Helmin POV
Heräsin Aleksin vierestä ja silittelin tämän hiuksia.
"Huomenta muru"
Sanon tälle."Huomenta Jo- Helmi"
Aleksi sanoo ja valahtaa ihan punaiseksi.Menen vessaan ja katson itseäni peilistä.
Miksi olen tällainen. Syön likkaa. Hyi.Menen takaisin Aleksin luokse ja katson puhelintani. Vilkaisen Aleksin puhelinta. Hän chattaa jollekkin tytölle... TYTÖLLE. Varmaan Vilmelle. Koska ei Aleksi antais faneille sen snäppiä eikä kelle tahansa.
Bitmojilla oli blondit hiukset... Vilmellä on brunet. Aleksin siskollakin on burnet/ vaalean brunet."Kelles snäppäät"
Kysyn tältä kiinnostuneena."Eeen kellekkään"
Tuo sanoo."Okei"
Sanon.Luotan Aleksiin. Ei hän minua pettäisi.
"Mä lähen nyt!"
Huudan tälle."Ok! Mut hei minne sä meet"
Aleksi kysyy."Meen sinne Nikolle yötä"
Sanon."Ok!"
Aleksi huutaa.Niko tulee hakemaan minut. Käymme kai kaupassa ensin sitten Joel ja Vilme tulee käymään. Musta tuntuu että Joonas ja Ollikin tulee, mutta sen näkee sitten.
Time skip nikolle
Olemme Nikolla ja Joonas ilmoitti juuri, että he tulevat Ollin kanssa käymään.
Nikon POV
Juttelimme sitä sun tätä kunnes Joonas ja Olli tulivat. Päätimme olla pari kierrosta pullon pyöritystä tote säännöillä.
Joel pyöräytti ensin ja se osui Joonakseen.
"Totuus vai tehtävä?"
Joel kysyy."Totuus"
Joonas vastaa."Onks sul ketää kiikarissa?"
Joel kysyy."Ei tällähetkellä"
Joonas vastaa.Joonas pyöräyttää ja se osuu Olliin.
"Tehtävä"
Olli vastaa samantie."Hmmm... suutele komeinta/kauneinta tästä huoneesta"
Joonas sanoo.Olli nousee ja kävelee Helmin luokse.
"Mut-"
Helmi on sanomassa."Tää on vaan haaste eikä merkkaa mitää"
Sanon.Helmi katsoo Ollia ja vetää tämän suudelmaan.
Onhan noi nyt söpöt yhessä.
Häh?
Ei mitään.Olli kävelee takaisin omalle paikallensa Joelin ja Joonaksen keskelle.
Olli pyöräyttää pulloa ja se osuu Helmiin.
"Tehtävä"
Tuo vastaa jo."No äskösestä nii rakastatko sä Aleksia?"
Olli kysyy."Tottakai"
Helmi vastaa."No sit me lähetään Aleksille ja sä meet sanoon sen sille päin naamaa"
Olli sanoo."Awwws. Olli sun takia saatan tukehtua"
Joonas sanoo."Ai mihin?"
Olli kysyy."Siirappiin"
Joonas sanoo naurahtaen."Hehe Porko. Niko tuu heittää"
Olli sanoo."No mut jos vaikka Joel ja Joonas jäis tänne ku autoon ei ees mahu kaikki ja pitäähän Joonaksella olla seuraa"
Sanon.
YOU ARE READING
Don't fix me|| Alex Mattson x Helmi Moilanen TAUOLLA
Fanfiction23-vuotias nainen muuttaa Helsinkiin. Hän muuttaa väliaikaisesti veljensä Niko Moilasen luokse. Helmi tapaa jätkät, mutta kuka painautuu mieleen? Kavereita vai enemmän? Lue niin tiedät;) ⚠️TW⚠️ -kiroilu -alkoholi -väkivalta -K18/smut -itsetuhoisuus ...