Ik kijk Matthy verbaasd aan terwijl ik op het bed ga zitten. Het is niet waar. Ik wist het al die tijd al. Godverdomme. Al die tijd deden Matthy en Fleur al zo 'Leuk' samen. Nu heeft hij gevoelens voor haar. "Nee Matthy dat kan niet." Er stroomt een traan over zijn wang. "Het spijt me zo Rob." Ik schud mijn hoofd. Het geeft een grote kortsluiting. Ik was hier al die tijd al bang voor. "Ze voelt niks voor jou, toch?" Hij staart naar voren terwijl er meer tranen over zijn wangen stromen. Hij zwijgt. Ik voel mezelf boos worden. Ze had het beloofd. Na alles wat ik voor haar gedaan heb wil ik dit niet terug. Ze heeft geen enkel idee wat voor gevolgen dit heeft voor ons. "Matthy ik vroeg wat aan je! Ze voelt niks voor jou, toch?!" Matthy kijkt naar de grond. "Ik, ik w-weet het niet r-rob."
Ik kijk naar de grond. Ik kan hem niet eens aankijken. "Je blijft voorlopig bij Fleur uit de buurt. We ruilen voor kamer. Je gaat maar naar de receptie." Ik hoor geklop op de deur. Dat zou een van de jongens wel zijn. Koen staat voor de deur. Hij kijkt me bezorgd aan. Zodra hij Matthy huilend in de hoek van de kamer ziet staan wordt hij zelfs bleek. Koen heeft hier iets mee te maken. Hij wist dit. "Robbie, we moeten naar verdieping 4: het ziekenhuis. We hebben Fleur bewusteloos in de gang gevonden." Ik kijk achterom naar Matthy. "Oke laten we er maar heen gaan dan." Matthy heeft hier niks mee te maken toch? Ik weet het allemaal niet meer. We lopen met zn 5ven de gang op. Richting de liften. Wat zou er met Fleur aan de hand zijn? We stappen de lift in. Matthy durft me niet eens aan te kijken. Milo merkt het. "Is er iets jongens?" Ik kijk Matthy aan. "Vertel het zelf maar." Matthy kijkt op. "Ze weten het al.." Ik zie Koen met grote ogen naar Raoul en Milo kijken. Wat is er nou toch aan de hand. Ik kijk weer naar de vloer. "Milo heeft in ieder geval een nieuw kamergenootje, Matthy en ik wisselen kwa kamer." Koen schud zijn hoofd. "Het spijt me Rob, maar dat gaat dus niet gebeuren. Dit is iets wat Fleur en Matthy samen op moeten lossen. Ze moeten zelf keuzes maken, het is niet aan jou om daarmee te bemoeien." Milo knikt. "Sorry Rob, maar Koen heeft toch echt gelijk." Raoul knikt ook, maar zegt niks. Ik kijk ze met grote ogen aan. "Zijn jullie dom geworden ofzo? Ik wil dit gezeik echt niet. We zijn wel een goed lopend bedrijf hé? Ik wil ook niet kiezen tussen mijn zusje en mijn beste vriend." Raoul zegt ook eindelijk iets. "Zo'n goeie vriend ben je dan toch niet?" Koen glimlacht naar hem en loopt de lift uit.
JE LEEST
~ Gebroken Beloftes ~
FanfictionMijn leven was al erg genoeg. Het zusje zijn van een van de bekendste youtubers is niet makkelijk. Vooral als hij al je hele leven voorgetrokken word. Alles kan nog erger natuurlijk. Door 1 auto-ongeluk veranderd heel mijn leven. Neem een kijkje in...