Bölüm 3

91 10 105
                                    

Dicek sözüm yok başlayak

(Evet bu da stok bölümdü ama biraz yeniledim ^^)

Ink'in Bakış Açısından

Ughhhhh, eve geri döndüğüm sabahtan beri Creator'ı araştırıyorum. Ya da diğer ismiyle rüyamda ismini söylediğim kız.

Neredeyse tüm evrenlere baktım fakat aradığım kişiyi bir türlü bulamadım. Hatta çizim defterlerime bile teker teker baktım, sıkıntı olan ise 10 tane çizim defterim var!

Eski atkılarıma kadar bile baktım, onun hakkında birşey yazmışımdır diye. Fakat bu rüya galiba sadece aklımdan uydurulan birşeydi.

Dream: Ink! Akşam yemeğine geliyor musun!?

Ink: Geliyorum!

Atkılarımı ve defterlerimi yarı dağınık bir şekilde yerleştirdikten ve yapacağımı unutmadan önce yapılacaklar listesine yazdıktan sonra alt kattaki mutfağa gittim. Başka mutfak yok evde zaten.

Dream'in kurduğu yemek masasına geçtim. Blue yoktu çünkü abisi bizi pek... sevmiyor? Abisini endişelendirmemek için akşam abisinde kalacakmış.

Dream: Ink? Seni rahatsız eden birşey mi var?

Ink: Hayır... sadece yarınki planlarımı kuruyordum hehe. Sonuçta 2 günün telafisini yapmam gerek.

Dream'in Bakış Açısından

Klasik Ink...

Yalan söylüyor.

Malesef ki yalanlarını pozitiflik durumundan anlıyorum. Şu an umutsuz, hissediyor?

Galiba bunu kendim öğrenmem gerekecek.

Aslında çok basit, Ink unutmamak için yapacaklar listesi yapar. Liste nerede bilmiyorum ama bildiğim tek şey Ink derin bir uykucu.

Ink: Yemek için teşekkürler Dream.

Dream: Oh birşey değil. ^^

Ink odasına çekildikten sonra sofrayı toparlamaya başladım. Ah Ink ah, bu sefer benden ne saklıyorsun?

...

2 saat geçti ve muhtemelen Ink bu saatte uyuyakalmıştır. Planı harekete geçirme vakti.

Ink uyurken sessizce odasına gittim. Nasıl bu kadar rahat uyuyor? Her neyse.

Şansa bakki listeyi yazdıktan sonra uyumuş. Yarının işi galiba. Hemen listedeki son şeye baktım ve...

Creator'u bul!?

Bu kim?

Düşün Dream düşün...

Aha buldum!

Ink'in Bakış Açısından

Gene aynı rüyayı- pardon kabusu gördüm. Eğer bu kabusu bana Nightmare veriyorsa yemin ederimki ondan ahtapot çorbası yaparım.

Gerçekliğin Kıyameti Error X InkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin