Selamlar! 100 okunma olmuş... Cidden çok çabuk bir sürede büyüyoruz, ççook teşekkür ederiz🙏💗
Lütfen vote ve yorumlarınızı esirgemeyin💪
iyi okumalar 🌼
💀
"Katili biz bulacağız."
"Bir ihtimal çıldırmış olabilir misin? Koskoca okulda, o kadar öğrencinin arasında iki kişi nasıl bulacağız? Ve ben hâlâ olayın şokunu atlatabilmiş değilim." Dedim, okulun duvarına yaslanarak. Jake, omuz silkti ve "Kızım fena mı ya? Hayatımıza iki aksiyon katarız. Eminim sen de bu maraton hayatından sıkılmışsındır." Dedi, ellerini cebine yerleştirerek. Bana hâlâ kızım demeye devam ediyordu. Nefret ederdim.
Ben başta ne demiştim? Aksiyon istiyorum.
Şom ağzıma sıçayım, başka bir şey istemeliydim. Aptal Minjeong!
"Bilmiyorum, Jake.. Başımıza patlarsa görürsün." Dedim, gözlerimi bahçede gezdirerek. Hâlâ zil çalmamıştı. Kolumdaki saate baktığımda birkaç dakika daha vardı.
"Biz mi öldürdük kızım? Hangi psikopat yaptıysa bedelini ödesin istiyorum." Demişti elini saçlarına götürerek.
Biraz ona yaklaştım, aramızdaki boy farkı fazlaydı fakat başını eğdi. "Sen niye bu olaya bu kadar taktın ki? Sanane. Yeji için çok mu üzüldün?" Dedim, fısıltılı çıkan alaylı sesimle.
Başını yana çevirerek güldü fakat gerçek bir gülüş olmadığını biliyordum. "Şaka mısın kızım sen? Okulun gözde kızı öldü, yakında insanlar şüphelenmeye başlayacak. Sence, üzülmüşe mi benziyorum?" Dedi. Omuz silktim ve geri çekildim. "Bizim bulmamız saçma diyorum sadece. Müdür halletsin."
Başını iki yana salladı ve etrafta biri var mı diye kontrol etti. Daha sonra ise bana doğru eğildi. "O piç adama hiç güvenmiyorum, hareketleri de bir garipti fark etmedin mi?" Kaşlarımı çattım. "Nasıl yani?" Geri çekildi, "aşağı indiğimizde kapının önünde neden dakikalarca bekledi?"
"Belki de kendini hazırlamıştır görüntü için." Omuz silkti, "Olabilir. Sadece o adamdan haz etmiyorum." Göz devirdim. "Pekâlâ, bu işin içinde varım fakat bir şey olduğunda kaçmak yok." Dedim ve serçe parmağımı ona uzattım. Ellerimizi birleştirdi, "Ben Sim Jake, daha beni tanımıyorsun; Kim Minjeong."
-
Jake ile beraber zil çaldığında sınıflarımıza çekilmiştik ve her ihtimale karşı haberleşmek için birbirimize numaramızı vermiştik.
Sim Jake.
Garip biri olduğunu inkâr etmek saçma olurdu, bilmiyorum fakat içimde ki bir his ona güvenmemi söylüyordu. Uzun boyu, yakışıklı bir suratı vardı. Sert yüz hatları yüzünden sinirle konuşurken çene kası fazla belirgin oluyordu.
Onu neden bu kadar incelediğim hakkında bir fikrim yoktu.
Ve ben Yeji'nin o yerde yatan cansız bedenini zihnimden atamıyordum. Kumral teni tamamen bembeyaz olmuş, beyaz gömleği ise kana bulanmıştı.
Bunu ona kim yapmıştı ve ailesine ne diyilecekti? Hiçbir fikrim yoktu.
Okulumuzda elini kolunu sallaya sallaya gezen bir katil vardı ve ben çok korkuyordum.
Normal giden bir hayatım vardı. Annem ve babam biyolojik değillerdi fakat alışmıştım. Zaten varla yok arasında bir şeylerdi. Durmadan iş seyahati altında tatile çıkarlar, beni unuturlardı. Neyseki para konusunda sıkıntı çekmiyordum. Doğduğumdan beri sevgisiz büyümüş olsamda artık çokta batmıyordu. İnsanlar da ve kendimde sevgi aramayı çoktan bırakmıştım. Bir şekilde yaşamaya çalışıyordum, buna yaşamak denirse tabii.
"Heey, daldın yine?" dedi Ning, elini yüzünün önünde sallayarak. Başımı iki yana salladım ve kendime gelmeyi diledim. Sonuçta durmadan ölü beden görmüyordum ve bunu yapan birinin aynı okulda olduğumuzu bilmek daha korkutucuydu.
"Bugünlerde dalgınım neden bilmiyorum." Diye mırıldandım, sıraya başımı koyarak. Tüm gün uyumaya düşünüyordum, hiç ders dinleyecek halim yoktu.
"Büyükannen de ölmedi hani ne bu dalgınlık?" Dedi gülerek, Ning. Omuz silktim, "Bu hoca da hemen kanıyor ne yapabilirim? Daha geçen hafta Büyükbabam öldü dediğimde de inanmıştı."
Garip biriydi, Bayan Park.
Aeri ile biraz daha sohbet ettikten sonra kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.
Saat akşam, 19:30 suları.
Jake & Minjeong
Jake
minjeong
acil bakMinjeong
hm?Jake
şüpheli listesi çıkarmalıyız, ne dersin?Minjeong
iyi fikir, yarın okulda gözlemleyelim biraz.Jake
pekala bana uyar.Minjeong
tamam o zaaman.
18:56 görüldü.Minjeong
bu yejinin ölümü hakkında ne düşünüyorsun?Jake
aslında bugün sen gelmeden önce korkumdan bayılacaktım.
Fakat sen de korkma diye soğuk kanlı olmaya çalıştım, eh başarılıda olmuşum ve Yeji'nin ölümü hakkında bir şey düşünemiyorum. Okulumuzda ki aptal beyinsiz birini yakalamak istiyorum çünkü yarın bir gün başkasına zarar verebilir. Bu yüzdrn bulmak istiyorum, müdürün bir sik yapacağı yok.Minjeong
haklısın
bugün başta sana çıkıştığım için özür dilerim.
o an hiç iyi bir ruh halinde değildim, anlayacağın üzere.Jake
sorun değil anlayabiliyorum
dediğin gibi her gün ceset görmüyoruz o an sağlıklı düşünmüyor olabilirdin.Minjeong
anlayışın için sağ ol.
O zaman ben biraz uyamaya çalışayım,
yarın uzun bir gün olacak.Jake
büyük ihtimal...
iyi gecelerMinjeong
iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Killed Him? ➤ Winke
Mysterie / Thriller• Çok korkuyordum, kalbim korkudan aşırı hızlı atmaya başlamıştı ve burnuma gelen pis kokular midemi bulandırmaya başlamıştı ve şimdi fark ediyordum ki Hwang Yeji'nin kafasının altı tamamen kurumuş kandan ibaretti. • Kim Minjeong ve Sim Jake, okulun...