Saat 06:00 da lanet alarmımın çalmasıyla söylene söylene kalktım.Öğlenci olduğum yıllar ne kadar güzeldi.Saat 10:00 da kalk.Kahvaltıyı annen hazırlasın.Saç,kıyafet annen halletsin.Ohh daha ne?Şimdi saat 06:00 da kalkıyorum.Evin içinde zombi gibi dolaşıyorum.Where is the adalet?
Söylenmelerimi bir kenara bırakıp tuvalete girdim.Rutin işlerimi bitirip odama geçtim.Okul kıyafetlerimi giydikten sonra saç bakımına geçtim.Aynaya baktığım an kendime bu ben miyim?diye sordum.Saçımın içine kuşlar yuva yapabilir o derece.
Yaklaşık 20 dakika saçlarımla uğraştım ve güzel bir sonuç ortaya çıktı.Vakit kaybetmeden eyeliner'ımı ve şeftalili rujumu aldım.İnce eyeliner'ımı gözüme biçimli bir şekilde sürdükten sonra aynı işlemi diğer gözüme de yaptım.Rujumu da sürdükten sonra hazırım.
Aşağı inip kendime kahve yaptım.Nescafe vazgeçilmezimdir.Reklamımızı da yapmış olduk.Kahvemi içtim ve geç olmadan evden çıktım.Okula geldiğimde ilk işim Duru'yu bulmak oldu.Duru'yla lise 1'den beri arkadaşız yani 3 yıldan beri.En iyi arkadaşım.Kardeşim olmadığı için Duru'yu kardeşim yerine koyuyorum.Duru'yu gördüğümde kantinde, bankta oturuyordu.
Soluğu yanında aldım ve "Selaaam"diyerek yanına oturdum.Beni görmediği için hazırsızlığa yakalandı ve küçük sevinç çığlımla yerinde sıçradı."Aay ödüm koptu Beren"dedi elini damağına götürerek.Bu haline güldüm.Gerçekten komik gözüküyordu."Oyy kıyamam çok mu korktun?"dedim dalga geçerek."Haahaa çok komik"dedi gözlerini devirerek."Off bugün fizik yazılısı var biliyorsun değil mi Beren?"dedi."Ne cidden mi?Ben unuttum gittim ya off."dedim bıkkınca.Zilin çalmasıyla banktan kalkıp sınıfın yolunu tuttuk.Üçüncü derse geldik ve ders kimyaydı.Meltem Hoca'yı hiç çekemediğim için telefonumdan aa'yı açtım.En arka sırada oturduğum için telefonumdan gizlice istedimi yapabiliyorum.En arka sırada oturmanın avantajlarından bir tanesi de bu.
Sağ taraftan dürtülmemle bakışlarımı telefonumdan alıp yanımda oturan Duru'ya çevirdim.Ne oldu? Gibisimden baktım."
Dudaklarını oynatarak"Dersi dinle"dedi.Cevap verme gereği duymadan sıramda sırtımı dikleştirip dersi dinlemeye başladım.Zilin çalmasıyla Duru'yla kantine indik.Duru'yla hangi çikolatayı almamızı tartışıyorduk ve sonunda albeni'ye karar verdik.Albenilerimizi alıp dışarı çıktık.Yazılıdan önce bir temiz hava iyi gelir heralde.Dışarda bir bank bulup oturduk.Albenimi yemeye başladım.Yazılının aklıma gelmesiyle hiç çalışmadığım için kopya çekmem lazımdı.Duru'ya sinsice baktım.Duru çalışkandı.En azından benden iyi notları.Ondan kopya çekmem için duygu sömürtüsü yapmam gerekliydi.Vakit kaybetmeden"Duru?" Diyerek seslendim."Söyle"dedi bakışlarını bana çevirerek."Şeeyy yazılı için bana kopya verebilir misin?"dedim yavru köpek bakışları atarak.Duru duygusal olduğu için bana kıyamaz ve verirdi.Ama biraz inatçı olduğu için duygu sömürtüsü yapmam şart yani.Bakışlarını başka tarafa çevirirken"Hayır Beren kopya falan veremem.Boşuna yavru köpek bakışları atma."dedi uyarıcı bir tonda.Tabiki de pes etmeyecektim.Yavru köpek bakışları yollarken"Ne olur Duru? Ne olur?"dedim yalvarırken ve devam ettim."O zaman küstüm"dedim tıpkı bir çocuk gibi arkamı dönerek.Tabi sesizce de kıkırdıyordum."Tamam tamam kopya vericem tamam mı?"dedi.Hemen Duru'ya döndüm ve"Oyy canım arkadaşım beniiiiim"diyerek sarıldım.Oda bana tabii...
Okul çıkışında Duru'yla ayrıldık.Yazılım iyi geçmişti hepsi Duru sayesinde tabii.Evin önüne gelmemle çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım.Her zaman olduğu gibi evde yalnızdım.Annemin ve babamın işleri gerçektende çok yoğundu.
Acıktığımı hissedip mutfakta atıştırmalık şeyler yedim.Sonra imagine dragons'u ne zamandır dinlemediğimi düşünüp kulaklığımı alıp smoke and mirrors adlı albümünden dream şarkısını açıp mırıldanmaya başladım ve yatağımda uyuya kaldım.
Kalktığımda saat 19:00 olmuşdu.Yaklaşık 3.5 saat uyumuştum.Uykumu da iyi almıştım açıkcası.Annemgilin geldiğini düşünüp aşağı indim.Düşündüğüm gibi de olmuşdu.Salona girdim ve gözlerimi ovuşturarak babamın yanına oturup başımı omzuna yasladım."Günaydın fıstık.İyi aldınmı uykunu?"diyerek yanağımdan makas aldı.Uykulu sesimle"Hı hı"diye mırıldandım.Başımı omzundan kaldırıp"Annem nerede?"diyerek bakışlarımı babama çevirdim."Mutfakda yemek yapıyor heralde"dedi."İnşallah sevdiğim bir yemek yapıyordur"diyerek ayağı kalktım."Git bak bakalım"dedi.Hızlı adımlarla mutfağa vardım.Annemin yanına gidip ne yemek yaptığına baktım.Ve en sevdiğim yemeklerden biri olan yoğurtlu mantı yapıyordu.Tabikide annem yapmamıştı.Her zaman dışardan alır.Şimdiden ağzım sulanmıştı.Annem fark etmiş olacak ki"Ne oldu?Ağzın sulandı bakıyorum"dedi bakışlarını bir süre işinden ayırarak."Sulanmaz mı?En sevdiğim yemek duruyor karşımda"dedim.Gülerek karşılık verdi.
Yaklaşık yarım saat sonra yoğurtlu mantımı yiyordum.Gerçektende çok lezzetli olmuştu.Anneme dönerek"Eline sağlık anneciğim çok güzel olmuş"dedim.Oda bana dönerek "Afiyet olsun"dedi gülümseyerek.
Yemeklerimizi bitirmiş annemle bulaşıkları yıkamaya başladım.Annemle ev işleri yapmayı çok seviyorum.Yani annemle eğlenceli oluyordu bu tür işler.Bulaşıkları hallettikden sonra ellerimi havluyla kurulayıp odama çıktım ve bugün kü derslerde neler yaptığımıza göz attım.Bi yarım saat tekrar yaptıkdan sonra sıkıldığımı hissedip romanımı elime alıp yatağıma yattım ve okumaya başladım.
Telefonumu elime alıp saate baktım.23:18'di.Uyumam gerektigini düşünüp annemgile"İyi geceler"dedikten sonra ayıcıklı pijamalarımı giydim.Çantamı da hazırladıkdan sonra yatağıma yatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞKIM
ChickLitÇarpışmanın etkisiyle yere düşüyordum ki belime sarılan kollarla düşmekten kurtuldum.Kafamı kaldırıp belime sarılı olan kolların kime ait olduğuna baktım.Ve o gözlerin esiri oldum.Ta ki sesini duyana kadar...