Herzaman ki gibi alarmım çaldı. 5 dakika boyunca yakışıklı tavanımla bakıştıktan sonra dün olanları düşündüm belkide saf olan benim o kötü biri, bana acıdığı için böyle davranıyor. Beni farklı gördüğü için anlattı hayatını. Ben bunları düşündükten sonra giyindim ve şalımı bağladım. Kahvaltımı edip evden çıktım. Kapıda ateşi gördüm. Neden her sabah geliyor ki? Birşey demeden arabaya bindim.
"günaydın demeyecek misin? "
" aklıma birşey takıldı. Neden ben sınıfa geldiğimde bana öyle davrandın? "
" sabah sabah bu mu aklına takıldı? "
" evet, cevabımı bekliyorum "
" bak bizim sınıfa 9. sınıftan beri kimse gelmedi, gidenler gitti ama gelen olmadı çünkü ben istemedim. Sonradan senin gelmen işi bozdu. İzin vermezdim ama banada süpriz oldu. "
" özür dilerim demek isterdim ama ohh iyi olmuş zaten o okula gelmem düzeni bozdu sınıfta üstüne tuz basmış "
" Görünüşe göre bu durumdan memnunsun"
"tabiki de memnunum, gelişim zor olduğu gibi gidişimde zor olucak"
"umarım zor olur "
" efendim? "
" yok birşey "
Aslında kısık sesle söylesede söylediğini duymuştum.
" beni arkadaşlarınla tanıştırır mısın? Hani sırrını bilen ilk kişiyle"
"tamam"
Okula geldiğimiz için yine kaşlarını çattı. Ateş seninle bir hikayeye başladık bakalım bitirebilecek miyiz? Düşüncelerimden sıyrılıp beni çağıran ateşin yanına gittim. Yanında ki ultra tatlı ve yakışıklı çocuğu gösterip konuşmaya başladı.
"yağmur bu selim, selim buda yağmur"
"ateş kız bizim sınıfta neyin kafasındasın?"
"olum sus bi kız seni tanımıyor "
" yağmur demek ateşin benden sonraki sırdaşı sensin "
" evet selimciğim birşey isteyebilir miyim?"
"nerden selimciğim oluyor? "
" ateş bi sus ondan birşey isteyeceğim"
"iste yağmurcuğum"
Ateş selimin koluna hafif yumruk atıp gitti.
"atarlı ergen "" hahaha hadi bakalım ne istiyorsun? "
" beni ateşin babasıyla tanıştırmanı istiyorum "
" bu mümkün değil ateş duyarsa öldürür"
"ben senin yardım ettiğini söylemem yarın götür yeter "
" yağmur olmaz diyorum ateş yarın o lanet eve gidecek zaten, seni görür"
"amacım bu zaten nolur beni oraya götür "
" tamam ateş 12:00 gibi gider sen de 12:30 da hazır ol götürürüm"
"çok teşekkür ederim adresimi vereyim "
" mesaj atarsın numaramı ateşten al "
" tamam tekrar teşekkür ederim "
Konuşmamız bittiğinde sınıfa ilerledik. Tabiki herkes bize bakıyordu. Selim kulağıma eğildi ve konuşmaya başladı.
" herkes bize bakıyor eh tabii okulun popisiyle yürüyorsun"
"hıhı hiç sorma şuan benim sayemde popi oluyorsun otur ve ablanı izle "
Selim bana anlamaz gözlerle bakarken konuşmaya başladım.
" hey kızlar selim benim sakın yaklaşayım demeyin "
" hayır yalan söylüyor şaka yaptık"
"selim ne malsın yhaa"
"kısmetimi kapatma lütfen "
İkimiz kahkahalarla sınıfa girdik. Ateş ateş saçan gözlerle bize bakıyordu ( bu nasıl bir cümle) kıskandı galiba.
___________________________________
~~
Sonunda çıkış zili çaldı. Hemen arabaya doğru ilerledim. Ateş arabanın kilidi açtığı anda bindim, çok heyecanlıyım yarın ateşin babasıyla konuşacağım. Ama ne konuşacağım bilmiyorum. Ateşte bildiğinde sürmeye başladı."ateş birşey isteyebilir miyim? "
" selim'in numarasını verir misin? "
" veririm "
" teşekkür ederim "
Numarayı aldıktan sonra eve gelmiştik zaten. Hemen odama çıkıp selime adresi mesaj attım. Canım çok sıkıldı. Ateşe mesaj atıp eğlenebilirim.
Gönderilen : ateş parçası
" selimciğim yarın 12:30 da hazır olurum "
Gönderen : ateş parçası
" ben selim değilim iyi geceler "
Gönderilen : ateş parçası
" çok Pardon yanlış olmuş iyi geceler "
Bunu bilerek yaptım uğraşmak hoşuma gidiyor. İki gün okulu aksattım yarında gitmem sonra hep giderim. Zaten hiç dersi kaynatmadım birşeyler yaparım. Yarın giyeceğim kıyafetleri ayarlayıp, kendimi uykunun kollarına bıraktım.
_____________________________
~~Annemin harika sesiyle gözlerimi açtım demek isterdim. Kafama terlik yedim ne harika. Hemen kıyafetimi giyip hafif makyaj yapıp şalımı yaptım. Kahvaltıya inip masaya oturur oturmaz annem başladı konuşmaya
"kızım niye formanı giymedin okulu aksatıyorsun ilk günden. "
" anneciğim selim diye bir arkadaşım gelecek onla birlikte bi arkadaşımın babasını ziyarete gideceğiz "
" kesinlikle olmaz gidemezsin"
Tam ağzımı açıcaktım ki kapı çaldı, selim'di büyük ihtimal. Kapıyı açtığımda tahminim doğru çıktı. Direk kulağına uzanıp konuşmaya başladım.
"selim annem izin vermedi akıllı bir ergen ol ve gözüne gir adı merve"
Göz kırpıp içeri girdi.
"hoşgeldin evladım "
" hoşbuldum merve teyze ben selim"
"buyur gel kahvaltıya "
" teşekkür ederim ama çıkmamız lazım en geç akşam 8'de geliriz "
" peki oğlum ozaman akşam yemeğine bekliyorum "
" tamam merve teyzeciğim görüşürüz "
Hemen evden çıktık.
________________________
Ateşin evinin önüne geldiğimizde ateşin arabası ordaydı. Selime teşekkür edip indim. Akşam 8'de alıcak. Evin bahçesine girdiğimde tedirgindim, korkak adımlarla ilerledim. Kapının önüne geldiğimde derin nefes alıp zili çaldım. Kapıyı ateş açtı. Şaşkınca konuşmaya başladı.
"yağmur senin ne işin var burada? "