O alta zi plictisitoare, stăteam pe canapea uitandu-ma la un amarat de film. Deodata ușa de la intrare se deschise si pe ea intra Justin, cu o blonda de zici ca e umflată cu pompa, sarutandu-se de mama focului. In acel moment am simțit cum sângele îmi clocotea in vene, scoteam flăcări pe nas abtinandu-ma sa nu o iau la bătaie p'aia! Justin s-a uitat la mine,a sarutat-o si au urcat sus. Eu cum sunt Bella, am urcat după ei. Mi-am lipit urechea de ușa lui, ii auzeam! Ii auzeam cum gemeau, adrenalina creștea in mine, cu greu ma abțineam sa nu intru peste ei. Deodată ușă cemerei mele s-a deschis, pe ea ieșind Max. Eu m-am îndepărtat repede de ușă, încercând sa par ca si cum nu ascultam la ușă fostului iubit care in acest moment se fute cu alta.
-Ești bine?întreabă Max.
-Da!zic eu cu o voce ciudată.
-Ești sigură?ma întreabă el din nou.
-Da!zic eu cu aceeași voce ciudată.
Max se uite suspicios la mine si întră in baie, eu fugind in camera mea. Era cat pe-aci sa își dea seama! Trebuie sa fiu mai subtila când ascult la usa fostului. M-am urcat in pat si am început sa ma gândesc la vrute si nevrute. Deodata m-a trosnit ideea, o sa merg la sala. E o zi plictisitoare. Trebuie sa merg la sala, m-am can îngrășat! Îmi pun niste colanți negri, un tricou alb si niste adidași albi intr-o geanta, m-a îmbrac ai plec.
Intru in vestiare, m-am schimbat si m-am dus in sala. Am încercat toate aparatele pana am început sa ma simt obosita așa ca am decis sa plec acasă. Intru in vestiare cautandu-mi geanta, dar nu o găsesc. In locul in care o lăsasem am găsit un bilet "daca ai ști cat de sexy ești in colanții aia, cu greu m-am abținut sa nu sar pe tine. Ești o fata frumoasa, sa vedem daca ești si deșteaptă, cime sunt?"
Imediat mintea mea a zburat la...
—-————-———————————————————————————————
Hey
Sper sa va placa!
#Ralu
CITEȘTI
Impossibe//Umbrele trecutului (JB)
FanficOare acum ca Bella e căsătorită totul v-a fi numai lapte si miere? Aflați in continuarea cărții Impossible!