Bugün okuldaki ilk günüm. Maalesef koleje gidiyorum. Biliyorum bu kız çıldırmış diyeceksiniz ama geçerli nedenlerim var. Babamın işleri artık çok iyi olduğu için koleje yazdırdılar. Beni tedirgin eden şey ise kapalı olmam. Benim için kapalı açık fark etmez kalbi temiz olsun yeter ama gelde insanlara anlat. Müdürün söylediğine göre okuldaki tek kapalı benim, bu da çok dikkat çekeceğim anlamına geliyor. Neden ben sebastian? Şuan şoför okulun bahçesine girdi. Arabadan indiğim an bütün gözler beni buldu. Bazı kişiler bu yağmur olmalı diyor. Bir dakika adımı nerden biliyorlar? Müdürün odasına girdim yazıııık beni uslu biri sanıyor. Şuan birşeyler söylüyor
"bak yağmur asgdhdjsksksk"
Tabiki dinlemedim. Bana bir kağıt uzattı sınıfım yazıyormuş. Baktım ve 11/A sınıfı. Sınıfın kapısına geldiğimde derin nefes aldım ve iki kere kapıya tıklattım. İçeri girdiğimde bayan hoca vardı. Kendini tanıt dediğinde başlafım konuşmaya;
"ben Yağmur ama bulutlardan akan değil herneyse evet kapalıyım lütfen uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmayın ve çikolatadan nefret ederim"
Biraz fazla konuştum galiba hoca oturabilirsin dediğinde bir tek yer vardı en arkada bi çocuğun yanı hafif tebessüm edip oturdum.
"ben ateş""ben de Yağmur"
Memnun oldum bile demedi egosu tavan yapmış saman yiyen öküz. Kafamı gömdüm sıraya zil çalınca da kalktım. Ateş kolumdan itip geçti sorunu ne?
"hey sorunun ne senin? "
Çekil git başımdan ufaklık"
"sen kime ufaklık diyorsun burda ufak olan birşey varsa oda senin adamlığın"
"hmm bak şimdi bende merak ettim istersen birlikte bakalım? "
" pis sapık"
By ego yığını Ateş'le konuştuktan sonra kantine gittim. Herkes bana bakıyor. Neden acaba? Tabiki de şalıma bakıyorlar okadar paraları var mağaza mağaza dolaşıyorlar hiç şal vb. görmediler mi? Sarışın bir kız masanın üstüne çıkıp herkesi konferans salonuna çağırdı. Tabiki de gitmeyeceğim uyurum daha iyi. Bir dakika özellikle sen dedi. Gelirim çakma sarışınım bakalım ne olacak? Konferansa gittim tüm okul burda.
"merhaba arkadaşlar ben Selen bildiğiniz gibi ve Yağmur seni sahneye davet ediyorum"
Sahneye çıktığımda piç smile yapmıştı. Belli eğlenicek benle aklı sıra, ağzının payını veriyim şu çakma sarışının.
"evet Yağmur'cum bu başındaki ne? "
" canım benim biz ona şal diyoruz çok cahilsin keşke ölsen"
"Ha-ha-ha çok demode hadi çıkar onu"
Bu kız sabrımı zorluyor ama canımı sıkmaya başladı ağzının payını vereyim şu şıllığın.
"ben bunu tarz olduğu için değil farz olduğu için takıyorum"
"çok sıcak dayanamazsın hadi çıkar şunu"
"selenciğim sabrımı zorluyorsun amacına ulaşamayacaksın. Kolay olan senin gibi olmak asıl zor olan ne biliyor musun? Benim gibi olmak ve sen hiçbir zaman zoru başaramayacaksın"
Selen öfkeyle sahnenin arkasına gitti bende tüm okula dönüp konuşmaya başladım.
"bakın arkadaşlar ben sizin aranızda ayrımlıcık yapmıyorum sizde yapmayın ama yok yaparım diyorsanız da zararlı çıkarsınız"
Sahneden inip sınıfa doğru ilerlerken biri kolumu sıkıp biryere çekiştiriyordu. Geldiğimiz yer resim odasıydı. Ve Ateş kızgın gözlerle bana bakıyordu. Ben de konuşmaya başladım.
"ne yapıyorsun? "
" asıl sen ne yapıyorsun? Amacın ne? "
" benim amacım kendimi savunmak ve görünüşe göre buna devam edicem ayriyetten sanane? "
" doğru ya banane düşünmekte suç bundan kurtulmak için plan yapmıştım ama neyse? "
Benim için plan mı? Yüzünde alaylı bir sırıtış var, zevk alacağı belli. Herneyse buna ihtiyacım var.
" eğer beni kurtarıcaksa herneyse kabul ediyorum "
" tamam ozaman sevgilimsin hadi bay"
Bir dakika ne dedi o?