Prolog-Din nou in acțiune

551 27 2
                                    

A trecut un an de când eu si Max ne-am căsătorit. Suntem ma fericiți ca niciodată. Il iubesc, dar parca ceva ma împiedica din a fi fericita pe deplin. Sunt momente in care pur si simplu îmi aduc aminte de momentele petrecute cu EL...băiatul care m-a învățat sa iubesc si care mi-a frânt inima in mii de bucatele.
De când ne-am căsătorit, nu am mai auzit nimic de el, s-a retras din muzica, se zvonește ca are probleme cu drogurile, dar din moment ce lui nu i-a pasat de mine, nici mie nu îmi pasa de el. Sau nu ar trebui sa îmi pese...
Telefonul meu suna, un număr privat. Răspund dar nu se aude nimic, doar o melodie trista. De câteva zile încoace tot primesc apeluri de genul ăsta, dar nu am nici o idee cine ar putea fi.
-Iubito! A sunat Cooper! Are nevoie de noi!striga Max.
-Nu i-ai zis ca ne-am pensionat?
-Oh haidee...nu ti-e dor de putina acțiune?
-Eh...ce avem de pierdut?
In momentul ala nu mi-am dat seama...dar am făcut o mare greșeală.

***

Am intrat in vila lui Cooper.
-Opa, au venit însurățeii!strigă Cooper.
Deodata toată echipa se strânge si ne felicită. Atunci in încăpere a intrat in Justin care sigur era beat si drogat, nu pot sa cred! Din cauza mea a ajuns așa?
-Ce avem noi aici?zice el abea tinandu-se pe picioare.
Eu nu puteam sa scot nici un sunet.
-Ce cauți tu aici?întreabă Max printre dinți.
-El face parte din echipa!zice Cooper.
-Ce?întrebam eu si Max la unison.
-Surpriză!zice Justin.
-Nu se poate una ca asta..deabea se tine pe picioare!zic eu revoltată.
-Nu contează, atâta timp cat e dispus sa facă orice.
-Si când îți amintești ca as fi încasat si un glonț pentru tine!zice Justin către mine.
-Ești beat! Nu gândești limpede așa ca taci!zic eu revoltată.
-Alcoolol nu mai are efect la mine...gândesc cat de limpede se poate, dar ar fi fost mai bine sa nu fiu conștient acum, si când ma voi trezi sa cred ca asta e un vis...mai bine zis, UN COSMAR!striga Justin la mine.
-Ce e Bieber? Ai tupeu?Lasă ca te transform eu in inconstient!zice Max nervos.
-Opa! S-a trezit si ăsta, ia vezi cum vorbești cu mine!
-Bă! Tu vrei bătaie si nu stiu cum sa o ceri?
-Calm man...nu am nimic cu tine!
-Da...dar daca ai ceva cu Bella, automat ai ceva cu mine.
-Ma n'auzi! Da' ce? Voi veniți la pachet?
-Da!zicem eu si Max la unison.
-Si mai exact cum vine asta?
-Suntem căsătoriți!zicem din nou.
Justin s-a uitat urat la noi si a plecat.
-Ok!Bella, eu am ceva de făcut in oraș...ma întorc deseară.
-Ok!

***

Eram in camera mea când deodata aud țipete din camera alăturată, deschid ușa si aud toată zarva.
"Frate, nu pot sa ma calmez. Când o vad lângă ala simt ca inebunesc!! Am fost un prost ca am parasit-o! Mereu am iubit-o si mereu o voi iubi!"
Se aude vocea lui Justin răsunând.
"Da, ai fost! Si greșelile se plătesc! Ai pierdut-o! Obisnuieste-te si treci peste!"
Vocea lui Cooper se face auzită.
"Tu crezi ca nu am încercat sa o uit? Mai ales după ce a spus " DA" preotului chiar in fata mea! Dar pur si simplu nu pot! Îmi este întipărită in intimă si nu o pot șterge!"
"Te înțeleg, dar daca o vrei înapoi, nu trebuie sa tipi la ea, ca mai devreme. Trebuie sa ii arați ca fara ea nu reziști, sa o faci sa se simtă vinovată, sa creadă ca ea te-a adus in halul ăsta!"
Așa deci, Cooper e mare doctor in dragoste! El care nu a avut o prietena vreodată, se găsește sa dea sfaturi. Off....
"Stiu...ai dreptate, dar degeaba încerc daca ea il iubește pe Max ăla. Toată iubirea s-a dus!" a zis Justin aruncând cu inca un pahar in perete.
"Macar încearcă!" zice Cooper si iese pe hol. Eu stăteam nemișcata in ușă cu lacrimi in ochi, Cooper a venit si m-a strâns in brațe.
-Poate ca nu a dispărut toată iubirea!șoptesc eu începând sa plâng.

--------------------------------------
Pentru ca va iubesc...am postat mai devreme!
Eram prea entuziasmată!!
Pam Pam Pam...
Primul capitol din a doua carte!
Va rog nu aruncați cu roșii...
M-am străduit.
Cum vi se pare??
Sper sa va placa!
#Ralu

Impossibe//Umbrele trecutului (JB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum