Вперше

75 13 0
                                    

Вперше за два роки Техьон хоч трохи виспався і дізнався щось нове. Очі все ще нещадно пекли, але теплого відтінку стіни і завішані дзеркала заспокоювали їх.

Вперше за два роки кошмар мав неочікувану розв'язку.  Він розумів, що його вкрай виснажена психіка певно спроектувала вчорашній  подарунок у його сон.

Та той чоловік здавався напрочуд знайомим із цією його кролячою посмішкою і галактиками в очах. І слова ці були наче видряпані кимось іншим в підсвідомості ще давним давно.

Його все більше й більше тягнула невідомість у свої темні хащі. Йому настільки сильно хотілося дізнатися хто той чоловік і що він мав на увазі, що нетерпіння бридкими слимаками розповзалося по шкірі.

Але це питання ночі.

Зараз же, він вийшов до туалету. Вмиваючись навпроти шкільного заляпаного водою дзеркала, вдивлявся собі в очі. Там було щось надто вже незрозуміле, щось, що було як той пазл, який він ніяк не міг скласти.

Шукаючи ручку, він натрапив на шмат паперу, згорнутий вдвічі, коли повернувся до авдиторії.

Знову заозирався, намагаючись виловити сере потоку студентів того, що прожовжує його переслідувати. Погляд зачепив чорне, блискуче волосся, трохи неохайно зібране у хвіст на потилиці. Це Техьону нагадало сьогоднішній сон.

Хлопчина сидів прямо перед ним. Як Кім раніше не помічав наскільки у нього прекрасне волосся? Коли вищезгаданий повернувся, у Техьона серце впало прямо до ніг. На нього дивилися круглі, мов ґудзики очі, трохи з смішинками. Натякали прочитати написане. Це його рук справа?

Не дивлячись на весь резонанс своїх емоції, Те легенько кивнув, і  блідий, тремтячими руками, взявся розгортати записку

"Вибач, якщо я тебе обурив своєю поведінкою, хех) просто не раз бачив, як ти береш саме ці цукерки в магазині, що біля університету, тож не думай, що я твій сталкер. Я просто помітив, що ти ходиш сумний, подумав, чому б не розважити, якщо можу. Те, давай зустрінемось після закінчення пар біля виходу з університету? Поговоримо про різне. Ще раз вибач.

P. S.
      Цукерки хоч смачні були?"

Техьон витріщив очі, які через надто контрасні в порівнянні із шкірою синці, стали ще більш виразними й великими. До галактик навпроти додалася ще й усмішка з прекрасними, виразними зубами, як в кролика, і хлопчина нахабно підморгнув, а потім повернувся до своїх справ.

ПримараWhere stories live. Discover now