A piacvárosi fekete-lila péntek

5 3 0
                                    

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy Piacváros. Egy fellegtorlaszóan szomorú sok kanos piacos árus észrevette, hogy alig veszi meg bárki a sok jó elemózsiájukat és minden más jó szart, ezért úgy döntöttek, hogy black purple fridayt tartanak(szerda volt mint a rikacsolo zold takony alza weboldalan ott minden masodik nap pentek). Ez azt jelentette, hogy egy baszás és egy üvegbe zárt fing helyett minden ingyen volt... kivéve Gargóna jóslásai. A Faszgóna csapat termékei olyan minőségiek, hogyha a szonyegeikkel torolned a segged olyan tiszta lesz a vaganyod hogy csuszdan csuszna ki a kula, ezert ok biztosak voltak abban, hogy meg dragabbert is megvennek az emberek.

De, Gargona szomorara, egy uj ember erkezett Piacvarosra... nem mas... MINT HÓFASZ!! Hófasz, Apl dragasagos edesanyja es az Ever After Fasz volt igazgatoja. Mindenki ugy tudta, hogy meghalt Raven es a bestiejei altal rakott tuzben, de o akkor eppen munkat keresett egy sztriptíz bárban, mert kurvara megunta azt ahogy a kenyelmetlen igazgatoi szek ellapositja a twerkelos ulogumijat. De egy honap kurvaskodas utan rajott hogy a szottyos rancos undormany redvas ruhes gyulladt 100 eves testere senki sem kivancsi, meg a pinawoodiak sem, ezert uj munkat keresett: ami nem mas, mint a szonyeg keszites. De nem akarmiylen szonyegek, kurvaknak keszitett szonyegruhat. Eloszor Geci-hegyseg faluiban arulta csodalatos oltozekeit, de mivel ott alig lakik 5-6 ember visszatert Faszpiba, ahol az emberek azt tanacsoltak hogy koltozzon Piacvarosba, mert ott tobb sikerrel reszesulhet.

Hofasz szinte ingyen adja ruhadarabjait, mert eddig is alig vette meg valaki. Amint felallitotta a standjat mar huszan alltak sorba az oltozo toi toi wc-nel, hogy felprobalhassak a sexy outfiteket. Gargona nem ertette hogy ma miert van ilyen alacsony erdeklodes a szonyegei irant, ezert egy gyors fing szivasra ment mikozben battyogott piacvaros szigeten. Ekkor valami borzalmasan fellegtorlaszolo felhaborito faszallito dolgot latott... meglatta hogy hol vannak a rendszeres vevoi es szonyegfanatikusai... Hofasz boltjat szemlelik olyan tag pupillakkal mint Raven segglyuka!!!

Gargona nagyon felbaszta magat, ezert dongo leptekkel kozeledett ehez a ven csunnahoz, mikor valami nagyon retinat egeto dolgot latott... Hofasz eppen az egyik legszexibb, legkanositobb es legbaszosabb szonyegruhajat vette fel. Gargona nem tudta hogy ez a szexual kanca eppen az ellensege, ezert odament hozza segiteni felvenni a ruhanak-nem-mondhato ruhat es tarsalogni mert fel akarta szedni lol.

-Grr szevasz te szegzi szuka segitsek felhzuni az ovsz- ruhat? 😏😏😏 -kerdezte felallo faszhajjal.

-Jah UwU rawr XD -mondta menstruacios ver szinure kipirosodott arcoskaval🥰.

-Mi a becses neved gecifeher boru, szaraz kutyaszar fekete haju szepseg?-erdeklodott mikozben a faszhaja mar elore hatra torteno mozdulatokat tett.

-Hofasz, tied te bajos holgy? -mondta informaloan.

-Gargona, mi jaratban erre fele, meg nem lattalak a kornyeken, ha utazol szivesen adok neked ingyen szallast a karavanomban. -informalta kunkorodo szemoldokkel.

-O-ho-ho hat persze te kis huncut, eppen most telepedtem le a kis shoppommal, eppen sajat keszitmenyu ruhamat veszem fel. Hogy teccik? UwU -mondta jokedvuen.

- ... -mondta Gargona ahogy az alapbol sapadt pofaja meg sapadtabb lesz.

-Mi a baj dzsragasagom? Nem tetszik? -mondta amint olyan konnyes lesz a szeme mint raven anuszanak gennyessege.

- Akkor te vetted el a vevoimet... -mondta Gargona de most nem feher a lo pofaja hanem piros mint a szonyeg amit eppen visel.

-Sajnalom madarkam en nem akartam🥺 ha szeretned elmegyek...😔 -mondta Hofasz szomoru pofazmannyal.

-...Ne. -jelentette ki gargona komoly pofaval. -Ne menj. Inkabb kurjunk egyet es akkor tudjuk egyutt arulni a szonyegeket.

-??-mondta Hofasz.

-Ellopom neked a legdragabb szonyegeket, taknyomat hasznalhatod cernanak, menstruaciomat sikositonak, baszhatlak a hajammal vagy akar egy feltekert szonyeggel is. Maradj velem es annyit baszunk hogy kidurranunk mint egy lufballon. -mondta Gargona nagyon erzelmesen kozben minden szo utan fingott btw.

-OH GARGONA-kialtott Hofasz

-OH HOFAAASSZ-mondta Gargona informaloan.

Aztan a ket kanca elbattyogott gargona karavanjaba ahonnan kizavartak a legyeket es egy heten at basztak megallas nelkul. A piacvarosiak ki is hivtak a rendoroket mert tul hangosak voltak de a kornyeken csak faszpiban vannak rendorok, de oket pinawood es környéke mar nem erdekli. A karavan majdnem szetesett alattuk, de a legyek, Eulália és Eugén, kivulrol egyben tartottak.

Itt a vege de el ne kurj vele 💜🖤💜🖤💜🖤

Egysoros hórór storykTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon