Egyszer volt hol nem volt volt egyszer egy pinawood... pinawood nem megválasztott de mindenki egyetértett polgármestere volt Rivin Guin/Raven Guen/Reven/Révön Gvín, aki csodálatos halovini bulicskát szervezett. A bulikába mindenki meg volt hívva, még a stripper hörcsög a Segges Seggek clubból is. Mindenki nagyon komolyan vette a kiöltözést: Raven és Apl papucsként, Seggi és Seggy fogkrémként és fogkefeként, DaLady harangként, Gargóna faszként és Hófasz szőnyegként jött a bulájba. (még sok ember jött csak kurvára nem akarom felsorolni) A bulicska naon szórakoztató volt, Apl elesett és Ravennak meg Gargónának kellett a 666 tonnás picsáját felemelniük, Seggi és Seggy versenyeztek hogy ki tud több sört inni, Novák Kakalin az angyal és Kúró Dóra az ördög a toi toi mögött azahriah-t cosplayezte, a hörcsög pedig Slender Slutot, aki töknek öltözött izét, próbálta felszedni. A diszkógömb az Észak-mezopotámiai Ravenpapagáj volt a fesztiválos színpad felett. Miközben Apl-t próbálták felhúzni egyensúlyba, egy gyanús minecraft fűblokk futott el alattomosan, amit Negró, a bányász, meg is kergetett.
Amikor a két baszó kanca végezett az azahriah-s tevékenységekkel valami nagyon fellegtorlaszoló hangot hallottak a budiból.
-hgzsgudks - mondta a budi informálóan.
- ASAAAAAAAAATAHHAHAHAHHATATUZAZZUABGHAHAGZ8AFZ - ordították ki a tbc-s tüdőjüket. -VALAKI VAN A BUDIBAAAHAHAHAHHAHAHAAANNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44- jelntette ki informálóan Kakalin. Erre egyből mindeki felpattant és odatolták a dagadt hájas picsájukat a budihoz, még Apl is.
-majd én megnízem. -jelentette ki SlenderSlut, amint a pride zászlókat a kezében támadói pozícióba rakta. A tömzsi kezeivel megemelte a budit és valami nagyon fellegbaszó dolgot talált. Jakab, a piss kinkes, ott volt a budiban és nagyon rémült volt a pofázmánya.
-JAkabocskám !44!4!!- mondta Popó aki kurvának öltözött - mi történt????
-ott volt dugi aki a blokknak öltözött!! - jelentette ki Jakab, és ez mindenkit lesokkolt. Raven exe mit keres itt?? Ez után a hörcsög azt mondta, hogy látott egy kalózt aki nagyon hasonlított Kalóz Jakabra, de amikor megnézte hogy még ott van e már nyoma se volt. Aztán hallottak egy halk fingot........... A Kalóz Jakab és Dugi felmászott a fára! RAven a két dagadt seggpartjával megfogta a fát és ugy megrázta hogy még az összes falevél is leesett a két pulyával együtt. Csárdás aggodalmában akkorát fingott hogy mindenki elájult. Amikor felkeltek a két kockatestvérnek nyoma se volt. Negrót bízták meg azzal a feladattal hogy keresse meg őket, amit 5 perc alatt megcsinált mert csak bebújtak egy bokorba. Ez után száműzték őket pinawoodból vissza a Jakab-szigetre (nem kaloz jakab miatt jakab). itt a vege szarj bele véle.
YOU ARE READING
Egysoros hórór storyk
Horrorrövid adrenalin és geci dús történetek amiket tábortűz mellett ijesztő mese meséléskor lehet mesélni az instant beszarásért UwU