2

219 6 4
                                    

Okul çıkışı Duru'yla dışarıda bir şeyler yapmaya karar verdik.Ve ben de yarım saatdir dolabımın önünde ne giyeceğimi düşünüyordum.

Açık renk zedelenmiş kotumu,t-shirt olarak da yarım, üzerinde i hate you yazan salaş t-shirt'üme karar verdim.Cool bir kombin olmuşdu açıkçası.Saç olarak da düzleştirmem gerektiğini düşündüm ve saç düzleştiricimi prize taktım.O ısınana kadar da makyaj malzemelerimi alıp, eyeliner'ımı gözlerime biçimli bir şekilde çektim.Ruj olarak,açık pembe rujumu dudağıma sürdüm.Aynaya. nasıl göründüğüme baktim.Tatlı olmuştum ama pembe bir allık.ve siyah mascara fena olmazdı.Vakit kaybetmeden yanaklarıma pembe allığımı sürdüm.Gözlerime de mascaramı...Saç düzleştiricimin yanına gidip saçlarımı düzleştirmeye başladım.

İşim tam 1 saat sürmüştü.Nasıl olduğuma bakmak için boy aynamın
karşısına geçtim.Kendi kendime "fıstık gibi oldum maşallah" dedim.Geç kalmamak için hemen aşağı indim.Anahtarımı alıp evden çıktım.Babamgile de not bırakmayı unutmadım tabii...

Duruyla buluşacağımız yerde Duru'yu beklemeye başladım.1-2 dk sonra sıkıldığım için aa yı açtım.161. bölümdeydim ve bir türlü geçemiyordum.İçimden bunun için sövmeye başladım

Yaklaşık 10 dakikadır Duru'yu bekliyordum.İçimden söylenmeyi de eksik etmiyordum tabii.Aa'dan sıkılıp ff'ye geçtim ve oynamaya başladım.

Duru'nun"Selaam!"diye cırlamasıyla yerimde sıçradım ve küçük bir çığlık attım."Ooy korktun mu yoksa?"diyerek kahkaha atmaya başladı.Ben de bu duruma sadece gözlerimi devirmekle yetindim.Dünkü yaptığımı şimdi de o bana yapıyordu.Duru'ya baktığımda kahkası kesmiş, kıkırdıyordu."Artık gitsek mi?Şu gülmen bittiyse"dedim ciddi bir tonda.O da ciddileşip kafasını olumlu anlamda alladı."İlk önce nereye gidelim?Bence sahile gidelim fotoğraf falan çekiliriz.Sonra da sinemaya falan gideriz.Nasıl fikir?"diyerek fikrimi öne sürdüm ve ne cevap vereceğini beklemeye başladım."Tamam iyi fikir"dedi ve sahile doğru yürümeye başladık.

Sahile vardığımızda,pamuk şeker aldık.Pamuk şekeri Duru'da bende çok severiz.Banklara oturma gereği duymadan kayaların üzerine oturduk.Pamuk şekerlerimizi yedikten sonra fotoğraf çekilmeye başladık.

Fotoğraf çekilme işimiz bittikten sonra bir banka oturup, çekildiğimiz
fotoğraflara baktık.Mal gibi çıkmış olsakda benim için değeri vardı bu fotoğrafların.

Sahilden sıkıldığımızda sinemaya gitmeye karar verdik.Duru genelde korku filmi izlerdi.Ben ise macera, adrenalin,komedi,romantik kısacası korku filmi hariç her türlü film izlerim ben.

Patlamış mısır alıp orta sıralarda bir yerlere oturduk.Ve filmi izlemeye başladık.

Film bittikden sonra geç olduğu için eve gitmeye karar verdik ve evlerimizin yollunu tuttuk.Evlerimiz ayrılana kadar kendi çapımızda espriler yapıp güldük.Üzülerek ayrıldık ve yolun devamını yalnız gitmek zorunda kaldım.

Evin önüne geldiğimde telefonumdan saate baktım.19:00 olmuşdu.Babamgilin geldiğini düşünerek anahtarla açmadan zili çaldım.Çok geç olmadan kapıyı annem açtı ve "Hoşgeldin,nerelerdeydin Beren Hanım"dedi gülümseyerek.Ayakkabılarımı çıkarıp içeri geçtim"Hiiç Duru'yla dışarı çıktık öyle.Notumu gördün değil mi?"dedim kapıyı kapatarak."Hı hı.Aç mısın?Biz yedik yemeği"dedi.Kafamı olumsuz anlamda sallayıp"Yok,aç değilim.Ben bir duşa giriyim.Yoruldum"dedim bitkin bir halde."Peki git gir sen"dedi ve hızlı adımlarla odama gidip,banyoya girdim.

Banyodan çıkmış,yatağımda uzanmış telefonumdan müzik dinliyordum.Saat 21:00 olmuşdu.Ve benim acayip derecede uykum vardı.Daha fazla dayanamayıp yatağımda uyuya kaldım.

Bugün günlerden çarşambaydı.Ve beden dersi olduğu için sevinçliydim.En azından boş boş oturuyoruz.Şuan 6.dersin son dakikalarındaydım.Diğer ders ise bedendi.

Zilin çalmasıyla Duru'yla soyunma odasına iniyorduk ki.Nehir'in "Kızlaar!"diye cırlamasıyla arkamı döndüm.Nehir bizim sınıfdaydı.Ama Duru'yla o kadar samimi degildik.Nehir'in koşarak yanımıza gelmesiyle"Şey diyecektim.Benim yarın doğum günüm, siz de gelir misiniz?"diyerek nefes alış verişlerini düzene sokmaya çalıştı.Duru'yla ben birbirimize bakıp geri Nehir'e döndük."Tamam olur geliriz.Nerede olacak?"diye sordum."Evimde olacak.Ben size mesaj gönderirim evimin adresini."dedi."Tamam o zaman görüşürüz"dedim gülümseyerek.O da bize gülümseyerek"Görüşürüz"dedi bizden uzaklaşarak."Bence iyi oldu"dedim Duru'ya dönerek."Aynen koparız artık partide"dedi göz kırparak ben de onun bu haline güldüm.Gerçektende kopucaz.diyerek içimden geçirdim.

Eve gelince telefonumun çalmasıyla başımı telefonuma çevirdim.Duru arıyordu.Ekranı kaydırıp çağrıyı cevapladım.Açmamla"Beren yarın bizdesin okay?"dedi."Tamam da neden ki?"dedim."Ya kızım yarın partide ne giymeyi düşünüyorsun."dedi ses tonunu yükselterek.Duru kıyafetde gerçekten iyiydi Ben de makyajda tabii."Hıı tamam tamam sizdeyim"dedim.İyi tamam hadi bay bay"dedi."Görüşürüz"dedim ve telefonu kapattım.Annemin aşağıdan çağırmasıyla yemeğin hazır olduğunu anlayıp aşağı indim.Yemeğimi yedikden sonra geri odama çıktım.Saate baktığımda 20:00 olmuştu.Erken diye düşünüp kitabımı alıp okumaya başladım.

Saatin kaç olduğuna baktım.22:48 di ve uykum da gelmişdi.Pijmalarımı giyip yatağıma yattım ve yarın ki partiyi düşünerek uykuya daldım

GİZLİ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin