Hayatın beni bu kadar şaşırtması açıkçası beni bile şaşırttı. Evet saçmalıyorum çünkü herşeyi kavramaya çalışıyorum ayaz ve ateş onların hayatımı bu kadar etkilemesi doğru değildi.
Selim bana hâlâ anlamamış gibi bakıyordu. Bişey açıklamayılım ama ben bile hiçbirşey anlamadım çünkü kafamda birsürü soru işareti var.
"selim şunu söyliyim sadece eski aşık olduğum insan benim onu aldattığımı düşünüyor ve ayriyetten benim çok uykum var "
" anladım bana müsade ozaman "
" herşey için teşekkür ederim "
" önemli değil "
______________________________
sabah uyandığımda herşeyin rüya olması için dua ettim ama olmadı. günlük rutinimi hallettim aşağıya indiğimde annem kahvaltı hazırlamıştı hemde giç üşenmeden. nasıl yapıyor anlamadım. anneme geç kaldığımı söyleyip çıktım.
karşımda ateşi görünce hiç takmadan yürümeye başladım.
"yağmur bekle bak özür dilerim "
" yağmur sinirimi bozma dur dediysem dur "
" yine emir veriyorsun sen kimsinki bana böyle davranabiliyorsun"
"yağmur bak babam olayı için özür dilerim sadece seni sevmesi sinirime gitti"
"beni sevmesi bana kötü davranacağın anlamınamı geliyor"
sessiz kalınca bende yola devam ettim. bi dakika biri topuzumu tuttu ateşe vurmak için fırsat bence. arkamı dönerken sağlam bir yumruk geçirdim. Ohaa Ayaz bu allah'ım ne şanssızlık bu ayazın arkasından da ateş gülüyordu
"ayaz özür dilerim valla ateş sandım bir dakika ya senin burda ne işin ve ohaa iyisin bana açıklama yapmadan neden gittin ayrıca topuzumu tutmakta nedir? "
" yağmur bi nefes al bu ateş sevgilin mi? "
" evet lan yağmurun sevgilisiyim bi sorun mu var? "
" sana sormadım"
"sevgilime sorduğun için direk bana sormuş oluyorsun"
"ayaz hayır ateş sevgilim falan değil oyun sadece ve ayriyetten beni ne hale getirdin şimdide gelmiş hesap soruyorsun "
" bi yerde düzgünce konuşmak istiyorum "
" tamam ilerde park var oraya gidelim ateş sende beni yok yazdırma yetişirim"
ateş kafasını sallayıp gitti bizde parka gelip bir banka oturduk
"yağmur neden yaptın? "
" ya ayaz ben seni anlamıyorum cidden anlamıyorum bir anda vedalaşmadan bi mesaj atmadan ortalıktan kaybolan sensin beni hastanelere düşüren herkesin gözünde ezik olarak gösterende sensin bana neden diye soranda sensin bence bu soruyu kendine sor neden bunu yağmura yaptım de"
"sen ne saçmalıyorsun beni aldat hayatımı mahvet bütün düzenimi boz bide gel bağır oh ne rahat"
"ya sen ne aldatmasından bahsediyorsun sen gittikten sonra sevgili yapcak durumda değildim ayaz efendi hayatını yaşasın yağmur da ağlasın"
"bak yağmur üste çıkmak için yalan söyleme kanmam sana ben bitti o eski ayaz"
"yalan mı ben yalan söylemiyorum sen iyi bir oyuncu olmuşsun ayaz ödülde verelim tam olsun. babana seni sormaya gittiğimde başka ülkeye gitti senden sıkıldı dediğinde ben ne hissettim bilemezsin"
"asıl babam beni aldattığını söylediğinde benim ne hissettiğimi bilemezsin "
" ayaz sen ne diyorsun ya git farklı yalanlar bul bunlar beni sarmaz"
"yağmur beni delirtme adam akıllı dinle "
" dinliyorum ayaz konuş"
"babam oyun oynamış olabilir bize"
"bunu bende anladım ama çaktırmadım"
"eminim anlamışsındır sen bişeyi anlamak için bir kaç dakika beklemelisin"
"konu bu mu cidden yani"
"o adama bunun hesabını sorucam"
"ayaz babanın neden bunu yaptığını biliyorum yani yeni anladım"
"neden yapmış "
" şey baban anneni aldatıyor sen gitmeden önce onları gördüğüm için ssana söylerim diye seni gönderdi "
" yağmur ne diyorsun sen bak bunun şakası olmaz"
"ayaz keşke şaka yapsam ama maalesef "
" ona bunları ödeticem"
"sen düşün istersen neyse ben okula gidiyorum sonra görüşürüz "
" bekle bende sizin okula kaydoldum"
açıkçası şaşırdım ama belli etmedim kafamı sallamakla yetindim çünkü şuan kötü hissettiği yüzünden belliydi annesi için üzülüyordu. durduk yere yolun ortasında sarıldım. evet sarıldım çünkü buna ihtiyacı vardı.
"yağmur biz tekrardan şey anladın işte "
ondan ayrılıp yüzüne baktım
" üzgünüm ayaz seni hiç kırmak istemiyorum ama ben seni sevmiyorum bunu sağlamak için çok çabaladım olmaz yani çok özür dilerim "
" anladım"
okula vardığımızda müdürün odasına gittik açıkçası bizim sınıfta olmasını sağlamak için yalvardım ve olduda. Neden istedim bilmiyorum ama onu sevmediğimden eminim. arkadaş gözü diyelim.
sınıfa girdiğimizde ders edebiyattı hoca oturmamızı söylediğinde ben ateşin yanına oturdum ayazda çocuğun yanına oturdu. Ben dalgın dalgın olanları düşünürken ateş kulağıma fısıldadı.
"bana hesap vereceksin"
al işte başa döndük.