11

452 34 49
                                    


"Hayır?" Dedim.

Bir dakika. Umarım Porco dün akşam olanları Eren'e söylememiştir.
Tanrım lütfen söylememiş olsun.

"Eminsin yani?"

"Eğer bir şey söylemek isteseydim söylerdim Eren."

Hızlıca bileğimi çektim ve çantamı alıp uzaklaştım. Arkamdan seslendiler ama duymamazlıktan geldim ve bir taksi durdurup bindim.

_______

Akşam olmuştu. Annem ve Eren'in annesiyle beraber bir restoranda gidecektik.
Porco dün akşam olanları Eren'e söylediyse Eren ile konuşabileceğimi çok sanmıyorum.

Beyaz dar ve kısa bir elbise giydim. Altıma ise biraz topuklu olan beyaz ayakkabılarımı giydim.

Annem ile beraber arabaya bindiğimizde yol boyu instagram'da dolaştım.

"Eren ile ofisimde bir şeyler yapmışsınız?" Dedi annem.

"Öyle oldu."

"Aranızda ne var?"

"Hiç bir şey."

Ters ters baktı.

"Aranızda bir şey olmasaydı öyle seyler yapmazdınız diye düşünüyorum."

"Sonra konuşuruz olur mu? Ayrıca sen hâlâ bana o adamdan bahsetmedin."

"Sonra konuşuruz." Dediğinde göz devirdim.

________

Geldiğimiz restoran gerçekten pahalı ve lüks bir yerdi. Annemin sevdiği türden.
Eren yanımda oturuyordu. Annemler ise tam karşımızdaydı.

Eren kulağıma fısıldadı.
"Çok güzel olmuşsun." Dedi ve geri çekildi.

Donup kaldım. Ciddi anlamda dondum. Ne yapıyor bu çocuk bana?
Annemler bize bakıyordu.

"Bir kişi daha bizimle beraber yemeğe katılacak çocuklar." Dedi annem.

"Kim?" Dediğimde masanın kenarına biri oturdu.

O adam.

Tamam. Artık cidden sınırlarını zorluyordu. Eren elini bacağıma koydu. Kalkmama engel olmak için olsa bile kalbimi hızlandırıyordu.

"Aisha, bu Albert abin. Haftaya nişanlanacağız." Dedi annem.

"Ve bundan yeni haberim oluyor." Dedim sinirle.

"Bunu yalnız başıma söyleyecek cesareti bulamadım üzgünüm.. Bu yüzden Carla teyzenin yanında söylemek istedim."

İç çektim. Elimle adamı işaret ettim.

"Bu adam, seni gerçekten seviyor mu?" Dediğimde adam tereddüt ermeden cevap verdi.

"Tabii ki kızım."

Kızım. Öyle olsun.

"Peki ya sen anne?"

"Evet."

Gözleri parlıyordu. Annem gerçekten seviyor olmalı. O zaman bana söz düşmezdi.

"Umarım iyi anlaşırız, ee ne demeliyim bilmiyorum." Dedim ve gülümseyerek elimi uzattım.

Elimi tuttu.

"İstediğini diyebilirsin kızım." Dedi ve elimi bıraktı.

"Pekala yemeğe başlayalım o zaman." Dedi annem Carla teyzeye bakıp.

Carla teyze başıyla onayladı ve gülümsedi.

love to hate meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin