Ezhel- Olay
Gece'nin üçünde benim wattyde ne işim var mk
Neyse iyi okumalar ve gençler SONUNDA OKUL BİTİYOR BAŞARDIK, HAYATTA KALDIK.
Umarım sizin için iyi bir sene olmuştur bu arada sınava girecek olanlara başarılar dilerim <3
En son üzerime geçirdiğim eski ceketimle aynaya baktım ve ıslık çaldım.
Allah tipimi ve zekamı vermiş gerisini koyuvermişti.
Ayakabbılarımı giyip dışarı çıktım ve ıslık çalmaya başladım.
Bizim veledin en büyük ve tek zeki abisi ile annesi gelmişti ve onları benimle tanıştıracaktı.
Annesiyle babası boşanmış, bizimki de normalde annesiyle kalırken annesinin ani işi sebebi yurt dışına çıkması yüzünden bir kaç gün babasının yanında kalmış.
Neşeyle ıslık çalarken motoruma doğru ilerledim ve hafifçe vites kısmını okşadım.
"Bebeğim, hadi bakalım bizim bebenin yanına gidelim." Dedim motorun üstüne oturup çalıştırırken.
Çalıştığım işler sayesinde bu güzel bebeği alabilmiştim, alana kadar götüm çıkmıştı tabii ki orası ayrı. Kurye mesleğini bu bebekle yapıyordum.
Hızla atılan konuma doğru sürmeye başladım.
Önümde ki villaya bakarken sırıttarak kafamı iki yana salladım. Çocuk konaktan çıkıp villa'ya geliyordu, zenginliğe bak amına koyayım.
Evin geniş bahçesine girdim ve park yapılmaya uygun bir yer aradım. Bulduğumda yavaş bir hızla oraya sürdüm ve motordan indikten sonra ayaklığını indirdim.
Ağrımaya başlayan başımı hafifçe ovaladım ve eve doğru yürümeye başladım.
Kapıya geldiğimde kapıyı çaldım ve beklemeye başladım.
Kapıyı bana açan Kayra'ya gülümseyip ayakkabımı çıkarıp içeri geçtim ve sıkıca sarıldım.
"Hoş geldin abi, hadi hemen tanışmaya gidelim." Dedi beni elimden çekerken.
Onu takip ettim ve en sonunda geldiğimiz salonla kafamı kaldırıp ayakta ki iki kişiye baktım.
Yanlış gördüğümü sanıp gözlerimi kapattıp açtım ama yanılmamıştım.
İkimizi de şaşkın bir suratla birbirimize bakıyorduk ve bildiğin adam benim kopyamdı anasını satayım.
"Nasıl oluyor bu?" Dedi narin bir ses ve konuşana baktığımda sarışın bir kadın olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Ankara Bebesi/ Tamamlandı
Teen FictionTamamlandı. Ayaz, Ankara'nın sokaklarında ve tenha mahallesinde büyümüş bir serseridir. "Benim derdim bana yeter." Tamamlandı.