faka basdım sanırım.
Ne demek yani başka ailedenim?
kesin fazla wattpad kitabı okuyup şizofren oldum Allahım bu günleride mi görcekdim?!
Asıl soruyu soruyorum. Zengin miyim?
Yok yani eğer zenginlerse sülük gibi yapışıp monileri emcüklerdim.
Ne yalan mı söyleyeyim?
Aileden yana olan şansım zaten yok. Bari paradan olsun, değil mi?
"pardon nE?" dedim Dakdır beye. düzeltiyorum Yakışıklı Dakdır beye.
Ardından Kemana bakdım. ve kahkaha atmaya başkadım.
JSDJUD Lan iç ses şans sonunda bana bir yerleriyle gülmeye başkadı. çak kızz
Ardından aniden kahkahamı kesip güzümü kısarak yeni aileme bakdım.
Acaba zenginler mi?
Nasıl anlarım ki?***
Şuan o kadar garip bir ortam var dı ki.
2 dakika 32 saniye önce keman birden kızım diye bögürüp karısı ile birlikde "babağ" diye zırlayan kızını alıp uçmuştular.
Bense 47 saniye boyunca yerdeki mermerin desenine daha sonra ise ortamın garipleşeceğini fak edip 1 dakika 45 saniye boyunca ekranı bile kapalı olan telefonuma sanki önemi bir işim varmış gibi bakıyordum.
Sorgulamayın. Bende hayatımı sorgulamıyorum zaten.
Birden new babam boğazını temizleyince herkes ona döndü.
"ben Boran Karahan."
Yakışıklıymış. new babama Eyvallah der gibi kafa salladım.
"Bende Sevgi Karahan. Annen" Dedi heyecenla Tatlı kadın. Ama ben seni yerimmm
Bünyem bu kadar Tatlılığı kaldırmıyor.
Tatlı kadına samimi bir gülümseme gönderdim. daha sonra ise Boran bey baba aman yani Baba amca-yani bey baba amca konuşdu."Bunlarda senin abilerin: Asaf, Arslan, Burak, Mert ve İkizin Efe." Dedi sırasıyla göstererek.
Lan 5 abim mi var? Tüh ya diğer kitaplarda 7-8-9 falan oluyor. Ama zaten 3 yaşindaki veletlerle uĝraşamazdım.
Ben ne diyeceğim ki bunlara. Tamam yani Boran Bey baba amca ve Tatlı kadin diyorum ama. Gardaş falan mı desem acaba? aslında uyuyor bunu sevdim.
"Tanışdığıma memnun oldum bende Nisa Bay-yani Kara-...." en iyisi susmam.
Gitdikce Rezil oluyorsun o may qat rezillikden kafami yarim saat bakışdığın mermer zemine sürtmek isdiyorum yeter ya lütfen sus! Bitch please stop!
tamam ya bir şey demedik.
Relax.
Herkes durumun garipliğini fark ediyor olacak ki aralarından ismi Burak olan gardaş konuşdu.
"Fadır bey Eve gidelim mi artık?"
bu günlük bu kadar yeter ayol. yazmakdan beyin hüceyrelerim yanmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evet o ben!
Humor( küfür + argo kelime kullanımı içermekdedir. ) Karıştırılan çocuklar klişesinin Ben Versiyonu. Ben Annem Babam ve Manyak abilerim ile ikizim. Biz kocaman bir aileyiz.