Pek önemsememeye çalıştım ama çok sinirlenmiştim aşağı indiğimde mutfağa doğru ilerledim su içip mutfaktan çıkıp salona ilerledim ve koltuğu oturdum. On dakika sonra'da misafirler gelmişti. İstemeye istemeye kalkıp onları karşıladım.Galiba holdingin yeni ortaklarıydı babam holdingi neredeyse iflas ettirecek noktaya getirmiş hizmetçiler konuşurken duymuştum.
Kendine yeni bir av buldu.Erol bey çok sert birine benziyordu.
Karısı da eşine benziyordu bu
akşamlık çekmek zorundaydım.2 tane de çocukları vardı.
Erol beye isteksizce hoşgeldiniz dedikten sonra karısınada hoşgeldiniz diyip bir köşeye oturdum. Sonra Erol bey bizi bahçeye gönderdi . Seda bu duruma çok sinirlenmişti hadi biz de sizinle gidelim Meryem hanım diyince Erol bey siz bizimle oturun çocuklar tanışsın diyince Seda çok sinirlendi. Bizde bahçeye çıktığımızda korumalar yoktu şaşırmıştım. Ufak bir sessizlik oldu ve kız kendini tanıttı ben Burçin dedi. Bende Ayça galiba kardeşinden dili yok diyince telefondan başını kaldırıp selam vermesede Burçin kardeşini tanıttı. Adı Ateş dedi bende başıma onayladım Burçin susayınca mutfağa gitti bizde Ateşle baş başa kaldık. Sen hep böyle misin dedim. Nasıl mıyım. Böyle sesiz konuşmayan dilini yutmuş dedim. Güldü bir cevap vermedi. Yağmur yağmaya başladı.
İlk defa yağmur yağarken dışardaydım bunun mutluluğuyla bahçenin ortasında dönmeye başladım ateş ise garip garip bakmaya başladı . Galiba ilk defa yağmur yağdığını görüyorsun dedi. Onun gibi bir şey diyince biraz şaşırdı. Bende yorulunca geri yerime oturdum. Ve sonra ateş koluma ve yüzüme ters ters bakmaya başladı ve yanıma yaklaştı. Kollarıma baktığımda ise has**ktir. Kollarındaki fondöten yağmurun altında akmıştı.Hemen ayağa kalkıp gidicekken kolumdan tutup çekiştirti bırak diye bağırdım ama biraz fazla bağırmışım ve herkes başımıza toplandı. Allah kahretsin şimdi ne açıklama yapıcam. Ateş o kolundakiler ne diye sorunca cevap vermedim seda hemen ordan ağlayıp kapıya vurmuştu diyince ateş de kafasındamı kapıya vurdu dedi bende evet dedim ve koşarak odama gittim. Yarım saat sonra odaya seda geldi.
Bağırmaya başladı.Duymamazlıktan geldim. Ve sonra içeriye korumalardan 2 kişi geldi ve beni alıp bodrum kata götürdü. Seda'da peşimizden geldi.
Ve sonra eline kemeri alıp bana vurmaya başladı kemerle yorulunca eliyle vurmaya devam etti. Bağırdım ama odanın duvarları ses geçirmez olduğu için sesimi sadece odanın içindekiler duyuyordu.Daha sonra pes edip sessiz kalmayı tercih ettim. Eninde sonunda bitecek diye düşündüm ve öylede oldu. Adam yoruldu ve ve beni bıraktı zaten seda 10 dk önce odadan çıkmıştı elimi kolumu bağlamışlardı elimdeki ipleri çözüp dışarı çıktı ayağımdakileri çözücek mecalim yoktu.
Ama yüzüm den kanlar damlıyordu. Elimi yüzüme götürdüğümde dudağımın kanadığını farkettim. Gözümün çevresinden de kanlar akıyordu.
Kıyafetimden biraz yırtıp yüzüme sildim. Vücudumdanda kanlar akıyordu fakat onları temizleyecek meclim yoktu. Çok uykum vardı kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Böceği
Teen FictionOrtaklık uğruna evliliğin gerçek aşka ve evliliğe dönüşmesi