Bölüm 1

172 12 81
                                    

Not: Bu kitap biraz karışık olduğu için soru sormakta çekinmeyin ama cevapları spoiler içeriyorsa cevap vermem

3. Kişi Bakış Açısından

Ink tuhaf bir hisle uyandı. Sabah sabah bu his ne?

Ink: Error, sanki evren yok edecek başka zaman yoktu!

Evet, Error işe bu sefer erken başlamıştı. Ink uykusundan edildiği için Error'e hakaret içeren kelimeler geveledi ağzında.

Kalkar kalkmaz hemen üstünü giyindi. O sırada yolda giderken birşey yapması gerektiğini hatırladı, tüplerini içmek.

Hemen bazı boyaları teker teker içti. Şuan onları karıştıracak vakti yoktu. Hepsini içecek zaman bulamadı zaten. Sadece 5 tanesini içebildi. Şimdilik işine gelmeyecek pembe tüpler gibi tüpleri sonraya sakladı.

Fakat önemli bir tüpü içmediğini nasıl hatırlayabilirdi ki?

En sonunda Error'un saldırdığı evrene varmıştı, DanceTale. (Aklıma başka evren gelmedi)

Ink yine gevelemeye başladı. Yani N E D E N? Neden bu danslı güzel evrene saldırırsın ki yani? Burada dans edip eğlenmek varken sen git yok et!

Ink hemen gezinmeye başladı, acaba hangi kısımları yok ediyordu? Bu evren ana DanceTale olduğu için diğerlerine göre daha büyüktü.

Sonunda çekirdek yolunda Error'u buldu. Muffet'ın mekanında. Muffet ve diğer örümcekleri toza çevirmekle uğraşıyordu.

Error: Ah hadi ama! Kaçmanıza ne gerek var! Sadece birkaç saniye sürecek...

Ink Error'un sessiz konuşmasından bunu anlayabilmişti. Kim bilir daha neler söyledi...

Error: Ah bakıyorumda g*tkuşağıda gelmiş!

Bir anda Error süpriz saldırısıyla Ink'i iplerle kavradı. Ardından ise onu örümcek ağlarına doğru fırlattı.

Ink örümcek ağlarına hiç kaçamadan yapışmıştı. Error ise ona saldırmayı bırakıp örümceklere geri döndü. (İşin içine edicem ama... Error kuzenlerini öldürüyor.)

Ink aşırı alındı. Gerçekten mi? Yıllardır yenmediğin ana düşmanını ağlara yapıştıtıp onu bırakmak? Sonra işine geri dönmek.

Ink uğraşarak kollarını ağdan kurtardı, ardından vücudunun geri kalanını.

Kurtulduğu an hemen fırçasını kavradı ve Error'e doğru bir Ink blaster ışınladı. (Ink blaster = Ink'in mürekkeble fırçasız oluşturabileceği gaster blasterlar)

Error ise fark ettiği anda kendini savunmak amacıyla oda Gaster blaster ışınladı.

Bir anda iki Gaster blaster'ın çalışması ile iki düşman daha çok blaster eklemeye başladı, savunmak amacıyla.

Bir süre sonra blaster'ların yaklaşık elli tane olmasından sonra büyük bir ışık patlaması oldu.
...
...
...
Ink'in Bakış Açısından

Büyük bir ışık patlamasından sonra sonra kendimi yerde buldum. Error'de yerdeydi.

Biraz bakınca nerdeyse heryerin parçalandığını gördüm.

Gerçekliğin Kıyameti Error X InkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin