Na mediach macie zdjęcie (nie moje) z danymi w tej książce jakie będą :]
---------------------------------------------------------
Tord..
Pewnego dnia, w roku 2000, 2 letni Tord wraz z Matką postanowili popływać w oceanie, spotkali wielką ławicę ryb, do której podpłynęła mama Torda, któremu sam kazała zostać, lecz niestety na ławicę szykowali się już zbliżający się rybacy, którzy złapali ławicę w sieć wraz z matką Torda. Na statku była wielka afera, bo po kilku minutach złapali jeszcze 3 syreny, niestety nie wiadomo co się działo dalej z matką, a małego Torda wychowywał jego ojciec Patrick (Patrick - aktualnie 52 lata, Bi, mermaid)Tom..
Od 2 roku życia mieszkał w domu dziecka dopuki nie skończył 18 lat, dostał depresji przez dzieci które mu dokuczały, okropnych opiekunów i świadomość tego, że nikt go nie kocha. Wylądował tam ponieważ ktoś na ulicy gdy zobaczył że jego pijana Matka go bije, zadzwonił na policję, samą matkę zabrali do więzienia, mówiła że mąż czyli ojciec Toma nie żyje, więc on musiał iść do domu dziecka. Dlatego też między innymi nie wiedział o istnieniu syren, gdyż nie miał gazet, ani internetu więc nie miał skąd się o nich dowiedzieć. Już nastoletni lecz dorosły Thomas wraz z swoim jedynym przyjacielem z domu dziecka Eddem, zamieszkali razem po wyjściu z domu dziecka. Tom niestety przez to wszytsko został alkoholikiem, ale Edd pomagał mu z tym.Edd..
Edd miał normalnie dzieciństwo, skończył w domu dziecka przez wypadek samochodowy rodziców gdy ten miał 5 lat, ale nie przeżywał tego jakoś bardzo, tylko przez pierwsze 2 lata, ale pomagał mu z tym Tom, gdyż był to jego jedyny przyjaciel. Gdy Edd usłyszał o jego historii, zrozumiał, że jego nie była aż taka najgorsza, chociaż i tak była okropna.Matt..
O Macie zbyt dużo nie wiemy, tyle że był znajomym Torda, ale tylko dla tego że znali się ze szkoły, zbyt dużo czasu razem nie spędzali--------------------------------------------------
Nie wiem czy tak powinien wyglądać prolog- ale macie :3
Następny rozdział będzie najprawdopodobniej jutro, jeśli nie będzie go jutro, to znaczy że będzie za tydzień
Do zobaczenia! ( ╹▽╹ )
422 słowa
CZYTASZ
The truth || TomTord mermaid AU
Fantasitime to find out the truth.. czyli pełna nazwa mojej nowej książki TomTord:3 zaczynam tą książkę ponieważ miałam taki pomysł dzięki mojemu snu + mojej przyjaciółce, oraz bo mi się nudzi podczas ospy:/ są wakacje więc pewnie będę często pisać tą ks...