Ben dalgın dalgın olanları düşünürken ateş kulağıma fısıldadı.
"bana hesap vereceksin"
al işte başa döndük.
tam ağzımı açacaktım ki zil çaldı bende hemen sınıftan çıktım. kantine geldiğimde ateşi gördüm. Yeter ama ya cidden biraz nefes almak istiyorum. Arkasından ayaz da gelince durduk yere ağlamaya başladım. Çok üstüme geliyorlar sürekli hayatıma karışıyorlar.
ateş"yağmur niye ağlıyorsun? "dedi
" Nolur uzak durun benden yalvarırım nolur"
Ayaz elini uzatacakken ateş eline vurup kötü bir bakış attı.Cidden salaklar bunlar. Birinin arkamdan omuzuma dokunmasıyla arkama döndüm. oh selimmiş ona sarılıp kulağına fısıldadım.
"nolur beni burdan götür"
dememle selim elini omzuma koyup yürütmeye başladı. Ateşle ayazda pişkin pişkin bakıyorlardı.
________________________
Geldiğimiz yere baktığımda bir sitedeydik.
"selim neresi burası "
" evime geldik biraz konuşuruz"
diyince kafamı sallayıp onu takip ettim. İçeri girdiğimizde asansöre binip yukarıya çıktık. Bir kapının önünde durup anahtarla açtı. Vay harika burası.
"Yalnız mı yaşıyorsun? "
" yani bir sene oldu "
" evin çok güzelmiş "
" teşekkür ederim neyse sen geç otur ben kahve alıp geliyorum "
Selim gittiğinde bende etrafı izleye izleye oturdum. Selim elinde kahvelerle gelince dikkatimi ona verdim. Oturup konuşmaya başladı.
" evet yağmurcum anlat"
"Neyi anlat? "
" Anlatacağını anlat "
" selim ben sana bişey anlatacağımı söylemedim"
"off yağmur anla bir kerede ne oldu da ağladın onu anlat "
" hee o konu ya belkide ben büyütüyorumdur. Bu aralar fazla duygusalım"
"Yağmur anlamıyorsun galiba neyi büyüttüğünü söylesen "
" Ay doğru ya dur anlatayım ozaman"
"oturuyorum zaten şuan"
"Ya selim havamı bozma neyse başlıyorum. Aslında ben de ne oldugunu anlamıyorum herşey çok çabuk oluyor. Sanki anlaşıpta yapıyorlar. "
" yağmur artık sadete gelsen hani bende insanım"
"off tamam. Herşey çok saçma ailemle aynı evin yabancıları olduk eskiden aşık oldugum insan tekrar onun olmamı söylüyor. Ayaz sürekli hayatıma müdahale ediyor. Okuldakiler desen ayrı bir kafa. Ben çok yanlız kaldım. "
" Aileni veya okulu bilemem ama belkide seni düşündükleri için böyle yapıyorlardır"
"ya selim bırak ya ayaz duygusallık oynuyar, ateş kabadayılık ama ikisi de hayatımı mahvediyor bu mu beni düşünmek? "
" Bilmiyorum ama ateşin bir kıza böyle davranması tuhaf o hiç böyle davranmazdı"
"kendiside söyledi bana açıdığı için işte"
"Tuhaf olanda bu zaten ateş kimseye acımız "
" Emin ol bilmiyorum umrumda da değil beni ilgilendiren hayatıma müdahele etmesi"
"Tamam ben bunu onla görüşeceğim"
"Boşver ya artık ikisiylede irtibatımı kesiyorum ben böyle biri değildim ki eğlenceli, herşeye gülen, hiç birşeyi kafasına takmayan biriydim"
"Sen bilirsin ama yanlış yapıyorsun "
" Neden böyle düşündün ki? "
" Onlarla ister istemez konuşacaksın heleki yakın zamanda "
" Nedenmiş o asla"
"çünkü geziye kayağa gidicez grup dağılımını ben yaptım ve özür dilerim ama sen, ilayda, Ayaz, ateş grupsunuz"
"selim yapma bunu ya ama olsun ben asla konuşmayacağım bir dakika ya ilayda kim? "
" şu sarışın bomba varya o"
"banane ya şarışın marışın onlar ilaydayla takılırlar ben kendi çapımda eğlenirim "
" Emin misin? "
" Evet bari beni yanlız bıraklar"
"tamam ozaman yarın gidiyoruz hazırlan"
"Ne yarın mı benim niye haberim yok? "
" Okula geldiğin mi var? "
" Tamam sus haklısın"
"Neyse ozaman okula dönelim öğle arasına yirmi dakika var "
" Tamam "
__________________________
Okula geldiğimizde öğle arası olmuştu bile. Sınıfa gülerek girdim ve hiçbirşey olmamış gibi sırsma oturdum. Sınıfa ateş gelince istifimi bozmadan telefonumla uğraştım.
" yağmur yarın geziye gidiyoruz senle aynı gruptayız"
"Biliyorum umrumda da değil artık sizinle konuşmama karırı aldım, ilaydayla takılırsınız"
"demek ilaydayla tamam sen bilirsin ozaman görüşürüz "
Diyip gitti. Allah'ım kendi elimle çocuğu kıza ittim. Aman banane napıyım kız çok güzelse. Umrumda değil.
___________________________
Sabah uyandığımda saat beşti son bi kontrol yaptım. Valizler tamam, çantam tamam, ıvır zıvırlar tamam, işte hazırım. Hemen hazırlandım ve yarım saat kalmıştı.
Arabaya binip okula gittim. şöför eşyalarımı otobüse yerleştirip gitti. Ben de otobüse binip yer armaya başladım. Oha ilaydayla ateş yan yana oturmuş muhabbet ediyorlar. Neyse ki umurumda değil. Ayaz da bir kızla muhabbet ediyordu. Yuh ama ya. Bende bizim sınıfta olup adını bilmediğim çocuğu yanına oturdum.
"merhaba ben yağmur "
" Bende yiğit "
" memnun oldum "
dedim ama salak cevap bile vermedi havalara bak. Selim otobüse gelip duyuru yaptı ve otobüs haraket etti.
Yola çıkalı yarım saat olmuştuki yiğit miğdem bulanıyor dedi. Allah kusucak bende kolundan tutup kaldırdım tam kusucaktıki kafasını ilaydaya doğrulttum ve kustu hahahaha. İlaydanın tipine bak haha.
"yağmur seni öldürücem"
"malmısın kızım ben mi kustum"
"sen getirdin onu "
" saçmalama ben ilerde poşet almaya götürüyordum"
dedim. Otobüsteki herkes gülüyordu off çok kötüyüm ya. Bende gülmeye başladığımda. Bian yüzüme gelen tokatla duraksadım kafamı kaldırdığımda tokatı atan kişi ATEŞ ti işte bunu yapmayacaktın ateş bey
________________________
Son...
umarım beğenmişsinizdir. Acele yazmak zorunda kaldım ve birazda kısa oldu ama yinede yazmak istedim. okuduğunuz için teşekkürler.
VOTE.