Volt egyszer egy Revenecske es egy Apl akik buja nászútjukat toltottek a Fánk fesztiválon a Geci-hegysegben. Éppen Muffinn koncertjére siettek, hogy első sorban kapjanak helyet, de már mindenki ott volt ezért a toi toi wc közelében volt csak hely. Muffinn megkezdte az éneklést ám Revenék nem tudták élvezni az izgató muzsikát... valami kurva hangos, rezgő hangot hallottak a toitoi felöl... Reven és Apl ezen nagyon felkúrták magukat ezért oda mentek megnezni hogy ki a büdös fasz csinálja ezt a fulsuketito baszkodo hangossagot. Mikor odaértek a budika mögé, valami nagyon fellegrengető dolgot láttak... Árhmándoó, a picskuruczki zenész, éppen a toi toi mögött kúrta uncsitesóját amerikai módra amikor revenek elkezdtek rájuk üvölteni. Ám Árhmándoó nem zavartatta magát, a szar zenéjétől ő is megsüketült, s mozgatta tovább a kukiját..... viszont már nem sokáig. A toi toiból egy nagy dagadt hajas orias amerikai ogre ivadek gigantikus fellegbaszo szakallas szartaposos reszeg drogos seggdugaszos keses cigany jött ki és elfenekelte Árhmándoót és a csajt/femboyt idk. Árhmándoó közben nagyokat nyögött ám a zigányogre úgy elpicsazta h már nem volt élvezetes.... Revenek rikoltozoan nyeritettek, de annyira hogy osszehugyoztak magukat, mint mindig. Miutan a szőrös ember pirosra és mozdulatlanra verte Árhmándoóékat, fogta magát, s rájuk eresztette a barna lét a valagából, mert a toitoi rezgésére visszacsusszant a kula a popókájába, majd elbattyogott a hegyek tömkelegébe. Revenek abbahagytak a cincogasukat es visszaballagtak a koncertre.
Vége UwU
YOU ARE READING
Egysoros hórór storyk
Horrorrövid adrenalin és geci dús történetek amiket tábortűz mellett ijesztő mese meséléskor lehet mesélni az instant beszarásért UwU