Nikon POV
Menimme metsätielle odottamaan yhden mutkan taakse. Sinne meni umpikuja.
Näimme kun auto lähti pihasta ja kaarsi pois metsätietä pitkin.Ajoin hiljaa pienen mökin pihaan joka näytti karmivalta.
Astuin ulos autosta ja menin katsomaan onko mikään ovista auki. Ovet ei ollut auki. Yhdessä ikkunassa oli kalterit. Aukaisin oven sorkkaraudalla. Älä edes kysy miksi sellainen oli autossani.
Sain oven auki ja astelin sisään."HELMI!"
Huusin.Yksi ovi oli painavan näköinen ja siinä oli kaappi edessä.
Aleksi asteli sisään."Allu tuus auttaa"
Sanon.Työnsimme kaapin pois oven edestä ja yhteisvoimin avasimme oven. Se oli hyvin painava.
Oven takana oli...Helmin POV
Leo teki sen taas... Leo raiskasi minut. Ei ollut ensimmäinen kerta "suhteemme" aikana. Sveitsissäkin tuo saattoi tapahtua pariin otteeseen.
Tälläkertaa oli pieni oikein kiva tvisti.
Jos ääntelin tai huokailin saan viillon käteeni...
Sain 8 viiltoa käteeni ja yksi niistä olikin hyvin syvä...Kuulin auton kaartavan pihaan. Voi vittu ja se helvetti alkaa taas...
Tuo sanoi että käy ostamassa kortsuja ja jotain muutakin.Kuulen kun ovi avataan aika rajusti. Vittu nyt mä kuolen.
En kunnolla kuule puhetta, mutta kuulen kun nimeäni huudetaan."HELMI!"
Kuulen oven edestä.En pysty vastaamaan, koska suuni edessä on liina.
Makaan lattialla jalat ja kädet sidottuna alusvaatteilla...
Ainiin ja muutama viilto kädessä ja liina suun edessä.Kuulen kun jotain painavaa siirretään kai ove edestä. Ovi on rautainen paksu ovi. En saa sitä yksin auki. On kokeiltu.
Ovi aukeaa hitaasti mutta varmasti. Siellä on...
Niko ja Aleksi?!Katson näitä itku silmässä.
"HELMI!"
Aleksi sanoo ja juoksee luokseni."Mitä sulle on käyny?!"
Aleksi kysyy irrottaen jalasta köyttä.Näen auton valit ja kuulen juoksuaskelia.
Koitan huutaa muttei sitä kuulu.
"MMHHmmmMm LMMEMMOOMM"
Yritän huutaa Leon nimeä koska kuulen hänet."Mitä?"
Aleksi kysyy.Näen Leon Nikon takana.
Saan suuni edestä jotenkin siteen pois."NIKO VARO!!!"
Huudan.Leo lyö tätä sorkkaraudalla ja Niko kaatuu maahan.
Alan itkemään."Ei eiii!"
Itken.Leo kaivaa taskustansa aseen.
"Sinä vitun Kaunisvesi saat kohta olla verivesi"
Leo sanoo ladattaessaan aseen."EI LEO! SÄ ET AMMU ALEKSIA!"
Huudan.Nousen ylös Aleksin eteen.
Avaan käteni jollain konstin ja heitän köyden maahan."Tai mitä? Kenet mä sitte ammun? Nikon?"
Tuo kysyy osoittaen nikoa."EI ET!! Sä... sä ammut mua, koska en kestä jos niko tai aleksi kuolee"
Sanon."Voi pientä Helmiä"
Leo sanoo.Tuo osoittaa minua aseella.
"Noh onkos sulla viimesiä sanoja?"
Leo kysyy."EI SÄ ET AMMU HELMIÄ! AMMU MUT MIELUMMIN!"
Aleksi huutaa.Katson Aleksia pahoittelevasti.
Leo tulee taakseni ja vetäisee minut itseensä kiinni.
Tuo asettaa aseen ohimolleni."Voi kaunisvesi kun sua mä en usko. Sähän petit Helmiä. Ainiin ja Helmi petti sua"
Leo sanoo ja laittaa siteen suuni päälle."M-mitä... p-petiks sä mua?"
Aleksi kysyy.Olen liian lähellä itkeä. Katson maata.
"Kyllä se petti. Mun kanssa. Meillä oli helmin kanssa oikein hauskaa. Ja Helmihän on mun tyttöystävä"
Leo sanoo.Tunnen kun jalat menevät alta. Olen polvillani maassa.
"H-helmi onks se totta"
Aleksi kysyy.Katson tätä itkuisin silmin..
Leo ottaa suultani siteen pois."Noh kerro. Sano samalla ne vikat sanat"
Leo sanoo."Aleksi. Mä en koskaan pettäsi sua ja mä rakastan sua ihan liikaa ja Leo haista vittu vitun mul-"
Sanon kunnes kaikki pimenee...Aleksin POV
Soitin jo aijemin poliisin ja ambulanssin varalta ja ne ovat täällä kohta.
"Voi kaunisvesi kun sua mä en usko. Sähän petit Helmiä. Ainiin ja Helmi petti sua"
Leo sanoo ja laittaa siteen Helmin suulle."M-mitä... p-petiks sä mua?"
Kysyn järkyttyneenä.Helmi katsoo maata...
"Kyllä se petti. Mun kanssa. Meillä oli helmin kanssa oikein hauskaa. Ja Helmihän on mun tyttöystävä"
Leo sanoo.Helmi kaatuu maahan polvillensa yhtäkkiä.
"H-helmi onks se totta"
Kysyn tältä.Helmi katsoo minua hänen verenpuanislla silmillänsä. Hän itkee
Leo ottaa hänen suultaan siteen pois"Noh kerro. Sano samalla ne vikat sanat"
Leo sanoo."Aleksi. Mä en koskaan pettäsi sua ja mä rakastan sua ihan liikaa ja Leo haista vittu vitun mul-"
Helmi kerkeää sanoa ennenkuin Leo ampuu tätä takaraivoon.
Samassa poliisit tulevat."EI HELMI EI!!"
Huudan niin lujaa kuin kurkustani lähtee.
Juoksen tämän luokse. En edes huomaa kun Leo pidätetään ja ensihoitajat ryntäävät Helmin ja Nikon luokse.Helmi nostetaan paareille ja Niko on hereillä.
Niko talutetaan ambulanssiin ja Niko itkee...
Menen Helmin mukana sairaalaan.———————
Sori oli vähä lyhyempi luku mut piän vähänaikaa taukoa tiettyjen syitten takia.
Toivon et ymmärrätte<3
ESTÁS LEYENDO
Don't fix me|| Alex Mattson x Helmi Moilanen TAUOLLA
Fanfic23-vuotias nainen muuttaa Helsinkiin. Hän muuttaa väliaikaisesti veljensä Niko Moilasen luokse. Helmi tapaa jätkät, mutta kuka painautuu mieleen? Kavereita vai enemmän? Lue niin tiedät;) ⚠️TW⚠️ -kiroilu -alkoholi -väkivalta -K18/smut -itsetuhoisuus ...