5

159 8 12
                                    

"P-pardon?S-sanırım yanlış numarayı aradınız."dedim kekeleyerek.Ya adam kafayı sıyırmış,ya yanlış numarayı aradı,ya da beni oynatıyor.Bana son seçenek daha mantıklı geliyor aslında.


"Hayır güzelim.Doğru numarayı aradım"dedi çapkın bir ses tonuyla.Tipe bak!Kim lan bu!?Yetti artık!Benimle nasıl böyle konuşabiliyor bu manyetik özürlü!?


"Yeter be!Kimsin sen?Benimle nasıl böyle konuşabiliyorsun!?"dedim sinirlenerek.Cidden kim bu ya?Allah'ın salağı nolucak!


"'Gizli aşkın' dedim ya bebeğim.Gizliyim."


Gözlerimi devirerek"Allah'ım çattık yaa!"dedim ve aramayı sonlandırdım.Söylenmelerim de eksik etmiyordum tabii.Gizli aşkımmış,haa!Salak herif nolucak!Duru'nun evine az bi mesafe kalmıştı.Bir an önce Duru'nun evine ulaşmak için adımlarımı hızlandırıp söylenmelerime devam ettim.


Telefonumun zil sesini duymamla,cebimden çıkardım.Ekranda yazılı numaraya baktım.Gizli numara.Yok yada Gizli Aşkım(!) mı demeliyim?Çağrıyı sinirle cevapladım.


"Ne var be!?Ne var!?"diye cırladım.


"Ooo bakıyorum baya sinirlendin"dedi erkeksi bir şekilde kıkırdayarak. Yalnız o ses... Eridim resmen.Kendine gel Beren!Ne diyon sen ya!? Oldu olacak tanımadığın birine yavşa!


"Evet sinirlendim.Çünkü sinir bozucu,ukala,gıcık,öküz,kaba,salak,gerizekalı,uyuz,mal,sapık,kendini bi şey sanan ve tanımadığım birisiyle görüşüyorum!"dedim, saçımı geriye doğru ittirerek,derin bir nefes aldım.Etrafıma baktığımda sokaktaki bir kaç kişi bana bakıyordu.İçimden 'Ne bakıyonuz?'demek gelsede bi şey diyemedim.Zaten sokağın ortasında koca karılar gibi bağırdım ve millete yeterince rezil oldum.Daha fazlasına gerek yok.


"Sakin ol güzelim.Bana bu kadar çok şey yakıştırdığını bilmiyordum.Ama sen yine de söylemek istiyorsan yakışıklım,aşkım,tatlım,sevgilim gibi sözler söylemeni tercih ederim.Cazgır!"dedi.Cazgır kelimesini bastırarak.


"Sen-sen ooofff deliricem be!"


"Aşkımdan mı deliyorsun?"dedi, kahkaha atarak.


"Hı hı evet evet.Hiç görmediğim bir adamın aşkına deliriyorum.'Benim için tipi önemli değil, o seksi sesi yeter' diyorum."dedim dalga geçercesine.


Adamın cevap verememesine zaferle gülümserken ne dediğimi yeni idrak ederek,yavaş yavaş gülümsemem yüzümden soldu.

Siktir!Koca bir SİKTİR!Büyük bir pot kırmış durumdaydım.Adamın cevap vermesini beklemeden telefonu suratına kapattım.Cevap da vermedi zaten.Sanırım o da afalladı.Bende göt ettim diye seviniyorken kendimi rezil ettim yaa!Allah'ım ben ne yaptım?Bildiğin adama sesin seksi dedim ya.Şuan o kadar utanç verici bir durum ki...


Duru'nun evinini önüne geldim ve Duru Hanım(!) halâ ortalıkta yok.Duvara yaslanıp Duru'yu beklemeye başladım.

Kıçımda bi titreşim hissederek yaslandığım duvardan refleks olarak kalktım.Titreşimin telefonumun bildirim sesi olduğunu anlayıp telefonumu arka cebimden çıkarttım.Şifremi seri bir şekilde girerek, mesajın kimden geldiğine baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin