8.bölüm: Müstakbel kocam

6 1 0
                                    

Bir eksik var dedi kıyafetime baktığımda bir eksiklik görmüyordum ama o bir eksik var diye ısrar etti. Cebinden bir kutu çıkardı. İşte eksik olan şey bu diye ısrar etti kutuyu açınca içinden çok güzel bir kolye çıktı.

Mavi bir kolye çıktı kolyeyi çok beğendim takması için saçlarımı topladım çok güzle görünüyordu tam yanağından öpüp sarılacakken bana aniden yüzünü döndüğü için dudaklarım onun dudakları ile birbirine yapıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mavi bir kolye çıktı kolyeyi çok beğendim takması için saçlarımı topladım çok güzle görünüyordu tam yanağından öpüp sarılacakken bana aniden yüzünü döndüğü için dudaklarım onun dudakları ile birbirine yapıştı. Hemen kendimi geri çektim. O ise hafif gülümsüyordu.

Neyse arabayı çalıştırdı arabadaki şarkı çok hoşuma gitmişti şarkı şöyleydi aşk sadece anlayana güzel gözlüm sen bi yana şarkı çok güzeldi.

Ateşe çok çabuk ısınmıştım veya babamdan kurtulacağım için öyle geliyordu her neyse onun yanında kendimi mutlu hissediyordum farkedermi ki.

Ateş bana dönüp birşey sorucam ama saçma gelebilir daha önce hiç ilişkin oldumu diye sorunca çok şaşırdım evden dışarı çıkamıyordum soru baya saçmaydı sence diye cevap verdim kendimi es geçip ona aynı soruyu sordum.

O an bir durakladı 2 kez diyince şaşırmak istedim fakat gayet doğaldı herkes benim gibi evden çıkmıyor mu dedim içimden sustum cevap vermedim
O da bana bakıp gülerek kıskandın mi diye sorunca yoo niye ki dedim ama içten içe kızı merak ediyordum

Tamam o zaman güzelim dedi ve yemek yiceğimiz restaurana gelmiştik masamıza geldiğimiz zaman benim sandalyemi çekip oturmamı sağladı gülümsedim o da Kendi sandalyesine oturdu ne yersin diye sorunca bilmem ki diyince buranın
Wagyu bifteği çok güzel yanına da şampanya açtırırız olur mu diyince sadece başımı salladım arabadaki olaya hala sinirliydim.

Yemeğimiz gelince yemeğe başladık ve hemen ardından şampanya da geldi ilk başta içmeyecektim fakat sonra anasını satım bir daha mı gelicem diyip bende içtim ilk defa içtiğim için çarpmıştı ben kafama dilerken ateş bana bakıp güzelim yavaş mı içsen bak senin için diyorum çarpmasın sonra diyince başımın döndüğünü hissettim ateş hemen yanıma geldiğini gördüm en son daha sonra da bayılmışım kendime geldiğimde ateşlerin evindeydik ateşin yatağında kendimi bulunca şaşırdım daha sonra yanımda yatan üst tarafı çıplak olan ateşi görünce ve benim üstümde elbisem olmayınca çok şaşırdım üstüme uzun siyah bir t-shirt vardı.

Büyük ihtimalle ateşindi neyse hemen çığlık atıp ateşi uyandırdım noluyo diye ateş de birşey olduğu yok güzelim çok kötüydün baya içmiştin seni durdurmaya çalıştım ama dinlemedin daha sonra bayıldın seni o halde babanlara götüremezdim bende bize getirdim merak etme aramızda birşey geçmedi ve sen istemediğin sürecede olmayacak bana sapık muamelesi yapma diyip odanın balkonuna çıktı kalbini kırmıştım balkona geçip koltuğa oturunca gönlünü almak için yanına gittim tam yanına otururken kolumdan tutup çekince yanlışlıkla kucağına oturmuş oldum.

Kalbim çok hızlı atıyordu.

Bir sonraki bölüm yarına gelir.🌸🌸

Ateşin Böceği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin