5 bölüm

86 2 9
                                    

Bir süre önce Burak Gardaşımın konuşmasıyla Odadan ayrılmışdık. Şimdi ise hastaneden çıkmak üzereyiz.

Asaf Gardaş, Burak Gardaş ve Efe çocukla Ben bir araba ile.

Boran bey Baba amca, Tatlı kadın ve Aslan gardaş ise bir arabada olacak şekilde arabalara bindik.

Asaf Gardaş arabayı kullanırken ben önde Burak ve Efe Çocuk ise arkada oturmuşdu.

Neden önde oturdum bilmiyorum ama araba çok iyi çok düştüm..

"Kemerini bağla." Dedi Asaf Gardaş.

Şuan çok sinirim bozuldu. İnsan bir lütfen falan der öküz
Neyse bu defalık affettim.

Kemerimi bağladım ve sordum.
"Nereye gidiyoruz?"

"Eve." Diye cevapladı.

"Neden?" Diye sordum. Onlarda mı kalacağım?

Heralde. Salak misin cemile? 18 yaşindan küçüksün

Bizi aydınlatdığın için sağol Arkadaşım. Çok incesin.

Ne arkadaşi be? Ben senim. Çizgiyi aşma ve sen olduğumu unutma. Başıma şizofren çıkmanı istemem.

"Biz senin Aileniz ve Evimizde yaşaman en doğrusu. Tabi ki, sende isdersen." Dedi.

Kafamı salladım ve Çok üstlenmedim. Zaten evden çıkmayacaksın demediler ki.

Hafif arkaya döndüğümde Efe çocuğun uyuduğunu. Burak Gardaşımın ise camdan dışarıyı izlediğini gördüm.

Efe çocuk bana benziyor. Çok Tatlı. Tatlı kadınada benziyor.

Uyurkende çok sevimliymiş yanaklarını sıkasım var.

Noluyor lan?! Yanak sıkmalar sevimli demeler falan? Sen Nisa Bayk-..."

'Aslında artık kim olduğunu bilmiyorum'

Tuhaf bu biraz.

Aman buldun işde parayı. Artık zenginsin. Bunu istoyordun.

Para mı? Evet. evet, onu istiyordum. Başka ne isteyeceğim ki? Yani. Başka neye ihtiyacım var ki?

Sev-

Sus! Sinirlenmeye başlıyorum. Hem Berkay var.

Bahsetdiğim şeyin bu olmadığını biliyorsun.

Biliyor musun iç ses?

Sen konuş.

Ben şarkı dinleyeceğim.

Telefonumda Şarkı açdım ve kulaklığımı açıp son ses dinlemeye başladım.

İyi yöntem ha. Öneririm yani.

Benim sinir krizlerim böyle başlar genelde. Düşünerek. Bende düşünmem. Ama ilaçlarımı da almam lazım.

Çantamdan ilacımı çıkardım.

O sırada Asafın beni izlediğini tahmin ediyorum ama çokda tın zaten.

Su olmadığı için ilacı susuz bir şekilde yutdum ve arkama yaslandıktan sonra gözlerimi kapatdım.

***

Yerin sallanması ile gözümü açdım. Asaf gardaşın beni odaya taşıdığını gördüm.

Saat gece falan heralde.

Onu boş ver de, ben niye bunun kucağındayım lan?

Neyse yarın düşünürüm. Yuhum gelir.

***

Evet o ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin