8.

271 23 2
                                    

Au trecut 4 ziler de când am plecat. Nimeni nu m-a căutat si ma bucur ca îmi respecta decizia, acum sunt in LA. Mi-am reluat viață de dinainte de al cunoaște pe Justin. Sunt doar o fosta hoață pensionata co o inima frântă. Tot de 4 zile ma simt nașpa, am amețeli si stări de greata, vomit tot ce mănânc așa ca azi merg la doctor.
-Doctorul va poate primi!spune asistenta.
-Mulțumesc!spun eu intrând in cabinet.
-Buna ziua domnișoară!
-Buna ziua!
-Care este priblema?
-Pai amețesc si an stări de greață, nu stiu de ce!
-Eu o sa va pun in contact cu un ginecolog, va rog sa ma urmați!
Il urmez pe doctor pana la cabinetul unui ginecolog, îmi deschide ușa eu intrând si asezandu-ma pe scaun. Doctorul ii spune ceva ginecologei si pleacă.
-Ok, eu sunt Doctor Withemore, sunt ginecologa ta astăzi, intinde-te pe masa.
Eu fac cum spune ea, ma întind pe masa si o sal sa își facă treaba.
-Nu stiu daca e o veste buna sau nu, dar felicitări! Ești însărcinată!
Cum a zis asta, am rămas masca! Eu? Însărcinată? Cum? Cu cine? Si atunci mi-am adus aminte, seara aia la club, Justin! El m-a lăsat însărcinată!
-Ok! Trebuie sa plec!
***
*Avionul spre Paris pleacă in cinci minute*
Anunța o voce robotica. Da! Ma duc la Paris, Justin trebuie sa știe! Cat despre Max, sper sa înțeleagă...
Ma urc in avion si ma fac comodă. Suntem aproape de finalul drumului dar lumea începe sa fie panicata, stewardesele ne anunța ca avem niste probleme le motoare, si trebuie sa aterizam de urgenta. Îmi pun centura de siguranță si ii zic copilului meu ca totul v-a fi bine! Simt cum pierdem altitudine, ne îndreptam repede spre pământ si BOOM!

Author's POV
Avionul s-a prăbușit in Franța, aproape de Paris, televiziuni le au început sa se adunare, este o chestiune de timp pana v-a fi Breaking News!

_____________________________________________________________________
Ei bine, pana de idei! Mai sunt doar doua capitole din carte! Sper sa va placa!
#Ralu

Impossibe//Umbrele trecutului (JB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum