl jsem moc chytrý takže to tu jako pomstu nechám na stole. Čechy miluje rohlíky.  

Když jsem znova usedl na gauč tak v Telče běžela Ulice. "Sheiße katze, kdo to přepnul?". "No nič v televízii nebolo a ja som sa nudil. Takže rôzne prepínam kanály či tam niečo bude." odpověděl mi znuděný Slovensko. "no a kde je Tschechien s Mähren?" zeptal jsem se, protože jsem je nikde neviděl. "Myslím že šli von. A Čechy za chvíľu príde. Asi po mesiaci sa tá popolnica konečne opovážila vliesť to sprchy." zasmál se Slovensko. No tak jsme si sedli a počkali na něj aby nám pomohl se rozmyslet co budem dělat.

" Hej, czy ktoś wie, kolik jest hodin?" Ozvalo se z rohu. Slovensko z výkřikem vyskočil a začal panikařit že se nám někdo vloupal do baráku "Čau Schlesien, je přesně 14:16" koukl jsem na Slezsko který se začal Slovensku smát. "To nie je fér! Ty môžeš vydesiť kohokoľvek. máš na vlajke čiernu, rýchlo sa maskuješ!" Slovensko uraženě řekl a odešel. "Tak jsme tu sami. Co chceš dělat?" zeptal jsem se. "Z nudów bych se s tebou klidně i vyspal jestli máš zrovna to na mysli." Zašklebil se. "O stovku že by jsi to neudělal." "A chcesz?" Zasmál se. "Nabídka je lákavá, ale nemáš náhodou holku?" Tázavě jsem se na něj podíval. "No jo, ale víš jak je Polsko bratranec Česka?" Řekl smutně. "To znamená že když je ona sestra Polska, tím pádem je to moje příbuzná" rozbrečel se.

  Po asi 10ti minutách se ze světla stejně jako před tím vynořil Bubák

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 
Po asi 10ti minutách se ze světla stejně jako před tím vynořil Bubák. Žádný Bubák. Byl to Čechy. No i když Čechy a Bubák je ten samý výraz. "Tak co tu vy dvě trosky děláte?" Čechy se znuděně posadil na gauč k nám. "V televizi je Výměna manželek" odpověděl jsem mu. "No aby se to nezměnilo na výměnu retardovanejch bratrů" dodal Slezsko s pohledem na Čechy. Čechy věděl že mluví o něm. Dal oči v sloup a díval se s náma dalších pár minut.

Po těch dalších pár minutách se rozletěly dveře . Podle toho jsem hned poznal že se vrátila Morava s Českem. "Hej, poslouchejte mě" řekla Česko udýchaně. "Venku je nové hřiště!" Dopověděla. Já a Slezsko, jelikož náš mentální věk je 5 let, jsme se na sebe usmáli. "A kde??" Ptal se Slezsko. "Pojďte za náma a uvidíte sami!" Vyběhli jsme za nima. Čechy zůstal na gauči. "Do jaké rodiny jsem se to narodil" slyšel jsem jak se Čechy snaží nebrečet.

"No kurva, kde je Slovensko?" Vzpomněla si Česko když už jsme tam byli. "Pls Sudety, ty máš z nás nejvíc energie. Zajdi pro něj" udělala na mě psí oči Česko. "Schweine hund" řekl jsem a rozběhl jsem se za Slovenskem. Vím že Česko tyhle slova nezná.

No Slovensko byl v pokoji a spal. Nechtěl jsem ho budit. On je hrozně roztomilý když spí. Tak jsem ho vzal do náruče a utíkal s ním zpět k Rodině.

   ∆Pohled Čech∆
Ještě jednou tady ten buzerák proběhne tak slybuji že po něm něco hodím.

  ∆Pohled Sudet∆
"Tak jsem tu" řekl jsem a položil Slovensko na lavičku. "On je mrtvý ?" Slezsko se k němu rozeběhnul. "Jen spí." Pousmál jsem se.

"Nasypeme mu do pusy kameny ať se probudí" Česko přichystala kyblík.

Svět z pohledu SudetKde žijí příběhy. Začni objevovat