4.Asta inseamna razboi!

301 23 3
                                    

Gândul meu imediat a zburat la Justin, daca are chef de joaca atunci sa ne jucam!
Am luat un taxi pana acasă ca ma mir cum de mi-a lăsat bani, am urcat ca o tornada la el in camera dar afurisitul nu era, pe biroul lui era o scrisoare, am luat-o si am citit-o:
"Hmm...ești deșteaptă, daca îți vrei hainele înapoi vino pe Richmond Street nr.7!"
Fraierul, crede ca o sa ma duc? Lasă, am eu alt plan! Am pus biletul ca si cum nu l-am atins si i-am deschis sifonierul, OMG! Dulapul lui e ca un sex shop in miniatură, cate cutii cu prezervative are nevoie băiatul asta? Mi-am revenit din soc, am luat un sac si i-am golit dulapul, am coborât in bucătărie si am îndesat sacul in congelator, sunt malefica!
Acum ma comport ca si cum nimic nu s-a intamplat!
***
Au trecut cam 3 ore de când mi-am pus planul in aplicare, dar Justin nu a...
Gândul meu a fost întrerupt de ușa de la intrare, pe ea intrând un Justin vizibil nervos, s-a uitat la mine si a urcat in camera lui. Draga Justin, vei avea o mare surpriza in 3...2...1!
Justin coboară ca o tornada joc , stand mai roșu ca o roșie in fata mea.
-Unde îmi sunt hainele?intreaba el.
-Acolo unde ti le pui!
-De ce dulapul meu gol?
-E dulapul tau, de ce ma întrebi pe mine?
-Bella! Zi unde dracu îmi sunt hainele!
-Daca le vrei, cautale!
S-a uitat urat la mine, si cred ca daca privirile ar putea rănii, acum m-aș văita de durere! A plecat sa își caute hainele!
***
De o ora Justin isi căuta hainele ca disperatul, si tot nu le găsește!
Deodata Cooper striga din bucătărie:
-Care e idiotul care a pus haine in congelator?imediat cum a auzit, Justin a ieșit de unde era băgat, și-a luat hainele si m-a privit.
-Bella, ai ceva de spus?zice Cooper cu o sprânceană ridicata.
-Nu!
-Tu mi-ai pus hainele in congelator!zice Justin.
-O meritai!zic eu.
-Ok, ce naiba se întâmpla?
Eu i-am povestit lui Cooper ce s-a intamplat si el a zis:
-In acest moment, va cereți scuze!
-Nici gând!zicem noi deodata.
-Hai!
-Face si omul o glumița si nu il mai lăsați in pace...
-Sa vezi ce glumiră îți dau eu tie!zic eu.
-Hai sa te vad iubito, da tot ce ai mai bun din tine!zice Justin dând din sprâncene.
-Ești așa un idiot!zic eu revoltata.
-Si totuși ma iubești!zice el.
-Te iubesc pe dracu!zic eu nervoasă.
-Recunoaște!
-...
-------------------------------------
Heio!
Scuze ca a durat așa mult, am avut examene!
Si...vreau sa va rog sa spuneți lumii de cartea asta, adică mai mult de 10 voturi si maxim 20 read nu are un capitol, si daca o sa mai continue așa o sa o șterg!
Sper ca va place pana acum...
#Ralu
505 cuvinte.

Impossibe//Umbrele trecutului (JB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum