3

198 6 0
                                    

Okul çıkışı eve gitme gereği duymadan Duru'yla birlikte evine gittik.Evin önüne gelmemizle Duru anahtarını çıkarıp kapıyı açtı ve içeriye girdi.Ardından da ben...Annemgilin aklıma gelmesiyle telefonumu cebimden çıkarıp annemi aradım.Geç olmadan annemin"Efendim?"diyen sesini duydum."Anne,ben bugün Durugilde kalsam olur mu?"dedim."Hıı şu partiden dolayı mı?""Hı hı evet evet"dedim hızlı bir şekilde.İzin vermez diye korktuğum için tırnaklarımı kemiriyordum.Duru da sesizce konuşmamızı dinliyordu."Tamam,kal bakalım.Partiden çok geç gelmeyin tamam mı?İyi eğlenceler"demesiyle yerimde zıplamaya başladım."Tamam anne söz geç gelmeyiz.Seni seviyorum"deyip cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım.Duru'nun sarılmasıyla"Oleeeey kopacağız lan partide."dedi ve maroon 5 sugar şarkısını bağıra çağıra söylemeye başladık."Suugaar,yes pleeeease.Won't you coooome and put it down on meeee?"diyerek mal mal dans etmeye başladık.Bir süre sonra ciddileşip"Hadi zaman geçiyor.Hemen hazırlanalım"dememle Duru'nun odasına çıktık ve ne giyeceğimize karar vermeye çalıştık.

Duru'nun elbisesi, toz pembe renginde beline kadar vucüdunu saran sonrasında da bollaşarak dizinin bir karış üstünde bir elbiseydi.Benim elbisem ise koyu mor dizimin bir karış üstünde bitip vücudumun her bir kıvrımını sarıyordu.Elbise işimiz bittikten sonra makyaja geçtik.İlk olarak gözlerimle başladım.Kalın eyeliner'ımı gözlerime sürdüm.Siyah mascaramı da  sürdüğümde gözlerim meydana çıktı.Ruj olarak gül renginde olan rujumu dudağıma,pembe allığımı ise yanaklarıma sürdüm.Makyaj işimde bitti.Sıra Duru'daydı.

Makyaj işimizde bittiğinde saçlarımıza geçtik.Ben düzleştirmeye karar verdim.Duru ise maşalamaya...

Bütün işimizin bitmesiyle boy aynasına geçtik.Duru'nun"Oha çok seksi olmuşuz"demesiyle kıkırdadım."Aynen,bugün yıkacağız ortalığı"deyip göz kırptım.Telefonuma mesaj gelmesiyle masanın üzerinden alıp kimden geldiğine bakmak için mesajlar bölümüne girdim.Nehir'den gelmişti.Duru'ya dönüp"Nehir evin adresini göndermiş bide saat 19:00 da başlayacakmış"dememle saate baktım. 18:09 du."Oha Duru geç kalıcağız.50 dakikamız var"dedim.Duru'nun"Nee?"diye cırlamasıyla içimden demez olaydım diye sövdüm."Aay Duru cırlamayı bırakda gidelim hadi"deyip aşağıya indik.Ayakkabı olarak Duru'nun gümüş renginde olan topuklu ayakkabısını giydim.Duru ise siyah bir ayakkabı seçmişti ve oldukça tatlı olmuştu.

Çok geç olmadan Nehir'in verdiği adrese ulaştık.Taksiye parasını verdikten sonra etrafı incelemeye başladım.Villanın oldukça büyük bir bahçesi vardı.Havuzda sarhoş yüzenler,içenler,her türlü vardı.Parti çoktan başlamıştı bile ve baya kalabalıktı.Sadece gençler vardı.Açıkcası çoğunu tanımıyordum.Duru ile boş bir masa bulmamızla hemen masaya kurulduk.

Nehir'in yanımıza gülümseyerek gelmesiyle ayağı kalktım.Yanımıza ulaştığında gülümseyerek"Doğum günün kutlu olsun.Nice senelere"deyip doğum gününü kutladım.Duru'nun da kutlamasıyla hediyesini verdik. Nehir"Hiç gerek yoktu ya sağolun.Geldiğiniz için de teşekkür ederim.Bir şeyler içerseniz garsonlar var zaten.Neyse benim şuan acelem var.Mâlum misafirler geliyor bi 'hoşgeldiniz' diyim.Size iyi eğlenceler"deyip gözden kayboldu.

Kısa süre sonra ortalık hareketlenmişti.Hareketli bir şarkının çalmasıyla insanlar piste çıktılar ve delice dans etmeye başladılar.Sıkılmamla insanları izlemeye başladım.Kafamı çevirmemle karşı masada oturan birisinin bana baktığını gördüm.Bakışlarımı hemen başka bir tarafa çevirdim.Slow bir parçanın çalmasıyla herkes duruldu ve şarkıya uyum sağlayarak dans etmeye başladılar.(Şarkı:The weeknd earned it)Yanıma bir çocucuğun eğilip"Bu dansı bana lütfeder misiniz Güzel Bayan?"demesiyle içimden hele şükür bir davet geldi dedim.En tatlı gülümsememle"Tabii ki neden olmasın"dedim ve elini tutup piste çıktık.Ellerimi omuzlarına koydum.O da ellerini belime sarıp uyumlu bir şekilde dans etmeye başladık.Duru'ya
baktığımda ona da birisi gelip davet etmiş olmalı ki o da piste doğru çıkıyordu.Gözlerim istemsizce az önce ki göz göze geldiğim çocuğu aradı.Ama oturduğu masada değildi.Pek de umursamadım aslında."Bu arada ben Berken"dedi karşımdaki çocuk.Bakışlarımı Berken'e çevirdim."Ben de Beren"dedim kendimi tanıtarak."Hangi okuldasın?Bizim okulda olmadığın belli.Yoksa böyle bir güzelliği asla kaçırmazdım"dedi çapkın bir gülümseme atarak.Bu duruma sadece  gülümsemekle yetindim.

Ortalık azda olsa durulmuştu.Telefonumdan saate baktım.23:17 idi.Duru'yu dürterek"Duru hadi kalkalım.Geç oluyor"dedim sesimi yükselterek."Saat kaç ki?"dedi o da sesini yükselterek.Müziğin sesi baya olduğu için sesimizi yükseltmek zorunda kalıyorduk."23:17""Oha ne ara o kadar zaman geçti.Hadi o zaman kalkalım."dedi ayağı kalkarak.Ben de ayağı kalktım ve çıkışa doğru ilerledik.

Taksinin gelmesiyle taksiye binip Duru'nun evinin adresini verdik ve evin yolunu tuttuk.

Evin önüne gelmemizle taksiciye parasını verip aşağı indik.Duru evin anahtarını çıkarıp kapıyı açmasıyla eve girdik.Neyse ki Duru'nun anne ve babası iki günlüğüne seyahate çıkmışlardı.Bu durumda bu gece rahatız.Duru'nun odasına çıkıp kıyafetlerimizi değiştirdik.Bi yorgunluk kahvesi fena olmaz diyerek mutfağa inip kendimize kahve yaptık.

Yaklaşık sekiz dakika sonra Duru ile kahvelerimizi içiyorduk.Gayet güzel olmuştu.Duru'nun kahveleri gibi  kimse yapamazdı.

Uykumuzun gelmesiyle Duru'nun odasına çıktık.Kulaklıklarımızı alıp son ses müzik dinleyerek yatakta uyuya kaldık.

GİZLİ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin