Sallana sallana yürüyorum hastanenin bahçesinde.
Göt kemanını bekletdim ya oh canıma deysin
Hastanenin kapısından içeri girdiğimde odanın numarasını aldım ve odaya doğru ilerlemeye başladım.
Umarım miras bırakıyorsundur keman
Son umudumla kapıyı açdım ve içeri girdim.
***
Yarım saatdir odada tanımadığım insanlarla oturmuş ve bu çocukla bakışa bakışa göz kırpmama oyunu oynamaya başlamışdım.
Çocuk gözünü kırpınca ona yandan havalı gülümsememi gönderdim.
Haha ben kazandım Çocuk
Ha bu arada boş boş oturmamızın sebebi bir doktoru beklememizmiş ama benden söylemesi bu doktor bizi ekiyor bence.
Göz kırpma yarışında kazandıkdan sonra odadakileri incelemeye başladım.
Odanın bir köşesinde benim beyin engelliler vardı.
Annem(!) Yani Hasibe baykan. Yüzünde 3 kilo boyayla disko topu giyinmiş. Tamda hastaneye uygun. Pis varoş.Keman-aman yani kenanda olmayan çocuk sevgisi ile bana 'kızım' demeye başlamış.
Ha ha ha duydun mu iç ses. Bana kızım diyor hahsha
Ay götümün kenarı
Bir tane daha kız var. Ayıpdır söylemesi bizim beyin Engellilerine benziyor.
İnsanlara karşı ön yargılı olmak iyi bir şey değil ama bakışları hayıra alamet değil.
Amann banane canım. Ben parama bakarım. yani, umarım olan parama..
***
Odadaki her kesle bakışmışdım. İyi insanlara benziyorlar. En çokda tatlı kadın.
sonunda Dakdır bey odaya girdi. Elindeki kağıt parçasını korkarak açmaya başladı. Noluyo lan?
Yoksa Wattpad kitaplarına ışınlandımda birazdan Biyolojik Ailemi mi tanıyacağım? umarım zenginlerdir.
Zarfı açdığımda okumaya başladı. birileri bana ne olduğunu anlata bilir mi?
"Nisa Baykan Dna örnekleri %99.99 ihtimalle Boran Karahan ve Sevgi Karahan'dan alınan Dna örnekleri ile uyuşmaktadır." dedi Dakdır.
Hassikdir Müneccim bokumu yedim?
Bölüm burda bitiyor ama yeni bölüm ardından geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet o ben!
Humor( küfür + argo kelime kullanımı içermekdedir. ) Karıştırılan çocuklar klişesinin Ben Versiyonu. Ben Annem Babam ve Manyak abilerim ile ikizim. Biz kocaman bir aileyiz.