Lavabodan çıkdığımda Efe çocuğun beni beklediğini gördüm.
birlikde odadan çıkdık ve aşağı inmeye başladık.herkesin sofraya oturduğunu gördüm.
Efe çocuk masadaki yerine otururken bende yanindaki boş yere oturdum. diğer yanımda ise Asaf Gardaş vardı."Günaydın kızım" Boran bey baba amca ve tatlı kadın konuşdu
Şu boran bey baba amcaya bir isim bul ya ben söylerken üşeniyorum
Boran bba nasil
Saçma
ne diem mahmut mu diyem?
terbiyeli çoçuğuzda Boran demiyoruz
"Iyi misin kızım?" diye sordu Tatlı kadın
"Ha?" dedim.
Ha ne ya domuz musun?
"He ya bi garip bakıyorsun" dedi Burak Qardaş elini önümde sallayarak
Oha Virak Gardaşın eli twerk yapıyor
"Düşünüyordum sadece." Mesela Lokinin kaslarını
aynı zamanda yarım saatdir şu çatali lanet olası zeytine saplamaya çalışıyorum ama benimle dalga geçiyor zeytin
bi sapladım çatalı varya loki loki olalı böyle bir nişan alma yeteneği görmemişdir
Sarhoş bu kız. Haberiniz olsun.
***
Burak Gardaşın mükemmel mizah anlayışıyla geçirdiğimiz kahvaltının sonlarında Boran bey baba amca konuşdu
"Kızım yemekden sonra konuşmak istiyoruz seninle"
sonunda o an geldi
evet işde ondan
2 seçeneğin var
ya rahat bir şekilde konuşup zengin hayatına 0 kaygı 0 stresle başlarsın..
Ya da bütün drama Queenlik yeteneğine ortaya serip parayı çatur çutur yiyerek magazine çıkıp organlarını düşman şirketin mafya yöneticilerine çaldırırsın.
come on dostum burası Wattpad
KESİNLİKLE 2 Cİ SİVe bir de bakmışsın karşı şirketin manyak mafya oğlu yeni sevgilin
ıyyy toxic çift nefret ederim
OhA BaDi BoYi ÇoXo YaXıŞıKLı
neyse. ama şimdi...
Başlasın Kaos!!
***
"kızım seni yıllar sonra bulduk. Biliyorum bu garip bir durum.." dedi boran bey baba amca.
yo aslında değil. boş zamanlarımda 157437 tane değişdirilen çocuklar kurgusu okudum. artık normal geliyor.
bunu demek isterdim ama drama queenlik yeteneklerim buna izin vermedi.
"Evet... benim için zor yıllardı."
off halılar çok güzel lan. kesin tatli kadın seçmişdir. aynı zamandada zengin duruyor.
"Ama bundan sonra hep yanında olacağiz. Seni çok seviyoruz kızım"
Yere bakarken durdum. Beni mi seviyorlar?
Saçma.
Hem beni tanımıyorlarki nasıl sevsinler. Tanısalarda sevmezler zaten.
Ayrıca ne diyecekdim bende sizi seviyorum falan mı? sizi tanımıyorum bile ve bu benim suçum değil çünkü çok büyük ihtimalle bunu 'düşman şirket' in sahibi tarafından alınan 'intikam' planıydı.
ve o an yapdığım en iyi şeyi yapdım..
"Ben yanlız kalmak istiyorum. Málum, zor şeyler yaşadım bende" dedim.
Evet kaçmakda çok iyiyim. bunu bir hırsız söylüyor.
"Tatlı kadın bana odamı gösterirmisin?" diye sordum Tatlı Kadına bakarak.
"Tabi" dedi tatlı kadın gülümseyerek.
***
"YIKADI GÜNAHLARIMDAN BENI MASUMIYETI""CENNETDEN GELEN BIR MELEKDI SANKI"
"BEN O ṢELALE SAÇLARA O AY O HILAL KAŞLARA SÜZME BAL DUDAKLARA ÖP ÖP ÖP ÖP DOYAMADIM"
Evet yanlış okumuyorsunuz. Ortalığın anasını ağladıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi odamda kulaklığımla son ses Tarkan "öp" dinliyorum.
Ne olmuş yani?
Kapı tıklayınca yerimde zıpladım.
Sakla çabuk yoksa deli sanarlar, zaten buraya yakın hastane gördüm gelirken valla bu sefer yanarsın
Kapıya koştum ve sákince kapıyı açtım.
Tatli kadın gelmişti.
O an söyleyecek birşey bulamadığım için "Meraba" dedim.
Mal
"Meraba kızım senin için eşya seçmişdik ama kendi eşyalarını isdersen evine şoför yollata biliriz-"
"Yok yok hiç gerek yok ben eşyalarımıda alırım," derken ceketimi ve çantamı alıp mekdivenden iniyordum.
"Hemde ev arkadaşımla zaman geçiririm màlum birden bire tuhaf oldu." Merdivenler biterken tatli kadinda arlamdan geliyordu.
"Ben yarın yada diğer gün yada çok uzak olmayan her hangi bir gun gelirim siz hiç endişelenmeyin."
Salondan kapıya doğru ilerlerken "Nereye?" Diye soran Asaf gardaşa side eye atmayıda unutmadım tabi.
Ayakkabımı giyip dışarı çıkdığımda unutguğum birşey vardi oda taksi tam arkamı dönmüşken Asaf gardaşın bana bakdığını gördüm.
"Nereye gidiyorsansa ben götürürüm" dedi.
"Aslında gerek yok taksi çağırırım." Dedim
"Atla" dedi arabaya binerken. Bende canıma minnet itiraz etmeden bindim hem araba güzel.
Ğızmayın bana ayipdir gunahdir uyuycan bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet o ben!
Humor( küfür + argo kelime kullanımı içermekdedir. ) Karıştırılan çocuklar klişesinin Ben Versiyonu. Ben Annem Babam ve Manyak abilerim ile ikizim. Biz kocaman bir aileyiz.