Soyunma odasında kıyafetlerimizi giydik. Dışarı çıktık. Oyun için hazırdık. Yağız numaradan da olsa beni öpecekti..Ben çok heyecanlıydım.
...........
Birkaç konuşmadan sonra sıra son sahneye gelmişti. Kalp atışlarıma engel olamıyordum. Resmen yağızla dip dibeydim. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Sanırım bayılabilirdim...
"Bana aşıksın !" dedi sadece benim duyabileceğim bir sesle.
"Ne !" diye karşılık verdim. Allahım noluyor böyle ? Nereden biliyor ? Adımı duyduğunda sürekli bana bakması öğrendiği için miydi ?
"Seni tanımıyorum. Kimsin, nasıl birisin bilmiyorum. Ama bildiğim birşey var. Güzelsin. Hemde çok.."
Ağzından çıkan cümleyi hazmetmeye çalışırken o sahne gelmişti. Elimi koydum. Tam gidiyorken birden !! Elimi çekti ve beni öptü.. Allahım rüyadamıyım ? Şuanda Yağız beni öpüyor ve az önce bana çok güzel olduğumu söyledi. Neler oluyor böyle öldüm mü ben ?
"Kestik ! Gerçekten çok iyi bir performans. Çok duygulu. Sizi tebrik ediyorum. Her sahneyi gerçekten yaşıyormuş gibi bize aktardınız. Aferin.. Özdemir Özsoy' la tanışma hakkı kazandınız. İkiniz. Çok iyi iş çıkardınız.. Diğer ders yanıma gelin.!"
"Biz, ikimiz, Özdemir Özsoy ha ! Cidden mi ? "
"Evet hanımafendi. Beraber gidip onunla tanışma hakkı kazandık. Bukadar başarılı bir tiyatrocuyla tanışma fırsatını herkes yakalayamaz."
"Sanırım öyle " diyip sırıttım.
"Çıkışta seni arka bahçede bekleyeceğim. Seninle konuşmamız gereken birşey var değil mi? "Dedi.
Cevap vermek yerine başımı sallamakla yetindim. Acaba ne söyleyecekti? Zaten beni neden öptü ? Yani tamam ona aşığım ama .... Neyse bir an önce buradan çıksam iyi olur. Yoksa delireceğim.
Kendimi toparlayıp üstümü değiştirmeye gittim. Kıyafetlerimi giydim. Salondan çıktığımda ise çoktan zil çalmıştı..
"Neredeydin? Derse girmedin. Çok merak ettim." Tanıdık gelen bir ses kafamın aniden arkama dönmesine neden oldu. Bu Kerem'di.
"Aa. Şey. Ben seçmelere katılmıştım da bu ders oradaydım."
Derse girmedim diye beni merak etmiş. Bu cümle neden bilmiyorum ama çok hoşuma gitmişti.
"Sevindim. Peki seçildin mi? "
"Şey. Evet. Özdemir Özsoy' la tanışma fırsatı kazandık."
"Özdemir Özsoy demek. Vay canına. Fotoğraf falan çekilirsen bana da göster. :) Birde kazandık dedin. Başka kim kazandı? "
"Bir de Yağız Kaya diye bir çocuk."
"Yağız mı? 12-B deki Yağız'dan mı bahsediyorsun?
"Evet. Neden ki?
"Hiç." Dedi ve gözleri doldu. O çocuğa yaklaşma Ece. Sakın yaklaşma.
"Ne oldu ya? " dedim ama cevap vermedi. Aniden çekti gitti. Arkasından bana bir cevap borçlusun dediğimi duymadı. Ama bunun ne demek olduğunu öğreneceğim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLMEZDİN
Novela JuvenilArkadaşlar Hikayeye Lütfen Oy Veriniz Bir De Yorumlarınızı Eksik Etmeyiniz Teşekkürler :))