(Time skip terug in Casa)
Alles is zo raar, maar dat vind ik momenteel wel fijn. Het lijkt alsof Robbie alles helemaal vergeten is, hij doet weer normaal en het boeit hem niks als ik weer eens in Matthy's kamer verdwijn. Nou ja, niks? Vast wel, alleen laat hij het aan mij niet zien. Misschien laat hij het gewoon gaan en is het 'vergeven', of is hij het gewoon 'vergeten'. Matthy weet het ook niet, Net als Koen, Raoul & Milo. Volgensmij boeit het hun ook echt helemaal niks meer. Matthy en ik doen ook niet zo stiekem meer. Ik verdwijn gewoon telkens in zijn kamer en niemand zegt er iets over dus we hoefden niet te stoppen met ons stiekeme plannetje wat we de hele cruise volgehouden hebben. Word het niet tijd dat ik een keer met Robbie ga praten? Vraag je je vast af. Nee dat kan alles weer erger maken. Ik vind het wel goed zo, Robbie heeft zijn relatie ook 2 jaar stilgehouden dus ik kan het voorlopig ook nog wel stilhouden, ook al hebben Matthy en ik niet echt een relatie. Ik weet niet wat we hebben, Misschien zijn we aan het daten, Misschien zijn we gewoon echte friends with Benefits, of misschien zijn we wel helemaal niks van elkaar. Ik zit hier alleen in de woonkamer maar ik heb het gevoel dat dat gaat veranderen, Want ik hoor voetstappen op de trap. Matthy komt naar beneden. Hij loopt de kamer binnen. "Heee Fleur." Hij loopt op me af en zoent me. Ik stop de zoen. "Ssttt Matt, We zijn niet alleen." Matthy glimlacht. "Echt wel." Hij zoent me opnieuw. Ik zoen terug. Precies wanneer ik terug zoen hoor ik een deur achter me openen. "Boys ik ben t... Oh." Ik stop snel de zoen om te kijken wie het is. Het is Milo maar. Milo kijkt ons met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Wat is er hier aan de hand dan?" Matthy zet zich zachtjes van me af. Ik kijk milo indringend aan. "Hou alsjeblieft je mond tegen Rob." Milo knikt. "Dat snapte ik al wel maar ik dacht dat jullie over elkaar heen waren?" Ik kijk Matthy aan en Matthy mij. Dan barsten we in het lachen uit.
JE LEEST
~ Gebroken Beloftes ~
FanfictionMijn leven was al erg genoeg. Het zusje zijn van een van de bekendste youtubers is niet makkelijk. Vooral als hij al je hele leven voorgetrokken word. Alles kan nog erger natuurlijk. Door 1 auto-ongeluk veranderd heel mijn leven. Neem een kijkje in...