"Vete a la mierda, göt herif!"
O sırada zifiri karanlık odada tek ışık kaynağı olan florasan lambanın önünde bir seksen boylarında bir adam silueti belirdi, cebinden çıkardığı çakmakla purosunu ateşlerken yavaş ve sakin adımlarla Amara'ya yöneldi.
"Olağanüstü."
Amara hâlâ dönen başı ve yerinde olmayan bilinçli karar verme içgüdüsü ile adamın birden bire nasıl odada belirdiğini sorguluyordu. Gözlerinin ara sıra kararması, bazen de küçük ışık patlamaları oluşturması Amara'yı oldukça tedirgin ediyordu. Bu da tahmin edersiniz ki nerede olduğunu anlayamamasıyla gelişen güvensizlik duygusu ve hâlâ ciğerlerinde olan eterle birleştiği zaman nabzının olması gerekenden 2 kat daha fazla atmasına sebebiyet veriyordu. Nabzının daha da hızlandığını ve oksijenin her geçen saniye azaldığını hissediyordu. Güçlü durmak için kendini çok zorluyordu ve bu da enerjisinin daha da hızlı bitmesine sebebiyet veriyordu. Ancak yine kendi bildiğini yaparak karşısındaki iki adama karşı gardını indirmemeyecekti. Hızlanan nefesini kontrolü altına almaya çalışırken mırıldandı.
"Ne?"
"Amara, seninle sonunda yüz yüze konuşmak ne kadar da onur verici,"
Adam Amara'ya doğru bir iki adım daha ilerledikden sonra çakmağını tekrar takım elbisesinin cebine koydu ve purosundan bir nefes çekip dumanını oldukça kibar bir şekilde yana üfledi.
Amara adam yaklaştıkça onu yavaş yavaş tanımaya başlıyordu. Sesi, görünüşü ve takım elbisesi onu bir yerlerden ele veriyordu. Amara birkaç saniye daha adamın mimiklerini izledikten sonra yavaş yavaş tanımaya başlamıştı. Karşısındaki adam, geçen haftalarda sıradışı kabiliyetlere sahip olan 6 çocuğu evlat edinen eksantrik milyarder Reginald Hargreeves'di. Soy adının 'Hargreeves' mi yoksa 'Hardgraves' mi olduğunu hâlâ çözememişti.
"Reginald Hardgraves?"
"Hargreeves," diye düzeltti.
"Hargreeves.."
"Tanıyor olmana şaşmamalıyım sanırım Amara, hm?" Diye sözü ilerletti Reginald, kızın terleyen elleri, hızlıca inip kalkan göğsü ve göz bebeklerinin büyümesine bakarak ayıltmak için kullandıkları ilacın yan etkilerinin baş gösterdiğini anlayabiliyordu.
Yutkundu.
"Tüm gazete manşetleri sizi ve evlat edindiğiniz 6 özel çocuğu konuşuyor Bay Hargreeves,"
Reginald Hargreeves'in yüzünde sebebinin gurur mu yoksa ego mu olduğu belirli olmayan bir gülümseme belirmişti. Onun güvenini kazanması gerektiğini bir kez daha kendine hatırlatıp ceketinin önünü düzeltti. Centilmen gözükmeliydi.
"Aslında çocuklarımın sayısı 7, Amara."
"Peki bunu bana neden söylüyorsunuz, sizin için yoldan geçen herhangi bir çocuk değil miyim?"
Reginald boğazını temizledi.
"Aslına bakarsan, aile içi bir kargaşadan dolayı son birkaç haftadır senin gibi birini arıyordum,"
"Neden ben? Neden başkası değil?"
Reginald aniden ona yönetilen soru karşısında ne kadar soğuk kanlılğını korumaya çalışsa da geçmişi hakkında en ufak şey anında kanını donduruyordu. Amara zeki bir kızdı, ve adamın birkaç salielik duraksamasından ve birden küçülen göz bebeklerinden bile bu sorunun onu korkuttuğunu anlayabilirdi. Reginald tekrar boğazını temizledi ve ceketinin boğaz kısmını daha fazla nefes almaya çalışırcasına çekiştirdi. Duraksadığıni inkar edemezdi, Amara bunu yemeyecek kadar zeki bir kızdı. Bundan çıkışı olmadığını biliyordu, bu anı bir fırsata çevirmeliydi yoksa Amarayla bir anlaşma söz konusu olmazdı.
"Geçmişin ve senin hakkında bilgim var, Amara. Eğer geçmişinle ilgili daha fazla şey öğrenmek istiyorsan benimle çalışmalısın."
"Ne çalışması? Siz.. ne demek istiyorsunuz?"
"Şemsiye Akademisi üyelerinden biri kayboldu Amara, onu bulup tektar eve getirmeni istiyorum. Karşılığında geçmişin ve ailen konusunda bilgi, ayrıca da özgürlüğünü kazanacaksın."
"Ne diyorsunuz, ben zaten özgür biriyim?.."
O sözünü bitiriği sırada Reginald ile konuşmaları boyunca sessiz kalan adam tekrar görünür hâle geldi ve Amara'ya arkadan yaklaşarak cebinden bir mendil çıkardı. Hızlı adımlarla kızın boynunu tutarak elindeki mendili zorla koklattırdı. Amara tekrar zifiri karanlıkla buluşmadan önce duyduğu şey gözlerinin sonuna kadar açılmasına sebebiyet vermişti.
"Amara Everence, şu andan itibaren bir rehînesin."
A/N: Nasıl olmus? Umarım beğenmişsinizdir kardesler♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE DON'T HAVE TIME FOR THIS / Five Hargreeves X OC
FanfictionFive Hargreeves'in gelecekten kurtarılması için 1 yıl boyunca bizzat Reginald Hargreeves tarafından profesyonelce olarak yetiştirilmiş Amara Everence, özel bir saat ile Five'ı kıyametten kurtarmak için daha ne olduğunu anlamadan kendini 2019'da, kıy...