Sabah
Gözlerim yavaş yavaş açılıyordu. Galiba sabah olmuştu.Bodrum katında olduğumuz için oda gün ışığı almıyordu.Yavaş yavaş ayağa kalktım ama her yerim ağrıyordu. Kalkıp kapıyı açtım ve hayret ettim kapı kilitli degildi. Salona baktığımda seda ve babam kahvaltı ediyordu babam aşağıdan beni çağırdı hiç umursamadan odama gittim.
Odanın içine girer girmez banyoya gittim. Yüzüme baktığımda küçük bir çığlık attım. Alıştığım bir şeydi ama genede kendimden korkmuştum. Yüzümdeki yaralardan akan kanlar donmuştu ve çok kötü görünüyordu.
Yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.
Altıma siyah kot bir pantolan üstüme siyah sweatshirt giydim.
Yüzümdeki yaralara masanın üzerinde bulduğum kremden sürdüm.Yatağa geçip oturdum. Yeni kalkmış olmama rağmen kendimi yorgun hissediyordum. Yavaş yavaş gözlerim kapandı.
Sonra kapı çalınma sesi ile uyandım.
Hizmetçi kadınlardan Ayça hanım anneniz sizi çağırıyor. Hizmetçi kadına kes sesini o benim annem değil bir daha ağzından veya diğerlerinden öyle birşey duyarsan seni mesul tutarım şimdi defol git dedim.Aşağı tabiki inmiyecektim.Benle çok fazla konuşmak istiyorsa çıksın yukarı baksın yüzüme belki utanır.
10 dk sonra gene kapı çalındı babanız sizi çağırıyor diye tamam sen çık diyip. Odadan yolladım aşağı inmek istemiyordum ama merak ettiğim için aşağı indim.Seda yoktu hiç umrumdada değildi. Babamın önüne geçtim oturdum bana konuşmaya başladı. Kızım senden birşey isticem diye konuşmaya başladı. Pek dinlemek istemesem de dinledim. Kızım diye konuşmaya başladı. Hayret etmiştim ilk defa bana kızım diye konuşmaya başladı. Kızım yeni ortaklarımız ortaklığı kurmak için bir şart koştu oğlu ateş bey seninle evlenmek istiyormuş bende şirket için senin kabul edeceğini bildiğim için kabul ettim akşam seni istemeye geliyorlar diyince kafamdan kaynar sular döküldü.
Bana böyle bir şey istiyormusunuz diye sormadan nasıl böyle bir karar verirsin diye bağırmaya başladım dah sonra Seda geldi ve şımarma zaten senin de ateşi istediğin gözlerinden okunuyor dedi
Çok sinirlenmiştim ama ateşte yakışıklıydı ama ona hiç o gözle bakmamıştım tabiki bunları ben hiç bir zaman öyle bakmadım ve benle düzgün konuş deyince sesini kesti.Babam konusamaya başladı tamam kızım şımarma bu akşam seni istemeye gelecekler biz sana kıyafet yollayacağız.
Hadi sen odaya çık diyince sinirli sinirli odama çıktım.Banyoya girdim duş almak iyi gelir belki yaşadığım şoku atlatırım diye.Yeni bölüm yarın gelecek inşallah beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Böceği
Teen FictionOrtaklık uğruna evliliğin gerçek aşka ve evliliğe dönüşmesi