Helmin POV
Heräsin aamulla Nikon sohvalta. Niko keitteli kahvia ja teki aamupalaa.
"Helmi tuu syömään!"
Niko huutaa ja kävelee olohuonetta päin.Pistän silmäni kiinni ja esitän nukkuvaa.
En halua syödä."Helmi pitää kohta lähtee!! Tommi tulee vartin pääst"
Niko huutaa.Nousen ylös ja vaihdan vaatteet. Laitan vaan ripsaria koska en jaksa meikata kunnolla.
"Tommi tuli!"
Niko huutaa eteisestä.Laitoin vielä hammasharjan laukkuun ja lähdin eteistä päin.
Laitoimme laukkumme taakse ja menimme istumaan autoon.
(Tossa on jonkulaine käsitys siitä autosta)
Niko istuu eteen ja itse istun Tommin taakse.
Vieressäni istuu Olli.
Takana keskellä istuu Joonas, vasemmalla Joel ja oikealla Aleksi.Vilmekin tulee mutta parin tunnin päästä omalla autollansa koska piti hoitaa kai pari asiaa.
Time skip mökille
Vilme saapui about samoihin aikoihin vaikka lähtikin myöhemmin. Johtui varaam siitä että pysähdyimme varmaan 6 kertaa.
Vilme näytti Joelin ja hänen välisiä viestejään koska Joelilla oli vissii tylsä matka ku Joonas nukahti.
Vilme selasi viestejä ylemmäs kunne vastaan tuli video missä näkyi Aleksi. Se oli baarista.
"Oho"
Vilme sanoi ja poistui keskusteluista."mikä toi video oli?"
Kysyin."Eeei mikään. Joku mis Aleksi laulaa kataokea"
Vilme sanoo."No katotaan se! Haluun nähä ku Aleksi laulaa"
Sanon.Vilme avaa keskustelut.
"Helmi... mä en haluu satuttaa sua millään tavalla tai mitään mut.."
Vilme sanoo ja avaa videon.Nään kun Aleksi suutelee jotain blondia naista...
Kyynelet kerääntyvät silmiini enkä pysty enää hengittämään kunnolla. Paniikkikohtaus...Juoksen mökiltä jonnekkin metsään. Menen kiven päälle istumaan. Kello on 2:48.
Kuulen askelia takaani."Kuka ootkin nii mee pois"
Sanon pää polvissani.Askeleet loppuvat taakseni.
"En"
Kuulen kuiskauksen.
Jähmetyn paikalleni.Hän jätti lapun vierelleni ja sanoi.
"Avaa se kun kuulet linnun viserryksen. Jos katsot taaksesu lähdettyäni, saat uuden luodin kehoosi"
Henkilö sanoo ja astelee pois.
STAI LEGGENDO
Don't fix me|| Alex Mattson x Helmi Moilanen TAUOLLA
Fanfiction23-vuotias nainen muuttaa Helsinkiin. Hän muuttaa väliaikaisesti veljensä Niko Moilasen luokse. Helmi tapaa jätkät, mutta kuka painautuu mieleen? Kavereita vai enemmän? Lue niin tiedät;) ⚠️TW⚠️ -kiroilu -alkoholi -väkivalta -K18/smut -itsetuhoisuus ...