Multimedia da Almira var...
Bölüm şarkısı;Hozier_someone new
İyi okumalar...Gözlerimi hafifçe araladım.Bu ne yaa...Her tarafım tutulmuştu.Kımıldayamıyordum.
Lanet olsun.Ah Almira güzelim yatak varken ne diye koltukta yattın ki?Off off.Neyse biraz yatayım belki kendime gelirim.
....
Nihayet kendime gelebilmiştim.Odama çıkıp soğuk bir duş aldım.Üzerime mavi tişörtü ve beyaz şortumu giydim.Bu gün keşfe çıkacaktım.Ama ev için alışveriş yapmam gerekecekti.Artık alışverişi yarına bırakırdım.
Kapıyı kapattım ve yürümeye başladım.Aradan uzun bi süre geçmemesine rağmen yorulmuştum.Denize karşı olan bir banka oturdum.Deniz o kadar gezeldi ki.Güneşin tenimi yavaş yavaş yakması.Gözlerimi kapattım bu eşsiz manzaraya karşı sadece dalgaların sesine odaklandım.Uzun zamandır bunu yapmayı hayal ediyordum.O kalabalık şehirden kurtulmak ve gerçek huzuru bulmak.Ve sonunda olmuştu.Tedavi sırasında o kadar çok şey öğrenmiştim ki.Unutulmayı,unutmayı...Evet geçmişte kötü şeyler yaşamıştım ama tamamen unuttum artık.Unutmasaydım hala o dört duvar arasında olurdum.
"Çok güzel bir manzara değil mi?"
Şaşırmıştım.Gözlerimi açtığımda yanımda bir erkeğin oturduğunu fark ettim.Ne zamandır buradaydı ki?
"Sen kimsin ve ne zamandır burada oturuyorsun?"
"İsmim Rüzgar ve yaklaşık 5 dakikadır burada oturuyorum ama farketmedin bende sesimi çıkartmadan oturdum."
Yüzüne baktım.Çok yakışıklıydı ama şu an bu beni ilgilendirmiyordu.
"Neyse benim gitmem gerek.Tanıştığıma memnun oldum Rüzgar."
Kalktım ve arkamı dönmüş gidiyorken yanıma geldi:
"İyi ama bana ismini söylemedin ki?"
"Gerek var mı ki?"Dedim ve yürümeye başladım.Yaklaşık 32 adımdan sonra arkama baktığımda çoktan gitmişti.
Eve gitmeye karar verdim.Belki bir film izleyebilirdim ama koltukta uyumamak şartıyla.....
_RÜZGAR'IN AĞIZINDAN_
Bu kız buralarda yeni olmalıydı.Bu onu ikinci görüşümdü.İlkinde nerde gördün ki diyeceksiniz siz sormadan söyleyeyim annemin restaurantına gelmişti.
Bana niye adını söylemedi ona hala şaşkınım.Yakışıklıyım ve kolay kolay reddedilmem tabii çok varlıklı birisi olmayabilirim ama bu hiçbir şeye engel değil.Anlamadığım şey neden benimle tanışmak istemedi fakat anladığım birşey var bu kız diğer kızlara göre çok farklıydı hem de her yönden....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞE KARŞI
Novela JuvenilHiç beklemdiginiz bir anda karsiniza çikip aslinda herseyin sadece bir yalandan ibaret oldugunu soylese ne yapardiniz?Nasil hissederdiniz?Peki simdi ben ne yapacagim!? Su an hicbir fikrim yok... Peki simdi yeni hayatima ne olacakti?