Error'un Bakış Açısından
Kırmızı saçlı kız gidince olayın özetini çıkarmaya başladım.
Multievrenler tehlikede ve Ink bunu kabul etmediği için benim iknâ etmem gerekiyor fakat önce ses kaydını dinlemeliyim.
Ben neden bunu kabul ettim?
Bu kız biryerden çok tanıdık geliyor bana.
Doğru, papatya.
Odamdaki çekmecelerin içinden 2 yıldır duran yeşil bir mektup zarfı çıkardım ve bir kere daha okudum:
Sevgili Error,
Belki unutmuş olabilirsin ama ben birkaç gün önce seni kurtaran kişiyim. Senden ise bir isteğim var. Tahminime göre Birgokoturk isimli birisi birkaç yıl sonra gelecek. Ona ne olursa olsun güvenmeni istiyorum.İnan bana ikinizde aynı taraftasınız.
Anlaman için bir fotoğrafını bırakıyorum.
Zarfın içindeki küçük resme tekrardan baktım. Yüz hatları, gözleri, saçları... hepsi aynı.
Bu mektubu bana yollayan kişiyi biliyorum ama ismini bilmiyorum.
Mektupta bile ismi yerine sadece papatya çizimi var.
O kişi beni kurtarmıştı. Kimden bilmiyorum, neden bilmiyorum ama birkaç yüksek yetkili kişi benim dosyalarımı evrenden silmek istemişti.
O sırada o geldi ve saniyeler içinde onlarda yara izi bırakmıştı.
Saldıran yüksek yetkililer anlamadı, basit bir yara izi onları nasıl yensin ki? Bende öyle düşünüyordum fakat işler dahada tuhaflaştı.
Yaralarının olduğu yerlerden birsürü bozuk kod çıkmaya başlamıştı ve vücutlarının heryerine yayılıyordu.
Onlar yok olmadan önce bir kodda şu yazıyordu: Kodlar bozuk, 3 saniye içinde kendini imha ediyor.
O günden beri ona borçluyum. Eğer borcumu böyle ödememi istiyorsa başka seçeneğim yok demektir.
O Birgokoturk isimli kızın bana attığı ses kaydını açtım.
***
Ink: Ne demek istiyorsun? Onlar kim?
???: Önce olanları söylesem? Onlar hakkında konuşmak tehlikelidir de.
Ink: Peki, o zaman neden sen? Yani sen bir multievren koruyucusu değil misin? Nasıl oluyorda buraya gelecek zaman bulabiliyorsun? Hem kod işiyle uğraşan Coder, sen değildin.
???: Tamam. 2 yıl önce multievrenimiz yok oldu. Kısacası Güçler Toplantısından birkaç ay sonra.
Ink: Ne ama nasıl!? Yoksa rüyada-
???: Evet o rüyada olanlar gerçekti. Söylenemeyecek bir sebebten dolayı multievren hayata baştan geri döndü fakat bir sıkıntı vardı: benim güçlerim ve abim multievrenle beraber geri gelmemişti.
Ink: O zaman multievreni koruyup yaratacak kimse kalmadı.
???: Bununla multievrende büyük kargaşa çıktı. Milyonlarca evren iç karışıklardan dolayı kendi kendini yok etti. Multievrenimiz var olarak gözüküyor olabilir fakat sadece ben ve Birgokoturk yaşıyor.
Ink: B-Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Koca bir multievren kendini yok etti!
???: Evet. Bende kendimi savunabilmek için abimden aldığım yollarla kodçu oldum. Bu olayları biliyorum ve sizin multievrenler de aynı geleceğe sürükleniyor Ink. Lütfen, başka multievrenler yok olamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekliğin Kıyameti Error X Ink
FanfictionUYARI: BU KİTAPDA MULTİEVRENLER ARASI OLDUĞU İÇİN BOL BOL UYDURULMUŞ KARAKTER VARDIR!!! Undertale Multiverse... ne kadar güzel değil mi? Gelen herkesi büyüleyen ve bir o kadarda œžģųř bir yer. Fakat... ya bu œžģųřłųķ bir tehtid olarak algılanırsa? K...