💕🎶📞🔞9th call..gone wrong🔞📞🎶💕

1.2K 196 175
                                    

ටේහ්‍යුන්ගෙ උකුල උඩට ආපු කෙල්ල ටේහ්‍යුන්ගෙ බෙල්ල වටේ අත් එතුවෙ කොල්ලා ලග තිබ්බ ගහකට හේත්තු වෙද්දී...

" ටේහ්..සරන්හේ .. "

කෙල්ල ටේහ්‍යුන්ගෙ කන්පෙත්තට මුමුණනද්දි කොල්ල එමාගෙ කකුල් දෙක අතගාන ගමන් කෙල්ලගෙ නලලින් හාද්දක් තිබ්බා..

" නදෝ සරන්හේ ..බේබි.. "

එමා කොල්ලගෙ තොල් අල්ලගත්තෙ ඉවසන්න බැරි ම තැන..කෙල්ල ටේහ්‍යුන්ගෙ ඇගට බර වෙලා කොල්ලගෙ තොල් උරනවා..ටේහ්‍යුනුත් කෙල්ලගෙ හාදුවට උත්තර බැන්දෙ හරි ආසාවෙන් වගේම ආදරෙන්..

" අ..ආනී..ආනී මැනික..මෙතන බෑ.. "

ටේහ්‍යුන් හයියෙන් හුස්ම ගන්න ගමන් කෙල්ලගෙ අත අල්ලගත්තා..එමා ටේහ්‍යුන්ගෙ බෙල්ලට තොල් ගෙනිච්චේ ටේහ්‍යුන්ගෙ ඇස් ඉබේම පියවෙද්දී..කොල්ලගෙ බෙල්ලෙ එමාගෙ සිනිඳු තොල් එහෙ මෙහෙ යද්දි කොල්ල සිහින් කෙදිරිලි කරේ ඉවසන්න බැරි ම තැන..

" ටේ..ප්ලීස්.. "

" ප්‍රින්සස්..ඒත්..

" ආනී..මට ඕනෙ..ටේ "

එමා ටේහ්‍යුන්ගෙ කන්පෙති හප හප කෙදිරිගාද්දි කොල්ලටත් ඒ ගිනි ගන්න පිරිමි හැගීම් උඩට එන එක නවත්තන්න බැරි උනා..කෙල්ල ටිකක් ඉස්සුනේ ටේහ්‍යුන් එයාගෙ කලිසමයි boxer එකයි පාත් කරද්දී..

කෙල්ලගෙ පෑන්ට් එකත් පහතට ඇදපු කොල්ල එමාට ඇගිල්ලක් ඇතුලු කරේ කෙල්ල ටේහ්‍යුන්ගෙ බෙල්ල අස්සෙ ඉදන් හයියෙන් කෙදිරිගාද්දි ..

" ෂ්ෂ්ෂ්...බේබි..හිමින්.. "

ටේහ්‍යුන් කෙල්ලගෙ බෙල්ලට හාදු දෙන ගමන් කෙදිරුවා ..කෙල්ලත් හිමින්ම ඔලුව වැනුවෙ ටේහ්‍යුන්ගෙ දිග ඇගිලිවල පහස විදින ගමන්..

ටේහ්‍යුන් කෙල්ලට ඇගිලි දෙකක් ඇතුලු කරද්දි කෙල්ලට වේදනාවෙන් කෑගැස්සුනේ ..ටේහ්‍යුන් එමාව ආදරෙන් සිපගද්දී..

" මැනික..ඔයාට ගොඩක් රිදේවි.. "

" ආනී..ඔයා ඉන්නවනෙ "

" හුරතලේ..කෑගහන්න එහෙම එපා..ම්ම්..මෙතන අහුවුණොත් ඉවරයි ඉතින්.. "

<<HELLO!!..Mr.Baby tiger📢🎶>>kth✔️Where stories live. Discover now