4

176 7 2
                                    

"Beren!"
Annemin ağzından adımın siren sesi gibi çıkmasıyla annemin yanına-mutfağa- söylene söylene indim.Bir cumartesi de şöyle öğlenlere kadar uyusam nolur ki ya of!

Mutfağa inmemle tam anneme 'efendim' diyecektim ki ağzım açık kaldı.Oha bu yemekleri annem mi yaptı?Mutfak dingonun ahırına dönmüştü.Masanın üzerinde dolmalar,börekler,çörekler ve bilmediğim bir sürü yemek.Ve her yer batmıştı.Tezgahın üstünü saymıyorum bile.Bakışlarımı anneme çevirdiğimde,mikserde kremşanti çırpıyordu.Buda neyin nesiydi?Annem öyle her zaman yapmazdı bu yemekleri.Eminim ki bir şey var.Bi dakika o düşündüğüm şey değildir değil mi?Anneme gözükmeden yavaş yavaş mutfaktan çıktım.Mutfaktan çıkmamla soluğu babamın yanında -yatak odasında- aldım.

Babamın yanına geldiğimde yatakta horlayarak uyuyordu.Yatağın öbür tarafına geçip dizlerimin üstüne çöktüm ve yüzümü babama çevirdim.Sessizce "Baba?" diyerek babamı yavaşça omzundan dürtüm.Mırıldanarak "5 dakika daha"dedi ve diğer tarafa döndü.Ayy nolucak klasik sözler diyerek içimden geçirdim."Ya baba kalk.Annem mutfakta kendinden geçmiş.Bu saatte bir sürü yemek yapmış.Ve mutfak dingonun ahırına dön-"cümlemin yarım kalmasıyla babam yataktan jet gibi fırladı ve ben de irkilerek geriye doğru sendelendim.
"Baba? Noldu jet gibi fırladın yataktan."Daha yeni horlayarak uyuyan adam gitmiş, şimdi karşımda turp gibi adam geldi.Bu işte bi gariplikler var.Ya lütfen düşündüğüm şey olmasın.Lütfen...

"Kızım aklın varsa kaç bu evden.Bugün annenin kokoş arkadaşları gelecek.Ve en son evin ne halde olduğunu düşünmek bile istemiyorum"Vee... Veee.. Düşündüğüm şey olmuştu.Lanet olsun!

"Ne? Cidden mi?Ayy ben şimdi o kadınları hiç çekemem.Ya of bi cumarteside normal geçse nolur Allah'ım"

Vakit kaybetmeden bu evden hemen çıkmam lazımdı.Ama annemden gizli çıkmalıydım.Çünkü beni eminimki evden dışarı çıkarmazdı."Beren şunu yap.Beren bunu yap.."düşüncelerimi bırakıp odama girdim.Dolabımın önüne geçtim ve rasgele bir kıyafet alıp giymeye koyuldum.

Üstümü giyindikten sonra odamın kapısını yavaşça açtım.Ama kapıyı yavaşça çekmeyi aceleden unuttuğum için kapı hızla kapandı ve oldukça yüksek bir ses çıkarmıştı.İçimden küfür yağdırıp yüzümü buruşturdum.Bi süre olduğum yerde bekledim.Aşağıdan ses gelmemesiyle içimden derin bir ohh çektim.Ucuz atlattım gerçekten.Parmak uçlarımla ve sessizce yatak odasına doğru yol aldım.Ne yalan söyliyim,kendimi baya bi kaptırdığım için özel bi ajan gibi hissettim şuan.Yatak odasına girdiğimde babam da üstünü giymiş,aynada saçlarını düzeltiyordu.Babamın kaçması çok basit olurdu.Hatta kaçmasına gerek yok.Direk evden rahatça çıkabilirdi.

"Baba ya nasıl çıkacağım ben evden?"

"Hiç merak etme kızım.Ben iyi bir plan kurdum"

"Neymiş o plan?"

"Şimdi,ben evden rahatlıkla çıkabilirim öyle değil mi?Ama senin gitmene annen izin vermez.Bu yüzden annen mutfaktayken ben anneni oyalayacağım.Sen o arada arkada saklanmış olacaksın.Ben sana orada 'çık' derim zaten anladın mı?"

Kafamı hızla aşağı yukarı sallayıp"Evet,çok iyi anladım"

"Güzel, hadi o zaman başlayalım şu işe"deyip göz kırptı ve ellerini birbirine sürttü.

Babam önden,ben arkadan yavaşça merdivenlerden aşağı inmeye başladık.Babam mutfağa girdi ve annemi oyalamaya başladı.Babamın arkasını dönüp başıyla 'git' işareti yaptığında kafamı olumlu anlamda sallayıp yavaşça kapıyı açtım ve evden çıktım.İçimden ohh be ucuz atlattım dedim.Gerçekten iyi ekşın yaşadım bugün.

Kaldırımda öylece yürüyordum.Telaşla çıktığım için Duru'yu da arayamamıştım.Telefonumdan saate baktım.Saat 11:09 du.Uyanmıştır her halde diye düşünerek son aramalardan Duru'yu bulup aradım.

Çaldı,çaldı... çaldı...Ve sonunda açtı.

"Efendim?"

"Duru,uyumuyordun her halde?"

"Yok yok yeni kalktım.Hayırdır bu saatte niye aradın?Bir şey mi oldu?"

"Ya hiç sorma annemin bugün arkadaşları gelecekmiş.Ve o karıları hiç çekemediğim için kaçtım.Sana da gezelim mi? diyecektim."

"Tamam tamam giyiniyip geliyorum.Neredesin sen?"

"Ben gelirim evinin önüne."

"İyi tamam görüşürüz"

"Bay bay"deyip telefonu kapattım.Duru ile evimi pek yakın sayılmazdı.O yüzden biraz zamanımı alırdı.

Telefonumun çalmasıyla telefonumu cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım.Ama gizli numaraydı.İçimden kim ki şimdi bu? Diye geçirdim.Açıp açmamakla kararsız kaldım.Telefonun ısrarla çalmaya devam etmesiyle çağrıyı cevapladım.

"Alo?"

"Merhaba!"dedi karşımdaki kişi.Erkekdi ve sesi... seksi mi ne?Aslında ta- Allah'ım ne diyorum ben?Silkelenerek kendime geldim. Sesini tanımaya çalıştım.Ama yok hiçde tanıdık gelmiyordu sesi.Kimki bu?

"Merhaba?Kiminle görüşüyordum acaba?"dedim tatlı sesimle.Bide şimdi tanıdık çıkar falan yani.

"GİZLİ AŞKIN'la"

GİZLİ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin