Az erdei rém

26 2 0
                                    

Egyszer volt egy gyerek, aki nagyon szeretett az erdőben kulálni. Egy nap a reggeli kulázására indult a dzsindzsásba, ám aznap az erdőnek vlm nagyon fura vibeja volt.... Amikor tolta le a gatyójat hogy a susnyásban kiürítse végbelének termékét furcsa vibralo erzest erzett a bokorban... Kitagult szemekkel(es segglyukkal) tekintett a gyerek a bokor fele... vajon mik lehetnek ezek? Nyulak??? Medvék??Farkasok??? ................................ogrék........??????¿??¿?¿? 😱😱😱😱 beugrott letolt gatyaval es csillogó seggpartokkal a bokorba hogy elijessze a faszlenyeket. Ám a bokorban vlm rettentően büdös volt... és szeme két gennyes szempár találkozott... két alaptomos zöld szűzleány ült a bokorban.... És dühösek voltak.......

-HEEE MI A GECIS FASZOS KURVAS UNDORMANY RIBIS HAJAS FASZT CSINALSZ AZ ERDONKBEN HEEE TE FASZPII VAROSI GECCCCCC- mondta a ket kanca kórusban.

-Ée e eéee één csak csak csak kakiltam👉👈..-mondta a gyerek reszketve.

-Kulalj mashol te kula- mondta Seggy a rozsafika.

-De nincs wcm-mondta a gyerek félve.

-Tee te szar szagu legfrissito baszdmeg ne ide buzologj a bevérzéses segggyusziddal te kurvas faszos taknyos pulyas hatos hetes nyolcas lábas lábszagú láb- mondta Seggi, informálóan.

Erre a gyermek nyomban fürgén szaladgatni kezdett.... Ám a két segg üvöltve, állatiasan sikontva, négykézláb kezdett mászni utana. A ket picsa hamar el is kapta es elpicsaztak a purgyet. Aztan megettek vagy valami.

Egysoros hórór storykWhere stories live. Discover now