Bölüm 4

70 8 55
                                    

Hikaye o kadar karışık ki toparlayamıyorum aq

Bu da stok bölüm diyebiliriz

Bu arada depremden mağdur kalan herkese geçmiş olsun umarım her şey hızlıca düzelir

Birgokoturk'un Bakış Açısından

Birgokoturk: Bundan emin misin Creator? Kendimizi çok büyük bir riske atıyoruz.

Creator: Senide anlıyorum, endişelisin. Ama etrafına bakar mısın?

Creator'un dediğini yaptım. Artık sadece umutsuzluğu gösteren gözlerimle şehre baktım.

Yıkık binalar...

Ölüm sessizliği...

Toz ve kan kokusu...

Creator: 'Evrenimiz' dediğimiz yer atık bize travmalar dışında hiçbirşey vermiyor! Ben de ne kadar sevmesemde artık burda kimse yok! Eğer gerçekten yardım edeceksek diğer multievrenlere gitmemiz gerek.

Birgokoturk: *nefes verme* haklısın. Ama neden Undertale Multiverse? Yani bu kadar ciddi bir şeyde daha kolay birtane seçebilirdik.

Creator: Ah Birgokoturk, çünkü onlar orda.

Birgokoturk: Onlar? Ne alaka? Bizim Undertale'e benzediğimiz doğru ama asla bir bağlantımız olmadı!

Creator: Başından beri bağlantımız vardı. O tarafından yapılan ilk evren Undertale ile bağlantılıydı. Ardından hiç kopmadılar. Sadece bunu göstermediler.

Birgokoturk: Peki. Ama sorumluluk sendedir. Bu fikri ortaya atan ilk kişi sensin.

Creator: Merak etme, işimizi kolaylaştırmak için Ink'e bazı rüyalar verdim. Galiba bunu sana çoktan söylemiştim.

Birgokoturk: Evet, haklısın. Eh, kordinatları bilen kişi sensin.

Creator dediklerimi anladı ve kodlardan oluşan bir pencere açtı.

Gerçekten hiç emin değilim. Hayır derse? Ink onlara bağlı biri eğer dediklerimizden bahsederse yanarız. Bir daha hayatımız normale dönmeyebilir. Ama Creator için bir risk alabilirim.

Derin bir nefes alıp verdim. Kendimi tamamen hazır hissedince pencereden girdim. Creator arkamdan geldi.

Açık renklerle dolu bir odadaydık, daha çok sarı.

Odadaki fotoğraflara baktım. Kafasında tacı olan ve odadaki renklerle uyumlu kıyafetler giymişti.

Birgokoturk: Creator?

Creator: Hm?

Birgokoturk: Ink bu mu?

Doğruyu söylemeliyim o kişiler hakkında ne kadar bilgili olsamda asla görmedim. Kişilerin görünüşlerini bilen kişi Creator. Ama o da çok az kişiyi biliyor.

Creator: Hayır, bu.

Creator parmağıyla onunla poz veren başka bir iskeleti gösterdi. Kahverengi kıyafetler giyiyordu ve üzerinde rengarenk tüpler vardı.

Garip... bu iskeletleri tanımak zor olucak.

*ÇAT*

Oh olamaz. Fotoğrafın biri çerçevesiyle beraber düştü.

Creator: Ah olamaz. Napıcaz napıcaz!?

Birgokoturk: Shhh

Creator: a-ama!

Gerçekliğin Kıyameti Error X InkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin