Time skip 2vk
Helmin POV
Pääsin jo sairaalasta pois viikko sitten.
Nyt on kuuma kesä päivä.
(Sovitaan et on kesä koska en oikeesti muista mitä oon kirjottanu)
Olin Aleksin luona ja katsoimme telkkaria.Kuulen kun avain käännetään lukossamme ja jätkät ryntäävät sisään.
"Moi!"
Joonas huutaa."No terve"
Aleksi sanoo."Aateltii tulla kylään"
Joonas sanoo."Näköjää"
Vastaan tälle."Lähettekö baariin vai jäädäänkö tänne vetää kännit?"
Joonas kysyy."Ei jaksais lähtä baariin nii käydää kaupast hakee jotai juomista"
Sanon."Mut eiks baaris ois kivempaa?"
Joel kysyy."Jep"
Joonas sanoo."No okei"
Sanon."Okei eli lähetään baariin!"
Olli sanoo."Mä en taida tulla ku mua väsyttää"
Sanon."En mä sitte tuu"
Aleksi sanoo."Eiku mee nyt vaa. En haluu et sun ilta mene hukkaan tääl kotona"
Sanon."Mut sä oot täällä mun kanssa"
Aleksis sanoo."Mee nyt avaa ja pidä hauskaa. Kyllä mä pärjään täällä"
Vakuutan tälle."Allu tulis jo"
Niko huutaa eteisestä."mmm... okei mut soitat HETI jos tulee jotain okei"
Aleksi sanoo."Joojoo mee nyt! Noi oottaa jo sua"
Sanon tälle ja annan tälle pusun."Rakastan sua!"
Huudan perään."Mäki sua!"
Aleksi vastaa.Sitten ovi menee kiinni.
Alan katsomaan sarjaa joka jäi kesken. Katson Sykettä ruutu+.Oon kattonu tätä aika kauan, koska kello on jo 2:47...
Hups.
Missäköhän Aleksi on?Ehkä se meni taas Tommille.
Laitan telkkarin kiinni ja menen nukkumaan. Käyn ennen sitä pesemässä hampaani yms.Time skip aamuun
Herään aamulla hiljaisesta asunnosta. Aleksi ei ole kotona. (Oon aleksilla)
Se on varmaan just Tommilla.
Soitan viimeistään 13 Tommille. Kello on nyt 11:30.Teen aamu juttuja ja alan sen jälkeen siivoamaan. Aleksin piti tänään hakea Rilla Vilmeltä, mutta voin kai mäkin sen hakea. (Rilla on sitte tässä stoorissa)
Laitan Vilmelle viestiä, että tulen Aleksin puolesta hakemaan Rillan. Se oli Vilmelle ok.
Lähden ajamaan Vilmelle päin. Pääsen kerrostalon oihaan ja nousen autosta. Painan ovisummeria ja ovi avautuu.
Etsin Vilmen oven ja pimpotan. Rilla alkaa haukkumaan ja Vilme avaa oven.
"Heii"
Sanon ja halaan Vilmeä."Moi, Allu ei vissii jaksanu hakee?"
Vilme kysyy."Se on varmaan Tommilla ku ne eilen kävi baarissa"
Sanon."Aaa okei. No haluuks kahvia?"
Vilme kysyy."En mä aatellu hirveen kauaa viipyä."
Sanon."No mutta otaks sä jotain juotavaa. Voitas jutella kuulumisia yms"
Vilme ehdottaa."Niin no ei mulla mikään kiire ole"
Sanon ja otan kenkäni pois.Vilmen POV
Tiedän ettei Aleksi ole Tommilla. Joel laitto joskus neljän aikaan yöllä videon missä Aleksi suuteli jotain blondia naista. Seuraava video oli Aleksista joka tallusteli vessasta tyytyväisen näköisenä ja sanoi että lähtee jo kotiin.
En halua satuttaa Helmiä, koska meistä on tullut aika läheiset vaikkei kukaan siitä niinkään tiennyt.Ennen kuin Helmi lähti sveitsiin olimme ylimmät ystävät, mutta yhteydenpito lakkasi yhtäkkiä.
Tiedän, että Helmillä oli silloin ainakin syömishäiriö ja lieva anoreksia, mutta en ole varma parantuiko hän.Juttelimme Helmin kanssa niitä ja näitä kunnes Helmin piti jo lähteä takaisin, koska Rillakin piti ulkoiluttaa.
Sanoimme heipat ja Helmi lähti Rilla mukanaan.
Helmin POV
Lähdin Rillan kanssa Aleksin kämpille takaisin ja kello oli 13:03.
Käytän ensin Rillan ja jos Aleksista ei ole kuulunut soitan hänelle tai Tommille.Lähdin käyttämään Rillaa pienellä lenkillä, koska Aleksi saa käyttää pidemmän lenkin itse.
Time skip lenkiltä kotiin
Soitin Aleksille mutta hän ei vastannut.
Päätin sitten soittaa Tommille.*puhelussa*
T: Moro
H: Moi, onks Aleksi sun luona?
T: Ei, miks nii?
H: Ei oo näkyny
T: Se sano yöllä että lähti kotiin.
H: Jos se on sammunu matkalle
T: .. niih. Joo nii totta. Mut eiköhän se kohta tuu.
H: Nii. No mut soitan viel jos ei näy.
T: Joo, moikka.
*puhelu päättyy*Alan taas katsomaan sykettä.
Katsoin kaikki kaudet ja jaksot mitkä näkyvät. Pitää taas odottaa että julkaistaan uusi jakso.
Kello on 18:59 eikä Aleksia vieläkään näy.Laitan Rillalle ruoan ja annan hänen syödä ruokansa. Sitten Rilla nukkuu about 30min jonka jälkeen chillataan ja sitte vielä iltalenkki.
Yleensä Aleksi käyttää Rillan iltalenkillä.
Yhtäkkiä avain kääntyy lukossa.
Olen sohvalla istumassa ja katson kun Rilla syö."Moi!"
Huudan eteiseen."Mooi"
Kuuluu Aleksin ääni."Missäs sä oot ollu?"
Kysyn."Tommilla"
Tuo sanoi."Ömm. Ai Lallilla?"
Kysyn."No en mä tunne muita Tommeja"
Aleksi sanoo."Etkä ollu. Tommi sano ettet oo ollu siel. Ja lähit yöllä kotiin"
Sanon."Aaa.. Sori Helmi ihan sikana. Sori ku valehtelin. En halunnu huolestuttaa ku öö. Sammuin ojaan"
Aleksis sanoo."Aaa. No ei se mitää rakas. Tärkeintä et sulla on kaikki hyvin"
Sanon ja halaan tätä."Mä kävin hakemassa Rillan ja se söi äsken"
Sanon."Aa. Oot ihana"
Aleksi sanoo.Aleksin POV
Heräsin sitte 16:28... meni vissii pitkäks yö.
En ole tutussa sängyssä. Naamallani on hiuksia. Ne eivät ole kiharaiset btunet. Ne ovat blondit.
Ainiin... Toivottavasti Helmi ei saa tietää koska en aijo kertoa hänelle. Hän suuttuisi...
Saatoin pettää häntä, koska tapasin baarista kauniin naisen Jonnan.
Olimme päätyneet hänen luoksensa.Pakkasin kamat laitoin vaatteet päälle ja aloin lähteä kotia päin. Menen kävellen koska ei ole muitakaan vaihtoehtoja. Sinne menee vähänaikaa kävellä.
Jätin Jonnan pöydälle lapun johon kirjoitin snäppini ja että lähdin.Joo ei sä olet Aleksi Helmin kanssa!!!
Ihan sama meni jo.
Jonna saattoi ehkä pakottaa kertomaan snäppini että saa yhteyttä minuun...———————-
Saako helmi koskaan tietää Aleksin kännipanosta? Oliko se vain yhenillan juttu?
YOU ARE READING
Don't fix me|| Alex Mattson x Helmi Moilanen TAUOLLA
Fanfiction23-vuotias nainen muuttaa Helsinkiin. Hän muuttaa väliaikaisesti veljensä Niko Moilasen luokse. Helmi tapaa jätkät, mutta kuka painautuu mieleen? Kavereita vai enemmän? Lue niin tiedät;) ⚠️TW⚠️ -kiroilu -alkoholi -väkivalta -K18/smut -itsetuhoisuus ...