Az Alaptomos

19 3 1
                                    

Egyszer volt hol nem volt volt egyszer egy kanos gyerek. Ez a gyerek nagyon szerette kiverni a kugijat. Azomban minden ilyen alkalommal egy alaptomos jelenletet erzett a hata mogot.....

Egy napon nezni akarta a pornot a gepen... beirta hat a keresobe hogy rivin porno.. a jelenletet megint erezte... ekozben elovette a kukgijat. Meg is talalta a megfelelo kepet amire kiverheti....

Igy nezett ki a kep....:

A gyerek verni kezdte a faszat am ekkor vlm nagyon furat erzett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A gyerek verni kezdte a faszat am ekkor vlm nagyon furat erzett... egy furcsa lény érintette meg férfias férfiasságának férfiasságát..... A leny körmei hosszúak voltak es élesek, a gyerek érezte, ahogy belemarnak a fitymajaba..

-ÁÁÁGFFHÁNJÁÁHÁJÁ-mondta a gyerek, ahogy informálja a lényt arról, hogy ez nagyon is fájdalom teli.

Ezután vlm nagyon kellemeset es forrrot erzett a kugkija korul..... raven bedugta a faszt valamelyik lyukába azt nem lehet tudni melyikbe, de valamelyikbe majd a gépen elkezdte a camel by camel cimu zenet jatszani kozben ankha zone modra kurta a gyereket(aki am nem gyerek raven nem tamogatja a pedofiliat). A gyerek firmamentumi mennybe illo isteni elvezeteket elt meg mikozben raven szaporodott vele. aztan a gyerekrol leszallt raven es erre az utolso mozgasra elgecizte magat a gyerek de a plafonig elrepult es tiszta ondó lett a firmamentum UwU baka. Reven erre csak kanosan tekintett a hímre, majd kövér pussyjával ráült a fejére. a gyerek sajna megfulladt s kinok kozott halalt halt. reven nem vette eszre am nem banta, csak leszallt a gyerek fejerol es kinyitotta az ablakot. ezutan vlm naon kurva dolog tortent, Rivin Pan Péterr modra elrepult. Vege.

Egysoros hórór storykWhere stories live. Discover now