4

89 5 0
                                    

SKIP TIME

Po tym spotkaniu z chłopakami, wróciłam zmęczona do domu. Nie wiem czym byłam zmęczona. Włączyłam sobie ,,Lonely" od 2NE1. Zaczęłam rysować.

Wtf czemu narysowałam chłopaka z piegami. Boje się siebie

Zamknęłam zeszyt i poszłam pod prysznic. Po tym szybko położyłam się spać. Już nawet nie mam ochoty na dramy. Chce tylko spać.

NASTĘPNY DZIEŃ

Felix zaczepił mnie w szkole. Spytał czy chce wybrać się z nim do kina. W sumie, czemu nie. Może zbliżymy się do siebie i zyskam prawdziwego przyjaciela? Z nami miał iść Seungmin. Okazało się, że od dawna chciał iść na ten film. Ciesze się, bo im większe grono tym więcej zabawy. Umówiliśmy się pod kinem o 17:00. Film miał się rozpocząć o 17:20 wiec starczy nam czasu.

[16:30]

Stałam przed szafą i nie wiedziałam w co się ubrać. Wiem, że to tylko przyjacielskie spotkanie ale musze jakoś wyglądać. Przecież nie pójdę tam w dresach. Po długim namyśle wybrałam dżinsy i czerwony top. Pomalowałam się, zjadłam na szybko jogurt i byłam gotowa do wyjścia. Była 16:50 wiec nie musiałam się spieszyć. Założę się, że będę na miejscu pierwsza, bo mam tylko 5 minut do przejścia. Włożyłam słuchawki do uszu i puściłam ,.Fine" od Taeyeon. Muzyka tak na mnie działa, że po chwili byłam na miejscu.

Mówiłam? Jestem pierwsza!

Puściło mi się ,,Signal" od Twice. Kocham te piosenkę. Tak się wczułam, że nie zauważyłam gdy Felix przyszedł.

Felix Pov

Byłem na styk. Równo o 17:00. Brawo dla mnie. Zacząłem się rozglądać za Rae albo Seungminem. Gdy zobaczyłem te pierwszą, uśmiechnąłem się. Słuchała muzyki. Najwidoczniej mnie nie zauważyła. Postanowiłem zrobić jej niespodziankę. Podeszłem do niej i objąłem ją. Trochę się przestraszyła.

Rae Pov

Gdy poczułam ręce obejmujące mnie w talii moją pierwszą myślą było: Zboczeniec. Już miałam bo walnąć w głowę torebką gdy usłyszałam głos

- Hej, Rae. - Ten głos rozpoznam wszędzie.

Felix

Puścił mnie i usiadł.

- Prawie przez ciebie na zawał zeszłam! Jeszcze chwila a byś skończył z guzem na głowie! - powiedziałam udając złą. Niech poczuje, że źle zrobił. Chociaż nic takiego nie zrobił, ale wolałam udawać, że się przejęłam.
- Nie moja wina, że tak fajnie się ciebie przytula. - powiedział uśmiechając się uroczo.

Chwila. Uroczo?

- Ehh... Gdzie ten Seungmin?! - Seungmin przyleciał w ostatniej minucie. Przepraszał w kolejce do kas i w kolejce do popcornu. To było takie wkurwiające, że powiedziałam mu:
- Nic się nie stało, spoko - Powiedziałam to tylko dlatego żeby się zamknął i nie robił nam wstydu. Bo tak naprawdę stało się i to dużo. Przegapiliśmy początek filmu, przez co nie ogarniałam o co chodzi. Ale nie bede mu tego wytykać jeśli już widzę, że wie, że źle zrobił i tego żałuje. Nie jestem potworem.
Chyba

[18:50]

Po filmie Seungmin musiał szybko wracać do domu, wiec zostałam sama z Felixem. Postanowiliśmy, że pójdziemy do parku, bo Nie było jeszcze ciemno. Chodziliśmy pomiędzy drzewami, aż nagle Felix zapytał.

- Rae my jesteśmy przyjaciółmi? - Zdziwiło mnie to pytanie. Sama chciałam uzyskać na nie odpowiedz. Ale jeśli nasza znajomość zależy od tego co teraz powiem to wole powiedzieć, że tak. 
- Tak, myśle, że tak. - Odpowiedziałam.
- Oh, nie wiesz nawet jak się ciesze. - Odpowiedział.
- Dlaczego? - Odpowiedziałam zdziwiona. Dlaczego zdziwiona? No bo mam tylko jedna przyjaciółkę.
- Hmm.. Już tam na dachu mnie zaciekawiłaś. Ciekawiło mnie dlaczego siedzisz sama. Mam wrażenie, że jesteśmy podobni do siebie. Poza tym moi rodzice też nie żyją. Po tych słowach Rae podniosła wzrok na jego oczy. Myślała, że będzie płakał ale nie zrobił tego.
- No po tym co mi ostatnio mówiłaś, wydaje mi się, że mamy też podobne zainteresowania. -
Powiedział szybko jakby chciał uciec od tematu rodziców. Byłam ciekawa jak on stracił rodziców ale nie naciskałam. Sama wiem jaki to trudny temat. Potem odruchowo złapałam go za rękę, ponieważ...

No właśnie, dlaczego?

Chyba po prostu wydawał się potrzebować pocieszenia.Dalej poszliśmy trzymając się za rękę. Mi to za bardzo nie przeszkadzało. Przywykłam do towarzystwa Felixa. Lubię go ale jako przyjaciela. Już wiem co on o mnie myśli, i ciesze się z faktu bycia jego przyjaciółką.

~♥~

Myśle, ze nie jest tak źle. Kolejny rozdział wstawię jutro. Miłego dnia! ❤️
[23.06.2022]
678 słów

24 To 25 | Lee FelixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz