Anlaşma - 3-

266 24 4
                                    

"babam ben sekiz yaşındayken annemi aldattı. Annemde intihar etti. Herşey üvey annem yüzünden. Ben annesiz büyüdüm,babam parasıyla mutlu edeceğini düşünürdü. Anneler gününde hep ağlardım ama bunun öcünü babamdan alıyorum. Onun hayalindeki çocuk olmadım kötü biri oldum. Ve o çok üzülüyor bu da beni çok mutlu ediyor. Ve şimdi etrafımdaki herkes ben ne dersem onu yapıyorlar. Bunları sadece sen ve bir arkadaşım biliyor sakın kimseye anlatma. Sen çok farklı birisin ve içimden bir ses sadece sana güvenmemi söylüyor. Sıra sende Ayaz kim? "

Vay be neler yaşamış ben neden hâlâ duruyorum bilmeniz gerekir algılamam lazım onu bekliyorum ateş hâlâ yüzüme bakıyor he tamam bende anlatayım bari.

" şey... Ayaz benim 9. sınıftan beri sevgilimdi o harika biriydi sırf istemiyorum diye dokunmazdı o çok farklıydı bana çok güzel duygular yaşatıyordu. Herzaman bana bir omuz oldu onu çok seviyordum. Ama babasını başka bir kadınla öpüşürken gördüm babası ondan birşey gizlemediğimi bildiği için 10. sınıfın sonlarında Amerika'ya gönderdi. Ayaz'la vedalaşmadık bile ve en son babasının söylediğine göre orda çok mutluymuş. O gittikten sonra çok zor zamanlar geçirdim. Tedavilerle iyi oldum. Şimdide çok mutluyum, güçlüyüm gördüğün gibi "

Anlatırken gözüm dolmuştu. Ama asla ağlamak yok.

" ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama iyi yönünden bak ya da kötü yönünden bak ortak yönümüz çıktı hayatımızı babalar mahvetmiş"

"ateş sen çok iyi birisin neden kendini kötü gösteriyorsun ki? "

" güçlü durmak için kimse beni ezmesin diye yada aslında iyi biri değilim"

Aslında haklıydı. Ben ezik olmayı seçmiştim. Herkes bana acıyan gözlerle bakıyordu.

"neyse kalkalım mı? Beni başka yerlere götür"

"tamam benim mekana gidelim"

Herhalde güzel bir yere götürecek nede olsa zengin. Bir mekânın önünde durduk. Çok yüksek sesler geliyordu ve iğrenç yiyişen insanlar vardı. İçeri girdiğim gibi kendimi kötü hissettim. Hangi akla hizmet kapalı bir kızı bara getirirsin ki?. Zaten ne bekliyordum ki? Boğazda yemek mi? Burası çok kalabalıktı ve iğrenç kızlar vardı. Ben daha ilk öpücüğümü veremezken bunlar, neyse ya. Bir yere oturduk, içki uzattı tabiki de içmem.

"ateş şaka mı yapıyorsun? "

" gayer ciddiyim içmezsen içme"

Burası nasıl bir yer? Ateş... Benim tanıdığım ateş bu değil bana bu kötülüğü nasıl yapar? Ateş içmeye başladığında kızıl saçlı gancık (yazardan: gancık kelimesini çok kullanıyorum :D) bir kız geldi ve kucağına oturdu. Ne iğrenç hemen çıkışa doğru ilerledim. Bardan çıktığımda derin nefes aldım ama burasıda iğrenç kokuyor. Ateş arkamdan bana sesleniyordu ama ben daha çok hızlanıyordum. Bir dakika biri şalımı tuttu ve bozdu. Bu kişi umarın ateş değildir yoksa mezarını kazabilir.

" yağmur dur özür dilerim durmayınca elime şalın geldi "

" ne durması ya benim burda ne işim var ve şalıma nasıl dokunursun"

"birincisi elime şalın geldi ben almadım ikincise ne var bunda? "

" nasıl ne var ya? Ben kapalı bir kızım benim burada olmamam lazım ben oraya yabancıyım birde kızlarla yiyişiyorsun kusura bakma ama ben çevrendeki kızlar gibi olamam"

"zaten bu yüzden yanımdasın, bu nedenden dolayı sana sırrımı anlattım, sen farklısın"

"bak bende senin içinde iyi biri olduğu için senin yanındayım ama beni böyle insanların yanına getirme"

"tamam getirmem birde ben iyi falan değilim ben buyum sen sana karşı öyle davranmamı hakediyorsun okadar beni böyle kabullen"

"seni çözemiyorum ama sen bu değilsin"

"ben buyum dediysem buyum hadi seni evine götüreyim"

Canlarım umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. VOTE VOTE VOTE :D

ATEŞ'İN YAĞMUR'UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin