Mektup - 5-

207 19 3
                                    

"yağmur senin ne işin var burada?"

"sizin yanınıza geldim"

"saçmalama git burdan"

"asıl sen saçmalama gelen misafiri kovamazsın"

"ateşin konuşmasına izin vermeden içeri girdim ne yüzsüzüm ya. Salona geldiğimde bir adam vardı,babası olmalı.

"merhaba efendim ben yağmur ateşin en iyi arkadaşıyım"

"hayır o benim arkadaşım falan değil"

Ateş neden böyle davranıyor ki? Ateşe iğneleyici bakışlar atıp babasının karşısına oturdum.

"merhaba kızım bende murat "

" memnun oldum efendim "

" ateş bu kız çok iyi bir arkadaş"

"sana nasıl arkadaş olduğunu sormadım"

"ateş babana böyle davranma"

"sanane nasıl davranmam gerektiğini sormadım"

Ateş çok sinirliydi ve babasıda korkak gözlerle ateşe bakıyordu.

"ateş kalbimi kırıyorsun "

" umrumda değilsin buraya gelmende başlı başına hata ben bile gelmezken sana ne oluyor? "

Gözlerim doldu neden böyle davranıyor ki? Birşey demeden kapıya doğru yürüdüm. Kolumu tutup beni kendine çevirdi,pişman gözlerle bana baktı. Ama ben çoktan ağlamaya başlamıştım kolumu çekip evden çıktım. İçeride ateşin bağırmaları burdan duyuluyordu. Umrumda değil onu kalbimi kırdığı için uyarmıştım. Selimi aradım beni almaya gelecek.

_____________________________
~~

Selim geldiğinde arabadan inip direk sarıldı.

"neden ağlıyorsun? "

" ateş kötü biri o hiçbir zaman iyi biri olmayacak"

"sana buraya gelmemeni söylemiştim"

"onun gözü dönmüş içinde büyük bir kin var ben ona yararlı olamam irtibatımı kesiyorum neyse gel bize gidip film izleyelim"

"tamam hadi gidelim "

___________________-______________
~~

Eve geldiğimizde annem kapıyı açtı. Ben sulu bir öpücük atıp Selimi odama çıkardım.

" odan çok toplu"

"toplu olmak zorunda yoksa terlik yerim "

" annen çok iyi bir anne"

Birşey söyleyecektim ki kapı tıklatıldı. Gir diyince annem girdi ve bu sana geldi diyip elime bir zarf verdi. Üstünde birşey yazıyordu. Selim sorar gözlerle baktı.

"bende ne olduğunu bilmiyorum üstünde birşey yazmıyor"

"sesli oku"

"Tamam"
Seslice okumaya başladım;

*ağlatan gelmez diyorlar, korkmuyor musun?

*ben ağlamak için sıktığım çenemin acısını kalbimde hissetmiş biriyim, beni bu saatten sonra kırabilir misin?

*sevdiğin kadar bekler, sevdiğin kadar affeder, sevdiğin kadar kırılırsın ama asla sevdiğin kadar sevilmezsin.

*bilmiyorsun. Nasıl bir boşlukta olduğumu yemin ederimki bilmiyorsun.

*çok gülerim ve bunun sana küfür olduğunu kimse anlayamaz.

*galiba en güzel seni sardı kollarım.

*özledim. Bana bakışını, bana gülüşünü birazda utangaçlıklarını işte.

*ne ikna edici bir İntihar girişimidir, şimdi seninle göz göze gelmek.

*hata yapman önemli değil. Sadece 2. Kez tekrarlama.

*mesela adını başkasının sesinden duymayı bile kıskanıyorum.

*bana baktığın zaman hissettiklerimi seviyorum.

*senden bahsederken bahsederken gözlerimin nasıl güldüğünü görseydin, kesin sende severdin.

*sende boğazını yüreğinden çekiyorlar gibi hisset. Özlemenin daha güzel bir tarifi yok.

*öperken koklayan insanların özlerken kalbi sızlar.

*omzumda çürüsün başım, ses çıkarırsam terk et beni.

*ilk görüştüğümüz o an aklımdan çıkmıyor. İnan o zaman aşık olmuştum sana.

*öpemediğim gülüşün batsın.

Umarım sana olan aşkım aldattığın kişiye değmiştir. Yakında orada olacağım. Açıklaman iyi olur umarım...

- AYAZ

Ben şaşkınca kağıda bakıyordum. Ne yani onu aldattığımı mı sanıyordu?


ATEŞ'İN YAĞMUR'UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin