Az elátkozott dildó

46 4 2
                                    

Ecer volt egy gyerek, aki nagyon kanos volt. Egy szép napon kukazott a spar mögött és a kukában talált egy dildót. Ez a dildoka márkás es nagyon drága volt, de valami bele volt karcolva az oldalába... "Ne használd, ha élni akarsz...." A gyerek sajnos irastudatlan volt s buta tehat ánuszába helyezte a dildót, s egyszerre elsötétült az ég ...... A pulya felnézett az égre hogy lassa mi okozza eme megsötetulest es valami nagyon fellegtorlaszolót látott.... Egy gigantikus szőrös segg közeledett a Föld felé. Egyszer csak esni kezdett az eső...barna eső. A gyerek rájött hogy a híres neves Raven Queen dildojat találta meg😱😱😱😱 a gyerek iszonyatosan megijedt es haza akart szaladni am megbotlott egy nagy kupac összesepregetett használt óvszerben. Ekkor a segg csak közelebb es közelebb jött amíg már a segglukát is tisztán lehetett látni... Ekkor a Földon iszonyat nagy vákum keletkezett s gyerek beszippantódott a segglikba... Végig ment eme lény emésztő szervrendszerén(visszafele) és végül a száján ki is böfögődött... Ekkor a gyerek szembetalálta magát a lénnyel...

-Add vissza a dildómat!-szólt lény más néven Rivin.

-Nem nem soha!!🇭🇺🏹🐎🩸⚔🍞- mondta a hazafi gyermek. Szegényke zuhanni kezdett vissza a földre majd megholt sajna....

Itt a vége, rádfing véle.....

Egysoros hórór storykWhere stories live. Discover now